As usual tussen Arnhem en Nijmegenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
moeten naar Doetinchem, en er is beperkt treinverkeer mogelijk tussen arnhem en nijmegen
wie is die pannekoekquote:Op zondag 11 januari 2009 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en me dan in mn fotoboek een kuthoer noemen, stoer hoor
waarom dan jij en nielzquote:Op zondag 11 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
géén idee
misschien een undercover FutureSexLoveSound kloon?
Ja een of andere docente vond het grappig een deadline 3 weken naar voren te schuivenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht dat je het na vrijdag rustiger zou krijgen?
Graag iemand anders zwart makenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
misschien een undercover FutureSexLoveSound kloon?
wtf???quote:Op zondag 11 januari 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
ah, NEC-Nijmegen heeft ook mijn weblog gevonden, de internetheld
'vieze lelijke stinkhoer'
feel the love
Misschien dat Sander zijn ip even wil checken? Of heb jij dat ook via weblog?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
ah, NEC-Nijmegen heeft ook mijn weblog gevonden, de internetheld
'vieze lelijke stinkhoer'
feel the love
.
Doenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga zo misschien toch maar eens vragen of mama mee wilt gaan schaatsen
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en Moblo, je stinkt inderdaadMaar lelijk ben je niet
Het is een lieverdje dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:39 schreef RayMania het volgende:
NEC-Nijmegen; mail maar over een week.
O, das mooi dat het goed gaat!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goed hoor!
Fijn dat je toch even iets tegen de pijn hebt gehad, hoop dat het nu nog steeds goed gaat?!
Is die L je vriendin btw? Want die "ken" ik
O ja, ik zie het! Dan moet je nog meer vrienden van mij kennen!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft op dezelfde middelbare school gezeten
quote:
Zijn werk-kloon?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar dan? IB is nog aan het werk hoor?
Niet echtquote:Op zondag 11 januari 2009 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, ik zie het! Dan moet je nog meer vrienden van mij kennen!
Heb je geen informatie over dr middelbare school periode?
Ja, ik ben daarentegen juist helemaal geen alto! Ik ben gewoon een standaard modelleke in slechte staatquote:Op zondag 11 januari 2009 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet echtik weet toevallig wie ze is omdat ze altijd wel beetje alto is geweest dus dat viel op
Hen je gezien dat de sneeuw bij de uni een vrijdag gesmolten was? Dat kwam omdat ik daar gelopen heb, ben zo hottt dat de sneeuw er van smelt.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar dan? IB is nog aan het werk hoor?
Jij hier?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:02 schreef Californium het volgende:
ik was het lelijke buitenbeentjemiddelbare school
.....*kuch*..... WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 11 januari 2009 17:03 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Hen je gezien dat de sneeuw bij de uni een vrijdag gesmolten was? Dat kwam omdat ik daar gelopen heb, ben zo hottt dat de sneeuw er van smelt.
werkquote:
Ja, ik heb nu pijnstillers die wel helpen! Beetje hinder nog af en toe, maar het is te managen ja!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef HostiMeister het volgende:
Maar alles weer een beetje manageble, D_K?
Fijnquote:Op zondag 11 januari 2009 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu pijnstillers die wel helpen! Beetje hinder nog af en toe, maar het is te managen ja!
das waardeloosquote:Op zondag 11 januari 2009 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
Gunstig, D_K
En werken op zondag, wasda?
ik loop stagequote:
Yep! Dis wel de zwaarste sjit aan zooi die ik ooit meegekregen heb om thuis te kunnen gebruiken!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
Gunstig, D_K
En werken op zondag, wasda?
Goed plan, het is morgen immers foto's-voor-fok-dagquote:Op zondag 11 januari 2009 17:26 schreef Sander het volgende:
Ik ga na het eten eens ff oefenen met het omdoen van een stropdas.
Morgen is het sollicitatiegesprek dag, dat vind ik zelf wat belangrijkerquote:Op zondag 11 januari 2009 17:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Goed plan, het is morgen immers foto's-voor-fok-dag
Weet ik welquote:Op zondag 11 januari 2009 17:34 schreef Sander het volgende:
[..]
Morgen is het sollicitatiegesprek dag, dat vind ik zelf wat belangrijker. Maar dáárna is het fotos-voor-fok-dag
Succes alvast enzoquote:Op zondag 11 januari 2009 17:34 schreef Sander het volgende:
[..]
Morgen is het sollicitatiegesprek dag, dat vind ik zelf wat belangrijker. Maar dáárna is het fotos-voor-fok-dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |