Weet ikquote:Op zondag 11 januari 2009 20:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Definieer "dit". Ik had 't over die kinderdingesreeks in R&P.
vergeet het kind zelf nietquote:Op zondag 11 januari 2009 20:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juist niet, jij doet jezelf en de wereld een plezier door geen nakomelingen op de wereld te zetten.
Ik heb me kunnen inhouden om nergens op te reageren, en ik blijf sterk.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben egoistisch omdat ik geen kinderen neem...![]()
Deze post, is dan wel weer een teken van zwakheidquote:Op zondag 11 januari 2009 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb me kunnen inhouden om nergens op te reageren, en ik blijf sterk.
Natuurlijk. Je neemt geen kinderen, en dat doe je voor jezelf. Voor het argument zelf valt op zich wel wat te zeggenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weetz, maar die van moblo was natuurlijk ook onbedoeld heul provocerend op mijn sterk zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze post, is dan wel weer een teken van zwakheid
en de rest van de wereld en het kind zelfquote:Op zondag 11 januari 2009 20:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je neemt geen kinderen, en dat doe je voor jezelf. Voor het argument zelf valt op zich wel wat te zeggen
True, maar het is in eerste instantie puur voor jezelf. Maargoed, uiteraard is elke beslissing die je neemt puur voor jezelf dus het hele argument zuigt al.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en de rest van de wereld en het kind zelf
ik handel geheel in het belang van de wereld..
een tweede MoBlo, dat doe je toch niemand aan? Zelfs het kind niet
Jij neemt Yasha en IB al onder je hoede, das genoeg zegquote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een moeder is ze als ze haar kinderen koppelt?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij neemt Yasha en IB al onder je hoede, das genoeg zeg
elke menselijke handeling is er een uit egoisme:quote:Op zondag 11 januari 2009 20:49 schreef Sander het volgende:
[..]
True, maar het is in eerste instantie puur voor jezelf. Maargoed, uiteraard is elke beslissing die je neemt puur voor jezelf dus het hele argument zuigt al.
En een tweede moblo? Ieks!
gewoon eten geven, dan houden ze hun mondquote:Op zondag 11 januari 2009 20:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij neemt Yasha en IB al onder je hoede, das genoeg zeg
Uhuh. Maar toch is het egoistisch!!!!1111einseinsquote:Op zondag 11 januari 2009 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
elke menselijke handeling is er een uit egoisme:
of je doet het voor jezelf, of je doet het voor een ander en voelt je daarna beter omdat je een ander hebt geholpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |