Ik hou het wel op die met dat homo gebeuren, doe ik m'n mooie sjaaltje ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.
Ik ben toch homo.
Je bent te lief voor me.
Ik vind je niet geil genoeg.
Bijvoorbeeld.

heb ik niet gezegd,,,zei, ze hebben het bod aanvaard, dus ik dacht het zit snorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik bedoel eik. Je schreef in december dat je alles getekend had en het pand was van jullie. Dat is dus niet meer zo?

Die is erg..quote:Op maandag 12 januari 2009 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.
Bijvoorbeeld.

Het ligt aan mijquote:

Goedzo, hoef ik me niet aan te passenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet ff wennen aan je schrijfwijze.

Zet er soms tussen.. Maar vertel es waarom dan ?Dan kunnen de experts hier je een goed advies geven. We zijn goed opgeleiden vrouwen en een stel sukkels aan mannen. Wel wat gewend zeg maarquote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is het niet want het is best leuk opzich

Boefquote:

Okee twee meisjes leren kennen maar toen kwamen ze allebei op hetzelfde moment op het idee om af te spreken. Dus ik had zoeits van okeequote:Op maandag 12 januari 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zet er soms tussen.. Maar vertel es waarom dan ?Dan kunnen de experts hier je een goed advies geven. We zijn goed opgeleiden vrouwen en een stel sukkels aan mannen. Wel wat gewend zeg maar

Verdomme Cc ik was aan info vissenquote:Op maandag 12 januari 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
Gewoon zeggen waar het op staat, lijkt misschien lullig, maar altijd beter dan zo'n domme dooddoener.

quote:

oeps ik dacht dat je boer zei !quote:

quote:Op maandag 12 januari 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Zet er soms tussen.. Maar vertel es waarom dan ?Dan kunnen de experts hier je een goed advies geven. We zijn goed opgeleiden vrouwen en een stel sukkels aan mannen. Wel wat gewend zeg maar

Ach die kan je allebij wel met een sms'ie afdoen hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee twee meisjes leren kennen maar toen kwamen ze allebei op hetzelfde moment op het idee om af te spreken. Dus ik had zoeits van okeeze zijn toch leuk he, dus moet kunnen. Maarrr ik voelde me toen al lomp dat ik achter elkaar met ze afspreek maar aan de andere kant heb ik toch niks te verantwoorden. Dus ene zaterdag op zondag langsgekomen hier. leuk enzo blalblablalb. Zondag eerst stad in geweest en toen 's avonds met die ander daar gebleven tot vandaag
ook erg leuk
Heel leuk eigenlijk
Maar die 1e blijft ook heel blij enz smsen van wanneer weer enb lalblablabl en en
Nu voel ik me een eikel
en dat is terecht
Want het is ook heel lomp

Kijk boven je. Mijn tactiek werkt!quote:

Was de mijnequote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk boven je. Mijn tactiek werkt!

Karma gaat keihard terugkomenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach die kan je allebij wel met een sms'ie afdoen hoor

Nee hoor, niet lomp. Gewoon een toevallige samenloop van verleidelijke omstandigheden. Die 1e dus snel duidelijk maken dat het niets zal worden. Kunnen wij dames over het algemeen wel waarderen, eerlijkheid.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee twee meisjes leren kennen maar toen kwamen ze allebei op hetzelfde moment op het idee om af te spreken. Dus ik had zoeits van okeeze zijn toch leuk he, dus moet kunnen. Maarrr ik voelde me toen al lomp dat ik achter elkaar met ze afspreek maar aan de andere kant heb ik toch niks te verantwoorden. Dus ene zaterdag op zondag langsgekomen hier. leuk enzo blalblablalb. Zondag eerst stad in geweest en toen 's avonds met die ander daar gebleven tot vandaag
ook erg leuk
Heel leuk eigenlijk
Maar die 1e blijft ook heel blij enz smsen van wanneer weer enb lalblablabl en en
Nu voel ik me een eikel
en dat is terecht
Want het is ook heel lomp

dus dat schele van mij is niet gelogenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk boven je. Mijn tactiek werkt!

quote:

Wat jij wil.quote:

Ja en vervolgens snijden ze je leutert eraf, malen die in babyvoedsel en verkopen dat aan ouders van jongensbaby's!!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, niet lomp. Gewoon een toevallige samenloop van verleidelijke omstandigheden. Die 1e dus snel duidelijk maken dat het niets zal worden. Kunnen wij dames over het algemeen wel waarderen, eerlijkheid.

Neemt niet weg dat ik het lullig vindquote:Op maandag 12 januari 2009 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, niet lomp. Gewoon een toevallige samenloop van verleidelijke omstandigheden. Die 1e dus snel duidelijk maken dat het niets zal worden. Kunnen wij dames over het algemeen wel waarderen, eerlijkheid.

Als ie maar gelukkig isquote:

Jij hebt een aantal rare vrouwen ontmoet in je leven.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef versabommie het volgende:
Ja en vervolgens snijden ze je leutert eraf, malen die in babyvoedsel en verkopen dat aan ouders van jongensbaby's!!

En dat siert je! En dat zal ook wel doorklinken in je uitleg.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Neemt niet weg dat ik het lullig vind

en ziehier.. de reden van mijn scheidingquote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt een aantal rare vrouwen ontmoet in je leven.

Yeps... Scanman deed het goed met de kloon Soury maar hij is nu door de bank gevallen!!quote:

Die is verschrompeld als een piemel in de nieuwjaarsduik ..quote:

Ik vind dat zo kutquote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat siert je! En dat zal ook wel doorklinken in je uitleg.

Oftewel gewoon zielig doen tegen dat mokkel en ook proberen om de boel te draaien, subtiel zeggen dat ze zo lelijk is dat je wel genoodzaakt was om een dubbele date te doen zodat je na haar tenminste weer even opnieuw kon leren waarde te hechten aan den vrouw!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat siert je! En dat zal ook wel doorklinken in je uitleg.

quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kom net van de buurman....... ik ben hutspot aan het maken en toen kwam ik achter dat
ik geen melk in huis had![]()
![]()
![]()
godver ........ maar ik ben weer gered......kreeg een half pak mee........
zo effe kijken of ik de aardappelen al af kan gieten.....
hutspot........
![]()
latersssssssss
Ik heb écht alléén maar een beetje melk geleendquote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt ze weer aan. Trut, ga je buurman neuken ofzo. Nog even en ik hou mijn mond echt niet meer.

Jij leest mijn woorden heel raar.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:06 schreef versabommie het volgende:
Oftewel gewoon zielig doen tegen dat mokkel en ook proberen om de boel te draaien, subtiel zeggen dat ze zo lelijk is dat je wel genoodzaakt was om een dubbele date te doen zodat je na haar tenminste weer even opnieuw kon leren waarde te hechten aan den vrouw!

Ach komop er zijn ergere dingen... gisteren kwam ik thuis, had zij van thuis de laatste choco-pinda koek opgegeten!quote:

Ik had net een zakje drop in m'n tas, kom ik thuis, ál die dropjes door m'n tas verspreidquote:Op maandag 12 januari 2009 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach komop er zijn ergere dingen... gisteren kwam ik thuis, had zij van thuis de laatste choco-pinda koek opgegeten!

Ja, wat wil je dan? Je zult toch door die zure appel heen moeten bijten.quote:

nee jij denkt als een vrouw, ik als man!quote:

Zeg, zit je ons nu de schuld te geven?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ziehier.. de reden van mijn scheiding

Scheiden ..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach komop er zijn ergere dingen... gisteren kwam ik thuis, had zij van thuis de laatste choco-pinda koek opgegeten!

Dat kan niet! Een kloon van Scanman zou toch minstens eens per dag dwangmatig tieten posten!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps... Scanman deed het goed met de kloon Soury maar hij is nu door de bank gevallen!!

Ja ze hebben allebei wel watquote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan? Je zult toch door die zure appel heen moeten bijten.
Are you a man or are you a mouse?

je zit duidelijk in de zone! Beste wat je kunt doen is gewoon jezelf ingraven op de bank, met een doos bonbons en 40 afleveringen dr phil kijken!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had net een zakje drop in m'n tas, kom ik thuis, ál die dropjes door m'n tas verspreid

Yeah rightquote:Op maandag 12 januari 2009 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps... Scanman deed het goed met de kloon Soury maar hij is nu door de bank gevallen!!

Ja, tieten en een kut. Dat hebben we allemaal.quote:

Heb ik die toevallig niet voorbij zien komen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan niet! Een kloon van Scanman zou toch minstens eens per dag dwangmatig tieten posten!

Fann hoest de gang (dat rijmt he?)quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef FANN het volgende:
negiligé spel je vast niet zo hé........![]()
maar zo spreek je het wel uit..... dussss maakt 't uit........

zijn jullie zulke vreemde vrouwen dan ?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg, zit je ons nu de schuld te geven?

Dat klinkt al een stuk beter dan "kijk mij eens twee chicks om m'n vinger winden", verpakt in een zieliig lulverhaaltje.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had net een zakje drop in m'n tas, kom ik thuis, ál die dropjes door m'n tas verspreid

Ik lig op bed met chocokoekjes en de tv aan, dat komt wel enigzins overeenquote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zit duidelijk in de zone! Beste wat je kunt doen is gewoon jezelf ingraven op de bank, met een doos bonbons en 40 afleveringen dr phil kijken!

Mijn opa zei altijd: "knul, elke kut stinkt!"quote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, tieten en een kut. Dat hebben we allemaal.

Nee normaal ben ik juist moeilijk daarmeequote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, tieten en een kut. Dat hebben we allemaal.

Post je hier voor het eerst?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
zijn jullie zulke vreemde vrouwen dan ?

Ja! Ontmaskerd!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ik die toevallig niet voorbij zien komen?

quote:Op maandag 12 januari 2009 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]

Volgens mij is het een kloon van versabom dingquote:

Hoi ik ben nieuw hier!quote:

Hoi, wij zijn vreemde vrouwenquote:

Ik ben normaalquote:

quote:

Ja! En een Oilily jurk.quote:

nog steed zwart /wit gebloktquote:

Fannquote:Op maandag 12 januari 2009 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
nog steed zwart /wit geblokt![]()
maar mijn hutspot was niet te vreten en ligt alweer in de vuilnisbak![]()
alles ging fout.......
eerst naar de buurman voor die melk.........
toen has ik alles om te beginnen...... dus ik denk effe aanrecht leegmaken heb ik de ruimte....
had ik zo'n zakkie met die hutspotmix (wat ik dus nooit meer hoef) in een kopje gedaan
en ik denk o kopje is ook schoon kan de kast weer in..... kopjes gaan omgekeerd in de la
dat zwarte ding is zo'n antislipmat dan donderd niet alles tegenelkaar als je die la dichtgooid....
maar in dat kopje zat dus die mix![]()
toen kon ik dus de hele la leeghalen en de mix weer oplepelen
en het was dus niet eens lekker ookdus nu moet ik die hele klerezooi weer afwassen
en ga ik een broodje nutella eten.........
![]()
kutzooi

Geen reetgewei toch hè.quote:

Nee joh! Gekkie!quote:

ja, ja volgende keer doe ik het wel weer op de normale ouderwetse manierquote:Op maandag 12 januari 2009 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
FannTis zo makkelijk om het zelf te maken
Duurt ff maar zo lekker.

Heb je die klei door de wc moeten spoelen omdat het niet door je gootsteen gingquote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja volgende keer doe ik het wel weer op de normale ouderwetse manier![]()
ik ga afwassen....... met sleepvoet........

En hoe blij ben ik daarmeequote:Op maandag 12 januari 2009 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh! Gekkie!
Dat is een andere generatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |