Ah vandaar, ik zie achtereenvolgens yashi, IB en LR online komen bij hyves. Zhe toeval dacht ikquote:Op zondag 11 januari 2009 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toffe foto Piet @ je hyves
Ik ben uiteindelijk niet meer wezen schaatsenHoe lang kan het nog denk je?
Daarmee heb ik vandaag geschaatstquote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja daarom dacht ik dat het je broers waren
Ik heb nog niet gekeken hoor! Ik checkte iets anders.. maar kijk zo wel evenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah vandaar, ik zie achtereenvolgens yashi, IB en LR online komen bij hyves. Zhe toeval dacht ik.
Zou ze het serieus menen.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:27 schreef Sander het volgende:
Leuke discussie over kinderen weer in R&P. Nogal extremistische moeder zit daar.
Toch niet nog steeds die Shitney?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:27 schreef Sander het volgende:
Leuke discussie over kinderen weer in R&P. Nogal extremistische moeder zit daar.
Ja. Moblo ging er ookal tegenin. Maar ik ga straks beginnen over m'n eigen kinderen en het dan vet met Shitney oneens zijn. Haar sterkste argument tot nu toe is "you weren't there man! You weren't there!". Ben benieuwd wat dáár dan van over blijftquote:Op zondag 11 januari 2009 19:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toch niet nog steeds die Shitney?
Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja. Moblo ging er ookal tegenin. Maar ik ga straks beginnen over m'n eigen kinderen en het dan vet met haar oneens zijn. Haar sterkste argument tot nu toe is "you weren't there man! You weren't there!". Ben benieuwd wat dáár dan van over blijft.
Hoeveel kindjes heb je, papa Sander?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja. Moblo ging er ookal tegenin. Maar ik ga straks beginnen over m'n eigen kinderen en het dan vet met Shitney oneens zijn. Haar sterkste argument tot nu toe is "you weren't there man! You weren't there!". Ben benieuwd wat dáár dan van over blijft.
Die moet ik wel teruglezen dan!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:43 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb daar gister zowaar mijn zo ongeveer enige écht serieuze post op Fok! gemaakt
Definieer "dit"quote:Op zondag 11 januari 2009 20:30 schreef LastRequest het volgende:
Is dit nou allemaal echt alleen omdat Mikkie weg is?
maak jij een deel 5 aan?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:41 schreef Sander het volgende:
Ben je niet in orde als je geen kinderen wilt #4
Weet ikquote:Op zondag 11 januari 2009 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Definieer "dit". Ik had 't over die kinderdingesreeks in R&P.
vergeet het kind zelf nietquote:Op zondag 11 januari 2009 20:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juist niet, jij doet jezelf en de wereld een plezier door geen nakomelingen op de wereld te zetten.
Ik heb me kunnen inhouden om nergens op te reageren, en ik blijf sterk.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben egoistisch omdat ik geen kinderen neem...![]()
Deze post, is dan wel weer een teken van zwakheidquote:Op zondag 11 januari 2009 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb me kunnen inhouden om nergens op te reageren, en ik blijf sterk.
Natuurlijk. Je neemt geen kinderen, en dat doe je voor jezelf. Voor het argument zelf valt op zich wel wat te zeggenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weetz, maar die van moblo was natuurlijk ook onbedoeld heul provocerend op mijn sterk zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze post, is dan wel weer een teken van zwakheid
en de rest van de wereld en het kind zelfquote:Op zondag 11 januari 2009 20:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je neemt geen kinderen, en dat doe je voor jezelf. Voor het argument zelf valt op zich wel wat te zeggen
True, maar het is in eerste instantie puur voor jezelf. Maargoed, uiteraard is elke beslissing die je neemt puur voor jezelf dus het hele argument zuigt al.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en de rest van de wereld en het kind zelf
ik handel geheel in het belang van de wereld..
een tweede MoBlo, dat doe je toch niemand aan? Zelfs het kind niet
Jij neemt Yasha en IB al onder je hoede, das genoeg zegquote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een moeder is ze als ze haar kinderen koppelt?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij neemt Yasha en IB al onder je hoede, das genoeg zeg
elke menselijke handeling is er een uit egoisme:quote:Op zondag 11 januari 2009 20:49 schreef Sander het volgende:
[..]
True, maar het is in eerste instantie puur voor jezelf. Maargoed, uiteraard is elke beslissing die je neemt puur voor jezelf dus het hele argument zuigt al.
En een tweede moblo? Ieks!
gewoon eten geven, dan houden ze hun mondquote:Op zondag 11 januari 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij neemt Yasha en IB al onder je hoede, das genoeg zeg
Uhuh. Maar toch is het egoistisch!!!!1111einseinsquote:Op zondag 11 januari 2009 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
elke menselijke handeling is er een uit egoisme:
of je doet het voor jezelf, of je doet het voor een ander en voelt je daarna beter omdat je een ander hebt geholpen
quote:Hi
My name is Elena, I have 32 year and I live in Russian province. I work in
library and after my work I can use computer when it possible.
I find your address in internet and I decide to write you this letter.
I have 7-year daughter Angelina, her father abandoned us and we live with my
mother.
Due to the crisis in our country my mother lost job and our situation became
very difficult.
The price for heating our home is very high and we cannot afford it anymore.
The weather is very cold here already and we don't know what to do.
We need portable stove which give heat from burning wood. We have many wood in
our region, but we cannot buy the stove in local market because it cost
equivalent of 192 Euro and very expensive for us.
If you have any old portable wood burning stove, I pray that you can donate it
to us and organize transport of its to our address. We live 200km from
Moscow. This ovens are different, usually they made from cast iron and weight
about 100kg.
Please let me know if you can help and I will write you our address.
I downloaded a picture of me and my daughter to free website and you can see it at
http:// elegalal.nextmail.ru/ourpic.jpg
I wish that New Year will bring you happiness, good health and all your dreams will come true!
Elena
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |