Zoiets?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
JEMIG, alle tijd voor een bier en tietenfipo?
Je hebt ze veel te bieden tochquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
ach, ik lees net ook al hier op Fok! dat ik wrsch eventuele kinderen niets te bieden hebdus die note kan er ook nog wel bij
![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je hebt ze veel te bieden toch
Boze blikken, originele verwensingen
Ja daar mag je dan toch echt wel iets voor terug verwachten moblo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je hebt ze veel te bieden toch
Boze blikken, originele verwensingen
Oja. Dat ze daar serieus ns een pm over sturen ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:52 schreef Nielez het volgende:
"Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators."
Ik ook.
Je moet gehakt en katenspek halenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
ze verkopen geen gourmetschotels meer bij de AH![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je moet gehakt en katenspek halen![]()
Dan maak ik er wel rolletjes van
En aardappeletjes om te bakken in je pannetje... en een ei!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:00 schreef swarmahoer het volgende:
je moet ook stokbrood met satesaus hebben
jan de wandelaarquote:Op zondag 11 januari 2009 01:10 schreef HostiMeister het volgende:
Vette poep
Als jullie het iets zegt ik heb zojuist een paar glaasjes blue label op![]()
en jij bentquote:
vertel vertel!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:55 schreef swarmahoer het volgende:
iemand die rel in VBL gevolgd? sjimmzz is gestopt nu
Niet leukquote:Op zondag 11 januari 2009 00:55 schreef swarmahoer het volgende:
iemand die rel in VBL gevolgd? sjimmzz is gestopt nu
As usual tussen Arnhem en Nijmegenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
moeten naar Doetinchem, en er is beperkt treinverkeer mogelijk tussen arnhem en nijmegen
wie is die pannekoekquote:Op zondag 11 januari 2009 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en me dan in mn fotoboek een kuthoer noemen, stoer hoor
waarom dan jij en nielzquote:Op zondag 11 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
géén idee
misschien een undercover FutureSexLoveSound kloon?
Ja een of andere docente vond het grappig een deadline 3 weken naar voren te schuivenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht dat je het na vrijdag rustiger zou krijgen?
Graag iemand anders zwart makenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
misschien een undercover FutureSexLoveSound kloon?
wtf???quote:Op zondag 11 januari 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
ah, NEC-Nijmegen heeft ook mijn weblog gevonden, de internetheld
'vieze lelijke stinkhoer'
feel the love
Misschien dat Sander zijn ip even wil checken? Of heb jij dat ook via weblog?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
ah, NEC-Nijmegen heeft ook mijn weblog gevonden, de internetheld
'vieze lelijke stinkhoer'
feel the love
Doenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga zo misschien toch maar eens vragen of mama mee wilt gaan schaatsen
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en Moblo, je stinkt inderdaadMaar lelijk ben je niet
Het is een lieverdje dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:39 schreef RayMania het volgende:
NEC-Nijmegen; mail maar over een week.
O, das mooi dat het goed gaat!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goed hoor!
Fijn dat je toch even iets tegen de pijn hebt gehad, hoop dat het nu nog steeds goed gaat?!
Is die L je vriendin btw? Want die "ken" ik
O ja, ik zie het! Dan moet je nog meer vrienden van mij kennen!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft op dezelfde middelbare school gezeten
quote:
Zijn werk-kloon?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar dan? IB is nog aan het werk hoor?
Niet echtquote:Op zondag 11 januari 2009 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, ik zie het! Dan moet je nog meer vrienden van mij kennen!
Heb je geen informatie over dr middelbare school periode?
Ja, ik ben daarentegen juist helemaal geen alto! Ik ben gewoon een standaard modelleke in slechte staatquote:Op zondag 11 januari 2009 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet echtik weet toevallig wie ze is omdat ze altijd wel beetje alto is geweest dus dat viel op
Hen je gezien dat de sneeuw bij de uni een vrijdag gesmolten was? Dat kwam omdat ik daar gelopen heb, ben zo hottt dat de sneeuw er van smelt.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar dan? IB is nog aan het werk hoor?
Jij hier?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:02 schreef Californium het volgende:
ik was het lelijke buitenbeentjemiddelbare school
.....*kuch*..... WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 11 januari 2009 17:03 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Hen je gezien dat de sneeuw bij de uni een vrijdag gesmolten was? Dat kwam omdat ik daar gelopen heb, ben zo hottt dat de sneeuw er van smelt.
werkquote:
Ja, ik heb nu pijnstillers die wel helpen! Beetje hinder nog af en toe, maar het is te managen ja!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef HostiMeister het volgende:
Maar alles weer een beetje manageble, D_K?
Fijnquote:Op zondag 11 januari 2009 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu pijnstillers die wel helpen! Beetje hinder nog af en toe, maar het is te managen ja!
das waardeloosquote:Op zondag 11 januari 2009 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
Gunstig, D_K
En werken op zondag, wasda?
ik loop stagequote:
Yep! Dis wel de zwaarste sjit aan zooi die ik ooit meegekregen heb om thuis te kunnen gebruiken!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
Gunstig, D_K
En werken op zondag, wasda?
Goed plan, het is morgen immers foto's-voor-fok-dagquote:Op zondag 11 januari 2009 17:26 schreef Sander het volgende:
Ik ga na het eten eens ff oefenen met het omdoen van een stropdas.
Morgen is het sollicitatiegesprek dag, dat vind ik zelf wat belangrijkerquote:Op zondag 11 januari 2009 17:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Goed plan, het is morgen immers foto's-voor-fok-dag
Weet ik welquote:Op zondag 11 januari 2009 17:34 schreef Sander het volgende:
[..]
Morgen is het sollicitatiegesprek dag, dat vind ik zelf wat belangrijker. Maar dáárna is het fotos-voor-fok-dag
Succes alvast enzoquote:Op zondag 11 januari 2009 17:34 schreef Sander het volgende:
[..]
Morgen is het sollicitatiegesprek dag, dat vind ik zelf wat belangrijker. Maar dáárna is het fotos-voor-fok-dag
Ah vandaar, ik zie achtereenvolgens yashi, IB en LR online komen bij hyves. Zhe toeval dacht ikquote:Op zondag 11 januari 2009 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toffe foto Piet @ je hyves
Ik ben uiteindelijk niet meer wezen schaatsenHoe lang kan het nog denk je?
Daarmee heb ik vandaag geschaatstquote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja daarom dacht ik dat het je broers waren
Ik heb nog niet gekeken hoor! Ik checkte iets anders.. maar kijk zo wel evenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah vandaar, ik zie achtereenvolgens yashi, IB en LR online komen bij hyves. Zhe toeval dacht ik.
Zou ze het serieus menen.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:27 schreef Sander het volgende:
Leuke discussie over kinderen weer in R&P. Nogal extremistische moeder zit daar.
Toch niet nog steeds die Shitney?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:27 schreef Sander het volgende:
Leuke discussie over kinderen weer in R&P. Nogal extremistische moeder zit daar.
Ja. Moblo ging er ookal tegenin. Maar ik ga straks beginnen over m'n eigen kinderen en het dan vet met Shitney oneens zijn. Haar sterkste argument tot nu toe is "you weren't there man! You weren't there!". Ben benieuwd wat dáár dan van over blijftquote:Op zondag 11 januari 2009 19:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toch niet nog steeds die Shitney?
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja. Moblo ging er ookal tegenin. Maar ik ga straks beginnen over m'n eigen kinderen en het dan vet met haar oneens zijn. Haar sterkste argument tot nu toe is "you weren't there man! You weren't there!". Ben benieuwd wat dáár dan van over blijft.
Hoeveel kindjes heb je, papa Sander?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja. Moblo ging er ookal tegenin. Maar ik ga straks beginnen over m'n eigen kinderen en het dan vet met Shitney oneens zijn. Haar sterkste argument tot nu toe is "you weren't there man! You weren't there!". Ben benieuwd wat dáár dan van over blijft.
Die moet ik wel teruglezen dan!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:43 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb daar gister zowaar mijn zo ongeveer enige écht serieuze post op Fok! gemaakt
Definieer "dit"quote:Op zondag 11 januari 2009 20:30 schreef LastRequest het volgende:
Is dit nou allemaal echt alleen omdat Mikkie weg is?
maak jij een deel 5 aan?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:41 schreef Sander het volgende:
Ben je niet in orde als je geen kinderen wilt #4
Weet ikquote:Op zondag 11 januari 2009 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Definieer "dit". Ik had 't over die kinderdingesreeks in R&P.
vergeet het kind zelf nietquote:Op zondag 11 januari 2009 20:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juist niet, jij doet jezelf en de wereld een plezier door geen nakomelingen op de wereld te zetten.
Ik heb me kunnen inhouden om nergens op te reageren, en ik blijf sterk.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben egoistisch omdat ik geen kinderen neem...![]()
Deze post, is dan wel weer een teken van zwakheidquote:Op zondag 11 januari 2009 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb me kunnen inhouden om nergens op te reageren, en ik blijf sterk.
Natuurlijk. Je neemt geen kinderen, en dat doe je voor jezelf. Voor het argument zelf valt op zich wel wat te zeggenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weetz, maar die van moblo was natuurlijk ook onbedoeld heul provocerend op mijn sterk zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze post, is dan wel weer een teken van zwakheid
en de rest van de wereld en het kind zelfquote:Op zondag 11 januari 2009 20:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je neemt geen kinderen, en dat doe je voor jezelf. Voor het argument zelf valt op zich wel wat te zeggen
True, maar het is in eerste instantie puur voor jezelf. Maargoed, uiteraard is elke beslissing die je neemt puur voor jezelf dus het hele argument zuigt al.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en de rest van de wereld en het kind zelf
ik handel geheel in het belang van de wereld..
een tweede MoBlo, dat doe je toch niemand aan? Zelfs het kind niet
Jij neemt Yasha en IB al onder je hoede, das genoeg zegquote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een moeder is ze als ze haar kinderen koppelt?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij neemt Yasha en IB al onder je hoede, das genoeg zeg
elke menselijke handeling is er een uit egoisme:quote:Op zondag 11 januari 2009 20:49 schreef Sander het volgende:
[..]
True, maar het is in eerste instantie puur voor jezelf. Maargoed, uiteraard is elke beslissing die je neemt puur voor jezelf dus het hele argument zuigt al.
En een tweede moblo? Ieks!
gewoon eten geven, dan houden ze hun mondquote:Op zondag 11 januari 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij neemt Yasha en IB al onder je hoede, das genoeg zeg
Uhuh. Maar toch is het egoistisch!!!!1111einseinsquote:Op zondag 11 januari 2009 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
elke menselijke handeling is er een uit egoisme:
of je doet het voor jezelf, of je doet het voor een ander en voelt je daarna beter omdat je een ander hebt geholpen
quote:Hi
My name is Elena, I have 32 year and I live in Russian province. I work in
library and after my work I can use computer when it possible.
I find your address in internet and I decide to write you this letter.
I have 7-year daughter Angelina, her father abandoned us and we live with my
mother.
Due to the crisis in our country my mother lost job and our situation became
very difficult.
The price for heating our home is very high and we cannot afford it anymore.
The weather is very cold here already and we don't know what to do.
We need portable stove which give heat from burning wood. We have many wood in
our region, but we cannot buy the stove in local market because it cost
equivalent of 192 Euro and very expensive for us.
If you have any old portable wood burning stove, I pray that you can donate it
to us and organize transport of its to our address. We live 200km from
Moscow. This ovens are different, usually they made from cast iron and weight
about 100kg.
Please let me know if you can help and I will write you our address.
I downloaded a picture of me and my daughter to free website and you can see it at
http:// elegalal.nextmail.ru/ourpic.jpg
I wish that New Year will bring you happiness, good health and all your dreams will come true!
Elena
Inderdaadquote:Op zondag 11 januari 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Sander! Heb je je spam van Thalia al gechecked?
[..]
quote:Hoi. Mijn naam is Helen. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: helenbrazauscas@gmail.com
het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Helen
Yashi?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Inderdaad. Kwam het bij jou in de inbox?
Deze trouwens ook weleens gehad?
[..]
hier op de bankquote:Op zondag 11 januari 2009 21:11 schreef LastRequest het volgende:
Komt goed Sander.. ik kan ook niks zeggen want ik zou zelf ook strontnerveus zijn maarja
Weet iemand waar het vanavond gezellig is om wat te gaan drinken?
Nou m'n vriendinnen en ik komen eraanquote:
Dollars! Altijd gezelligquote:Op zondag 11 januari 2009 21:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nou m'n vriendinnen en ik komen eraan
Ik wil er ff uit en zij willen wat drinken dus das een mooie combi.. nu nog even kijken waar.
Gister allemaal verschillende bands, prima te doen, niet zo druk en dat is een voordeel in Dollars aangezien 't er altijd veel te druk isquote:
Ja ik kreeg al te horen dat dat em wordtquote:
You're a goofy goober yeah!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:26 schreef Sander het volgende:
Foei
Ik ga mijn huis even opruimen en ter ontspanning spongebob de movie aanzetten op de achtergrond
Oei danku.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om 22:30 een biografie over Obama, rtl4.
Truste Morgane!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:44 schreef morgane het volgende:
Slaap lekker Dupje! Ik duik er ook zo maar eens in, erg moe van al 't studeren.
Ik ben de beheerder van de site van de personeelsvereniging van mijn Albert Heijn, en ik krijg ook steeds maffe mailtjes, van Schlagerzangers die willen komen optreden op ons personeelsfeest enz.
Dat mogen ze lekker zelf weten, maar wij gaan er iig niet op inquote:Op zondag 11 januari 2009 21:48 schreef Nielez het volgende:
Dat is toch de doelgroep van schlagerzangers
Heb ik nog gewerktquote:Op zondag 11 januari 2009 22:41 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terug5th is wel n mooie tent in arnhem
hoelang geledenquote:
da's gemeen! Hij wel en jij niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, daar denken we nog maar even niet over na!
Goed bezig allebeiquote:Op maandag 12 januari 2009 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij heeft de meettheparentsproof doorstaan
Succes en zulks.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:24 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed bezig allebei.
En thanks! Zo eens ff omkleden, al mijn spullen in mijn tas gooien, en wachten. Ik ben helemaal voorbereid maar ik ben wél vroeg opgestaan om alles te regelen.. maar ik hoef niks meer te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, nee dat is niet handig nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:25 schreef Nielez het volgende:
Goedemorgen.
Nog een tip.
Melk koken met de waterkoker is géén goed idee![]()
Wist ik veel
Heel het aanrecht lag onder.
Mijn wekker ging acht uur, de telefoon voor de zekerheid 10 over achtquote:Op maandag 12 januari 2009 08:26 schreef Nielez het volgende:
[..]
Succes en zulks.
Beter te vroeg dan te laat opstaan.
Wekker deed het weer ns niet dus kranten lagen te laat in de bus..
Gelukkig is dat minder erg dan te laat komen voor sollicitatie.
quote:Op maandag 12 januari 2009 08:35 schreef Nielez het volgende:
Is het bij de rest trouwens ook helemaal roze buiten?
Rare zonsopgang..Ja, erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 12 januari 2009 08:35 schreef Nielez het volgende:
Is het bij de rest trouwens ook helemaal roze buiten?
Rare zonsopgang..Ja, ik zie hier ook een roze lucht in het oosten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff kijken. Heb wat geschoten met m'n foon, maar óf ik ben lelijk, óf ik zie eruit als een baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |