LDB !!!!!!!!!!!! Ik ben juist blij. Ik heb doordat ik niet zo erg netjes ben highlights (schrijf je dat zo) Dus sommige plukken zijn donkerderderquote:Op maandag 12 januari 2009 19:46 schreef Coos het volgende:
Heb jij die grijze plekken er al uit Soury?
Ik zie geen verschil Liesquote:
Was ook. Ik doel meer op die lamzak van een LS.quote:
Post die andere dan ook nog even om het eea te vergelijken.quote:
Hihihi.. Er werden steeds meer dingen bij verzonnen.. Maar sersieus brand is kut. Maar de manier waarop je er mee binnenviel was best wel een beetje gappigquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, roetvrij. Vitrage gewassen dus het ruikt ook weer fris en fruitig.
Je paint was kut, net als jullie commentaar die nacht.![]()
Kut, er is iets met mijn muis. Batterijen leeg misschien? FF checken, brb.
errug is dat hé......quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]FANN
![]()
Ik dacht precies het zelfde.
Ben heul niet nieuwsgierig
Lijkt me een lekker dingquote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef Copycat het volgende:
Zal onze nieuwe vriend nog langskomen?
Daarom, no hard feelings. Achteraf is het allemaal meegevallen maar op zo'n moment schrik je je rot.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef Soury het volgende:
Hihihi.. Er werden steeds meer dingen bij verzonnen.. Maar sersieus brand is kut. Maar de manier waarop je er mee binnenviel was best wel een beetje gappig
Misschien heeft ie wel alleen een nieuw ip adres computer op z'n werk.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef Copycat het volgende:
Zal onze nieuwe vriend nog langskomen?
Herkenbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze zien ons liever niet in andere topics op fok.
quote:
Dat van die edit? Dat stond volgens mij helemaal los van. Helemaal geen connectie gelegd. Ik ben echt zo slecht in dat soort dingen.quote:
Dus kom jij ook hier om het nog ff erger te makenquote:
Lamzak?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was ook. Ik doel meer op die lamzak van een LS.![]()
Eet smakelijk.
Ik heb verkeringquote:Op maandag 12 januari 2009 19:57 schreef beequeen het volgende:
Wie zal dat nou geweest zijn Cc?
Muis toch. Op zoek naar verkering?![]()
Goed werk inspecteur!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lamzak?
Dat noem ik stank voor dank. Ik hielp je alleen maar een te donkere foto een beetje bij te lichten
[ afbeelding ]
Ik heb ook niet geklikt. Stak op dat moment een Lucifer aan om mijn peuk op te steken.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Copycat het volgende:
Dat van die edit? Dat stond volgens mij helemaal los van. Helemaal geen connectie gelegd. Ik ben echt zo slecht in dat soort dingen.
Komt ie weer aan. Mén, ga je buurvrouw neuken ofzo. Nog even en ik hou mijn mond echt niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lamzak?
Dat noem ik stank voor dank. Ik hielp je alleen maar een te donkere foto een beetje bij te lichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |