Dat mogen ze lekker zelf weten, maar wij gaan er iig niet op inquote:Op zondag 11 januari 2009 21:48 schreef Nielez het volgende:
Dat is toch de doelgroep van schlagerzangers
Heb ik nog gewerktquote:Op zondag 11 januari 2009 22:41 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terug5th is wel n mooie tent in arnhem
hoelang geledenquote:
da's gemeen! Hij wel en jij niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, daar denken we nog maar even niet over na!
Goed bezig allebeiquote:Op maandag 12 januari 2009 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij heeft de meettheparentsproof doorstaan
Succes en zulks.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:24 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed bezig allebei.
En thanks! Zo eens ff omkleden, al mijn spullen in mijn tas gooien, en wachten. Ik ben helemaal voorbereid maar ik ben wél vroeg opgestaan om alles te regelen.. maar ik hoef niks meer te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, nee dat is niet handig nee.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:25 schreef Nielez het volgende:
Goedemorgen.
Nog een tip.
Melk koken met de waterkoker is géén goed idee![]()
Wist ik veel
Heel het aanrecht lag onder.
Mijn wekker ging acht uur, de telefoon voor de zekerheid 10 over achtquote:Op maandag 12 januari 2009 08:26 schreef Nielez het volgende:
[..]
Succes en zulks.
Beter te vroeg dan te laat opstaan.
Wekker deed het weer ns niet dus kranten lagen te laat in de bus..
Gelukkig is dat minder erg dan te laat komen voor sollicitatie.
quote:Op maandag 12 januari 2009 08:35 schreef Nielez het volgende:
Is het bij de rest trouwens ook helemaal roze buiten?
Rare zonsopgang..Ja, erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 12 januari 2009 08:35 schreef Nielez het volgende:
Is het bij de rest trouwens ook helemaal roze buiten?
Rare zonsopgang..Ja, ik zie hier ook een roze lucht in het oosten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff kijken. Heb wat geschoten met m'n foon, maar óf ik ben lelijk, óf ik zie eruit als een baasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |