Succes alvast enzoquote:Op zondag 11 januari 2009 17:34 schreef Sander het volgende:
[..]
Morgen is het sollicitatiegesprek dag, dat vind ik zelf wat belangrijker. Maar dáárna is het fotos-voor-fok-dag
Ah vandaar, ik zie achtereenvolgens yashi, IB en LR online komen bij hyves. Zhe toeval dacht ikquote:Op zondag 11 januari 2009 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toffe foto Piet @ je hyves
Ik ben uiteindelijk niet meer wezen schaatsenHoe lang kan het nog denk je?
Daarmee heb ik vandaag geschaatstquote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja daarom dacht ik dat het je broers waren
Ik heb nog niet gekeken hoor! Ik checkte iets anders.. maar kijk zo wel evenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah vandaar, ik zie achtereenvolgens yashi, IB en LR online komen bij hyves. Zhe toeval dacht ik.
Zou ze het serieus menen.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:27 schreef Sander het volgende:
Leuke discussie over kinderen weer in R&P. Nogal extremistische moeder zit daar.
Toch niet nog steeds die Shitney?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:27 schreef Sander het volgende:
Leuke discussie over kinderen weer in R&P. Nogal extremistische moeder zit daar.
Ja. Moblo ging er ookal tegenin. Maar ik ga straks beginnen over m'n eigen kinderen en het dan vet met Shitney oneens zijn. Haar sterkste argument tot nu toe is "you weren't there man! You weren't there!". Ben benieuwd wat dáár dan van over blijftquote:Op zondag 11 januari 2009 19:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toch niet nog steeds die Shitney?
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja. Moblo ging er ookal tegenin. Maar ik ga straks beginnen over m'n eigen kinderen en het dan vet met haar oneens zijn. Haar sterkste argument tot nu toe is "you weren't there man! You weren't there!". Ben benieuwd wat dáár dan van over blijft.
Hoeveel kindjes heb je, papa Sander?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja. Moblo ging er ookal tegenin. Maar ik ga straks beginnen over m'n eigen kinderen en het dan vet met Shitney oneens zijn. Haar sterkste argument tot nu toe is "you weren't there man! You weren't there!". Ben benieuwd wat dáár dan van over blijft.
Die moet ik wel teruglezen dan!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:43 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb daar gister zowaar mijn zo ongeveer enige écht serieuze post op Fok! gemaakt
Definieer "dit"quote:Op zondag 11 januari 2009 20:30 schreef LastRequest het volgende:
Is dit nou allemaal echt alleen omdat Mikkie weg is?
maak jij een deel 5 aan?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:41 schreef Sander het volgende:
Ben je niet in orde als je geen kinderen wilt #4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |