quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:06 schreef delano.888 het volgende:
Vage TT...
Anyway, heb de headset al een tijdje
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:36 schreef Cyberia18 het volgende:
HD footage inFamous:
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)onpowers_010909.html
nee kost een zak met aardappelsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:16 schreef kevin33 het volgende:
Kost die nieuwe Burnout content geld?
quote:
http://www.gamecyte.com/c(...)r-presentation-videoquote:Can’t get enough “Killzone 2″ before its February 27th release? At CES 2009, Guerrilla Games co-founder Hermen Hulst was on hand to show off just how far the game has come in the four years since its CGI target trailer first made headlines. Fifteen minutes of artistic claims and off-kilter video highlights await you after the jump. Beware of potential spoilers!
Ondanks dat ik een hekel heb aan "non-games" ziet Flower er echt prachtig uit!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef merino het volgende:
Ik kan echt niet wachten op Fl0wer. Daar ga ik zoveel tijd mee verneuken
Wat is daar de bedoeling van eigenlijk wat jullie zo opfokt?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een hekel heb aan "non-games" ziet Flower er echt prachtig uit!
Lekker nuttige eerste pagina trouwens
...............................quote:Op maandag 12 januari 2009 01:16 schreef bukake het volgende:
tvp ( kloon accountje, Remake is weer is banned omdat remlof tieten vies vind )
Ik zal wel weer achterlopen maar had hier nog niets van gezien.quote:Demon's Soul is een actie-RPG die zich afspeelt in een donkere fantasie setting. In de game kun je aan het begin je eigen personage ontwerpen en kun je tijdens je avontuur je eigen beslissingen maken. Zelfs als het lot van de wereld in jouw handen ligt kun je deze verwerpen. De game lijkt ook oneindig te gaan worden, hoe dit precies in elkaar steekt is nog niet duidelijk.
RTFMquote:Op maandag 12 januari 2009 09:51 schreef motherflocker het volgende:
Heb een vraag
ben gisteren verhuist en heb in appartementje nog geen HD-tv, enkel die hele oude beeldbuizen. Nu stopte ik de scart van de ps3 erin, maar hij geeft steeds aan dat er geen ps3 is aangesloten (op AV kanaal is niks te zien als de ps3 aanstaat.) Ligt dit aan die oude tv's?
Want bij mijn ouders op de HD tv deed de ps3 het wel gewoon..
houdt de aanknop van de ps3 knop in net zolang tot je hem een aantal keer hoort piepen, dan is die gereset en kan ej het instellen op je scart kabel.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:51 schreef motherflocker het volgende:
Heb een vraag
ben gisteren verhuist en heb in appartementje nog geen HD-tv, enkel die hele oude beeldbuizen. Nu stopte ik de scart van de ps3 erin, maar hij geeft steeds aan dat er geen ps3 is aangesloten (op AV kanaal is niks te zien als de ps3 aanstaat.) Ligt dit aan die oude tv's?
Want bij mijn ouders op de HD tv deed de ps3 het wel gewoon..
"poef"quote:Op maandag 12 januari 2009 10:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je , instellen?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:19 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
houdt de aanknop van de ps3 knop in net zolang tot je hem een aantal keer hoort piepen, dan is die gereset en kan ej het instellen op je scart kabel.
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik zie ook steeds vaker deze game voorbij komen. Weet iemand wat voor soort game dit wordt? Hack'n slash of meer Oblivion achtig?
Edit: Ik heb 't al. ^^
[..]
Ik zal wel weer achterlopen maar had hier nog niets van gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ff in de gaten houden dus. Enige release info die ik heb is van gamefaqs:
Demon's Soul SCEI 02/05/09 JP
idd, op deze manier start je PS3 op en detecteert hij alle inputs. Op dit moment staat je PS3 ingesteld op HD (720p of 1080p) en dat kan je huidige TV niet aan.quote:
Ah op die manier! Thx! zal het vanavond eens uitproberen.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:49 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
idd, op deze manier start je PS3 op en detecteert hij alle inputs. Op dit moment staat je PS3 ingesteld op HD (720p of 1080p) en dat kan je huidige TV niet aan.
Oh, was jij dat?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Ah op die manier! Thx! zal het vanavond eens uitproberen.
Oh en moest vrijdag kappen, een vriend kwam op bezoek net toen we ff bezig waren met SSFII
Bouma-040quote:Op maandag 12 januari 2009 11:00 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Oh, was jij dat?Wat is je PSN nick ook alweer? Komt omdat meerdere mensen mij hebben toegevoegd (ook van gamefaqs).
'T lijkt op iron man in een andere setting, gekruist met was Gears-achtige gameplay elementen. Trek daar maar een conclusie uitquote:Op maandag 12 januari 2009 11:23 schreef robbolo het volgende:
Iemand bekent hier met Dark Void? Ziet er wel vet uit namelijk
Ow jah... jij was wel vet goed volgens mij. Vanavond ff wat meer potjes spelen?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:25 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Bouma-040
ik had 1 potje gewonnen en 1 verloren van je met ik meen Ken-Ken en Honda-Vega.
Heb tot 25 januari geen internetquote:Op maandag 12 januari 2009 13:01 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ow jah... jij was wel vet goed volgens mij. Vanavond ff wat meer potjes spelen?
Oh zo werkt dat haha, vond dat spectate gedoe heel irritant zegquote:Op maandag 12 januari 2009 14:10 schreef Mrakz0r het volgende:
Dat had ik ingesteld. Je kunt een game aanmaken voor 6 of 8 personen maximum volgens mij. Winnaar blijft dan staan. Vaak maak ik een game aan voor 4 personen en zet ik 2 sloten op private en vervolgens nodig ik een paar mensen uit mijn lijst uit. Als die niet reageren heb ik altijd nog random mensen om tegen te gamen.
Volgende keer zal ik wel ff een 1 on 1 match maken.
wat moet je immers anders doen onder werktijdquote:Op maandag 12 januari 2009 14:33 schreef Mrakz0r het volgende:
Die dingen doe ik altijd onder werktijd. Thuis heb geen tijd voor dat soort ongein.
Hehe inderdaad! Heb vorig jaar stage gelopen bij een bedrijf waar ze een ps3 en beamer + projectiescherm hadden en dat was gelijk het pauze vermaakquote:Op maandag 12 januari 2009 14:35 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
wat moet je immers anders doen onder werktijd
Er komt zeker een prijsverlaging aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand of er toevallig een prijs verlaging aan zit te komen voor de ps3? of is dit onbekend?
Iedereen weet dat alleen Sony zelf nog niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Er komt zeker een prijsverlaging aan.
Dit gaat Sony niet aankondigen natuurlijk want ze willen niet hun eigen ramen ingooien. We krijgen het pas een week van te voren te horen. dat er ééntje gaat komen dit jaar is zeker.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand of er toevallig een prijs verlaging aan zit te komen voor de ps3? of is dit onbekend?
Laatst mijn spellen geteld en zit op 25, maar 5 ofzo uitgespeeldquote:Op maandag 12 januari 2009 16:28 schreef Mindstate het volgende:
Beetje enthousiast geweest op Ebay, Fallout 3, Oblivion, Condemned 2 en Top Spin 3 deze kant op
euh alle 4 samen voor een euro of 65/70quote:Op maandag 12 januari 2009 16:30 schreef bukake het volgende:
Hoe duur dannn
dat doe je wel erg goedkoopquote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Mindstate het volgende:
[..]
euh alle 4 samen voor een euro of 65/70
Niet geloof ik?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
gaan jullie eens uitzoeken of Japan dezelfde Blu-ray regio heeft als Europa
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog een megaklapper kopen?
[TK] Collectors Item Link: The Faces of Evil voor de cdi
Alles moet draaien maar online regio locks zijn er soms wel. Soms kun je bijv alleen op japanse servers komen. Sommige DLC is niet te krijgen omdat je PS3 niet "daar" is geregistreerd.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:47 schreef koei het volgende:
Import PS3-games, werken die altijd of bestaat er een website waarop je na kunt kijken of een bepaald spel ook in Nederland werkt?
Allemaal via Ebay.co.uk (lage pond stand), tweedehands en een beetje mazzelquote:Op maandag 12 januari 2009 17:55 schreef merino het volgende:
[..]
dat doe je wel erg goedkoop
Als ik die zelf via ebay zoek kom ik op iets van 80 euro uit zonder verzendkosten berekend te hebben.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:16 schreef koei het volgende:
ah, oke. Dat maakt allemaal niet uit. Bedankt voor de info beide!
* koei bestelt Rock Revolution
Nee joh, Rock Revolution heeft de beste tracklist om te drummen! En ik heb het spel in actie kunnen zien en volgens mij is het zonder die veelknoppige drumkit van Rock Revolution best prima te spelen! Zeker voor 17,50.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef Beach het volgende:
[..]
die is sleeeeeecht
doe dan rock band of gh world tour
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef RedemptioN het volgende:
Rock...Rock...Revooolutiooooooooooooon
we dont need no rock no we dont need no rock oohhh nooooo
COMMON; YEAH (de scooter yeah!)
ik hoop dat je niet serieus bent want dat schijnt echt de matigste ripoff ooit te zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef koei het volgende:
[..]
Nee joh, Rock Revolution heeft de beste tracklist om te drummen! En ik heb het spel in actie kunnen zien en volgens mij is het zonder die veelknoppige drumkit van Rock Revolution best prima te spelen! Zeker voor 17,50.
Allemaal kwaliteitsposts. Jeweetzelluf.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wil jullie even wijzen op [GAM] De stats #2 en een dikkevoor Aquila en Cyberia.
Dat het een ripoff is kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Covers zijn jammer maar liever goede covers dan een matige tracklist. Ik heb het spel in Leipzig gezien en dat zag er prima uit, alleen was het drumstel wel erg lelijk, maar daarvoor is er het drumstel van GH:WT. Verder denk ik niet dat ik er voor 17,50 een miskoop aan kan doen, maar daarvoor moeten we nog even geduld hebben totdat hij binnen is.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef Mindstate het volgende:
[..]
ik hoop dat je niet serieus bent want dat schijnt echt de matigste ripoff ooit te zijn
zekerz!, alles wat ik van jullie lees straalt een en al genialiteit en professionaliteit uit!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Allemaal kwaliteitsposts. Jeweetzelluf.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zekerz!, alles wat ik van jullie lees straalt een en al genialiteit en professionaliteit uit!
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:35 schreef koei het volgende:
[..]
Dat het een ripoff is kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Covers zijn jammer maar liever goede covers dan een matige tracklist. Ik heb het spel in Leipzig gezien en dat zag er prima uit, alleen was het drumstel wel erg lelijk, maar daarvoor is er het drumstel van GH:WT. Verder denk ik niet dat ik er voor 17,50 een miskoop aan kan doen, maar daarvoor moeten we nog even geduld hebben totdat hij binnen is.
uiteindelijk draait het maar om 1 ding, en dat is dat jij er plezier in hebt, ik heb bv genoeg plezier gehad met Untold Legends: Dark kingdomquote:Op maandag 12 januari 2009 22:35 schreef koei het volgende:
[..]
Dat het een ripoff is kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Covers zijn jammer maar liever goede covers dan een matige tracklist. Ik heb het spel in Leipzig gezien en dat zag er prima uit, alleen was het drumstel wel erg lelijk, maar daarvoor is er het drumstel van GH:WT. Verder denk ik niet dat ik er voor 17,50 een miskoop aan kan doen, maar daarvoor moeten we nog even geduld hebben totdat hij binnen is.
Die heb ik nog gespeeld. Is tof!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog een megaklapper kopen?
[TK] Collectors Item Link: The Faces of Evil voor de cdi
It's nice to be important, but it's more important to be nice.quote:
Congratz!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wil jullie even wijzen op [GAM] De stats #2 en een dikkevoor Aquila en Cyberia.
Die angry nintendo nerd.quote:
Is inderdaad een lachen gamequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:58 schreef ikookhier het volgende:
Gisteren Mirror's edge binnenvette actie
quote:
Nee, bijna niemand doet het. Er zijn meestal wel wat games met wat noobs, maar er is echt geen hol aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:47 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Is inderdaad een lachen game
Wordt er trouwens veel UT op internet gespeeld? Heb namelijk zin om weer eens ouderwets een lekkere 3d shooter te spelen met muis en toetsenbord, maar heb geen zin in bots...
Ah tnx was ik eigenlijk al bang voor. Is er iets vergelijkbaars te krijgen dan? En dan in de zin van First Person shooter met muis en toetsenbord icm PS3 dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee, bijna niemand doet het. Er zijn meestal wel wat games met wat noobs, maar er is echt geen hol aan.
Jou oplossing is FRAGFX:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:11 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Ah tnx was ik eigenlijk al bang voor. Is er iets vergelijkbaars te krijgen dan? En dan in de zin van First Person shooter met muis en toetsenbord icm PS3 dus
Nope, volgens mij is dat het enige spel die muis en toetsenbord ondersteundquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:11 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Ah tnx was ik eigenlijk al bang voor. Is er iets vergelijkbaars te krijgen dan? En dan in de zin van First Person shooter met muis en toetsenbord icm PS3 dus
Werkt echt geweldig bij COD online heb je echt een heeeeel grote voorsprong.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:17 schreef bukake het volgende:
Werkt kut zo te zien.
Kun je beter een game halen die ECHT usb mouse support heb.
Gast kijk hier eensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:47 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Is inderdaad een lachen game
Wordt er trouwens veel UT op internet gespeeld? Heb namelijk zin om weer eens ouderwets een lekkere 3d shooter te spelen met muis en toetsenbord, maar heb geen zin in bots...
Hey dat is ruigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jou oplossing is FRAGFX:
[ afbeelding ]
Heb ik ook, werkt met elke shooter![]()
![]()
Moet je wel de zwarte halen, deze is lelijk
Hier een review voor je overstag gaat. En je hebt ooknog PMquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:22 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Hey dat is ruigTnx, ik ga vanavond gelijk op onderzoek uit
Review kan ik hier op stage niet lezenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier een review voor je overstag gaat. En je hebt ooknog PM
quote:Hey guys....just wanted to give you a heads up that I got our Killzone 2 interview in today and there is some decent new information in it. I will be posting a news article or two using details from the interview before we post the full interview up, so stay tuned.
Just to give you something for now...there is HUGE NEWS about Co-op in the interview.....
Pagina niet toegestaan (content_filter_denied)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:11 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Review kan ik hier op stage niet lezen:
Deze pagina is niet toegankelijk!
URL die word geblokkeerd gear.ign.com/articles/799/799262p1.html
Categorie Game Sites,Shopping (Global)
En je hebt een PM terug
quote:Mold Some Lady Into A Sweat Mopping Bar Hostess
As with the previous titles, one of the key backdrops in Yakuza 3 is the night life — namely, hostess bars.
Players enter into this business — known as the "water trade" in Japanese — and try to create the numero uno cabaret club lady. Here's how it works:
After "scouting" a girl, dress her according to customer tastes. You can also select her hair, make-up and even accessories. Christen your burgeoning hostess with a new name. In the back room, players can train their hostesses in things like the art of conversation, but must be careful as the hostess's stress meter can fill up.
All of this gets the hostess ready for working in a cabaret club, pouring drinks and talking to customers. (There's even sweaty brow mopping!) Go in unprepared and end up having to apologize to the clientele. A well-reared hostess increases her rank in the cabaret club, number of customers and financial capital.
Vooral dat Sony-logo dat langzaam dimt als de tv uitgaat.quote:
oudquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef Strolie75 het volgende:
1Up Show gaat onder een andere naam door.
http://talkingorange.com/
Die heb ik standaard uit staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:53 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Vooral dat Sony-logo dat langzaam dimt als de tv uitgaat.
quote:God of War 3 en Uncharted 2 op de GDC 09
Nieuws | 12 januari 2009 - Eind maart vindt in San Francisco de jaarlijkse Games Developers Conference plaats. Dit jaar zal Sony aanwezig zijn om een demonstratie te geven van de verschillende technieken achter de games God of War 3, Uncharted 2: Among Thieves en Killzone 2.
De GDC is dé plek waar programmeurs, producers, game designers en audio professionals bijeenkomen om samen hun ideeën en kennis te delen over computers, consoles, handhelds, mobieltjes en online games.
Had m nog niet eerder gezienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:40 schreef robbolo het volgende:
[..]
Is al oud volgens mij, maar blijft vet
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:17 schreef SocialDisorder het volgende:
een nieuwe dag! een nieuwe gif:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sony 40W4500. Opgelost.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Olah allen tvp
Tevens wat hulp gevraagd:
Mag van mezelf een nieuwe tv uitzoeken
Budget +/- 1200,-
Heb nu een 26 of 28 inch, zo'n zwarte samsung, volgens mij en deze mag wel een stukkie groter, zeg maar 36 inch.
Iemand nog goeie Do's and Don'ts??
Thanks!!!!
Samsung 40LE656, stuk goedkoper dan de W4500 en bijna dezelfde prestaties.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Olah allen tvp
Tevens wat hulp gevraagd:
Mag van mezelf een nieuwe tv uitzoeken
Budget +/- 1200,-
Heb nu een 26 of 28 inch, zo'n zwarte samsung, volgens mij en deze mag wel een stukkie groter, zeg maar 36 inch.
Iemand nog goeie Do's and Don'ts??
Thanks!!!!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:03 schreef Mrakz0r het volgende:
Mag je er wel zo'n kleine 500 bij doen
Bedankt voor je kwalificatiequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:12 schreef Fallen het volgende:
Panasonic 42PZ80, what else?
Okay, een 42pz800..
Volgens mij is dit vrij kansloos om te vragen wat voor tv je moet kopen... iedereen heeft wel zo z'n eigen favoriet...
lees ook (misschien) [High Definition & Multichannel Audio] #9
Niet dus, ik betaalde 1150 euro voor de 40w4500quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:03 schreef Mrakz0r het volgende:
Mag je er wel zo'n kleine 500 bij doen
My bad.. ik was in de war met de X versie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef Griebus het volgende:
[..]
Niet dus, ik betaalde 1150 euro voor de 40w4500
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef Sjotime het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)gebracht-worden.html
Mijn Japans is niet zo goed meerquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Lees hun bron nog eens na. Er staat nergens dat hij in 2009 uit zal komen, alleen dat hij in 2009 uit zou moeten komen, iets dat niet zo heel verwonderlijk is, aangezien er in 2008 werd geschreven dat hij in 2008 uit zou moeten komen, en in 2007 dat hij in 2007 uit zou moeten komen.
En XIV dan ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef Mrakz0r het volgende:
Zonder Xbox wassie al lang uitgekomen en zaten we nu al FFXV te spelen
quote:According to Loose Talk in the latest Game Informer, RockStar North is already working on the next instalment in the Grand Theft Auto franchise, which should be ready for release this holiday season.
"We're not talking about new DLC or a collection of previously available DLC, we're talking about a full retail game. We expect this title to follow the suit of previous GTAs and use a subtitle such as GTA: San Andreas, etc. Tokyo might be a possible setting for the game, but details are non-existent at this time." - Game Informer Issue 190
http://www.psu.com/Rockst(...)ews--a0006124-p0.php
GTA: Tokyoquote:
whehehehe....quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:23 schreef Strolie75 het volgende:
Hij is weer briljant![]()
![]()
http://www.escapistmagazi(...)mb-Raider-Underworld
Eeeeh, dit jaar nog?quote:
Laat maar komenquote:Uncharted 2 game director Bruce Straley has revealed that the hotly anticipated adventure sequel will incorporate two all-new AI behaviour patterns as a result of the games inclusion of stealth-action elements.
"As a result of expanding our gameplay to account for action-stealth, there are two new behaviours added to enemies, 'investigate' and 'hunt,'" Straley told CVG.
“With 'investigate' the enemies have peripheral vision just like humans. When Drake enters this peripheral vision the enemies will look over in the direction they think they saw him in and depending on how long he was in this vision cone, they may just look or they may walk over and check out what they think they saw.”
"With the 'hunt' behaviour the enemies have already spotted Drake and are in combat with him. While in combat the enemies make certain assumptions on where Drake is based on his last known location,” he explained.
Straley added that Drake’s foes will search tenaciously for our hero should they manage to lose eye contact with him, widening their search as they go.
"If they lose eye contact with Drake for a few seconds, one or more enemies will start hunting around the area, starting with his last known location, and then spread their search out if he's not found."
Furthermore, the game’s enemies are just as nimble as Drake, possessing the ability to climb up ledges and leap across gaps in order to locate his whereabouts – a feature that in turn allows for a much more varied game environment.
Said Straley: "If they are to hunt for Drake they'll need the ability to climb on the environment, jump across gaps, and drop down from ledges to get to him. The benefit to this was our combat wasn't limited to flat terrain anymore."
Waarom fifa als je al uefa hebt? Dat er al een andere game in tokyo afspeelt is natuurlijk geen reden voor een andere om het niet ook daar te doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef merino het volgende:
GTA: Tokyo?
Waarom als er tevens een Yakuza 3 is?
Zolang ik maar geen Jap, Rus of neger ben, wil hetzelfde als SR2quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef merino het volgende:
Cousin, you want to go to a karaoke bar?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef merino het volgende:
GAF stelerquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cousin, you want to go to a karaoke bar?
ssssttt...ik probeer hier mijn e-piemel te vergroten.quote:
aardig wat posters hier zullen toch ook wel op GAF zitten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ssssttt...ik probeer hier mijn e-piemel te vergroten.
sterf!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Griebus het volgende:
Met je Suzuki naar de sushibar... laat maar zitten, ik vond gta4 toch ook al tegenvallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Activision has named practically its entire 2009 line-up at an in-game advertiser meeting, including Infinity Ward's Call of Duty: Modern Warfare 2.
Zitten rare gifs bij...quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:The Best Bits of Killzone 2
Five reasons why Guerrilla's battle-hardened shooter will dominate PS3 next month.
by Alex Simmons, IGN UK
UK, January 14, 2009 - After years of anticipation we've finally played the final code for Killzone 2 through from start to finish. Naturally, there's a lot of stuff we're not yet able to talk about, due to heavy restrictions from Sony, but also because we don't want to spoil the game for you. However, what we can say is that PlayStation 3 owners are in for a treat come February, with Guerrilla's much-hyped shooter promising to blow all other PS3 FPSes out of the water. Here's why:
Eye-Popping Presentation
Not convinced Killzone 2 will live up to that E3 demo? Wait until you see it in action. Seriously, Killzone 2 is without doubt the best-looking game on PlayStation 3, boasting some of the best effects and use of lighting we've seen not just on Sony's console but anywhere. From the familiar opening scenes as you drop down onto Helghan, cutting through the smoke clouds to leave trails of vapour in your wake, to an explosive climax that's guaranteed to set forums alight with heated discussion, Killzone 2 is a game guaranteed to impress from start to finish.
Killzone 2 is an assault on your senses from start to finish.
Whether you're trudging through the run-down shanty town of Suljeva village or creeping along the corridors of Visari's grandiose palace in the Helghan capital of Pyrrhus, every new level presents countless jaw-dropping moments when you sit back and take it all in. It's not simply the scale of it all either – although there are moments when Guerilla really likes to show it can do things big – but more to do with the attention to detail. Indeed, there's a real sense of grittiness to the game, that there really is a war going on around you, whether it's the once-grand cities of Helghan scarred by relentless shelling or vistas plagued by countless plumes of black smoke billowing from fires across the battlefield.
The weather adds a real atmosphere to the game too, with barren landscapes battered by strong winds carrying dust and debris and bolts of lightning cutting like daggers through the blackened skies. It's an impressive assault on your senses, especially if you're playing through a rig hooked up to surround sound. The constant thud of distant explosions and the whoosh of bullets cutting through the air in Dolby 7.1 is often enough to make you duck for cover, even though you're playing from the comfort of your living room.
Blood-Pumping Gameplay
There's never a quiet moment in Killzone – if you don't like the crack of gunfire then this simply isn't the game for you. However, if you find gut-wrenchingly visceral action to die for there's nothing better on PlayStation 3. From initial skirmishes with Helghast resistance to full-blown wars against innumerable waves of enemies, Killzone 2 quickly shifts into top gear and never eases off the throttle.
To play, Killzone 2 sits somewhere between Call of Duty and Gears of War 2. The pace of the game is very much full-on, much like Gears, but it's not quite so epic in scale and has more in common with Call of Duty in terms of mission objectives – you don't have to blow your way out of a giant worm or ride a beast into battle, but overturning Helghast encampments and punching through enemy lines is very much the order of the day. The cover system isn't quite so forgiving as Gears' and if you duck behind a low barricade you'll still expose yourself to fire, meaning you've got to choose your resting points carefully, especially when Helghast troops are clever enough to attempt to outflank you.
Importantly, it's all superbly balanced, presenting enough of a challenge to ensure you won't breeze through the entire game without breaking sweat but still throwing in a number of solid battles that require you to use your noodle as much as your trigger finger.
Tools of Destruction
On paper the weapons in Killzone 2 are unlikely to cause excitement – the assault rifle is standard issue, the choice of automatic pistol or the powerful revolver is nothing new, there's an SMG, grenade launcher, rocket launcher... It's all stuff you've played around with for years, but what Killzone gets right is that each weapon feels perfect to use. For example, the dot sight on the machinegun makes it reassuringly quick to get a bead on the enemy, while hitting an enemy square in the chest with the shotgun results in a satisfying scream as they're knocked off their feet.
The Arc cannon makes light work of Helghast troops - and you, if you get on the wrong end of it.
There are two standout weapons of note though, the first being the flamethrower. It's ideal for flushing out enemies hiding in dark corners of the slums, torching the cover they're lurking behind until they're eventually engulfed in flame. Make sure you finish the job properly though, as while a quick blast is enough to stop them from attacking you a little longer, only a more thorough roasting will prevent them from dragging their burning bodies up off the ground. Beware Helghast carrying flamethrowers too, because it's just as deadly in the hands of an enemy as smart as they are.
The Arc cannon is without doubt our favourite weapon in the game, although it's hard to find. It spits out streams of lightning that instantly paralyse its targets, causing them to shake and jerk uncontrollably as their bodies are consumed by thousands of volts of electricity. A second blast quickly seals their fate, leaving behind a sparking, smoking corpse – and of course any weapons they're carrying, which you can then nab.
There are countless additional weapons scattered around each level too, from gun turrets to anti-aircraft cannons you can turn on the advancing army. You're also given the chance to play around with some really seriously military hardware, but we'll let you discover that for yourself when you play the game.
Killer AI
The normal reaction to being shot at is to dive for cover, so why is it that most video game bad guys will quite happily stand in the open and soak up bullets before slumping to the ground in a bloody mess seconds later? Not so in Killzone 2, where the Helghast actively hide behind available cover, where they'll pop out to rattle off a shot or, if it's getting too heated, fire blindly to minimise the chances of taking a bullet. But what's really clever is the way they react to how you play: for example, lob in a grenade and they'll run into the open and risk being shot rather than face certain doom when the pineapple explodes in the face. Similarly, rather than pop out of cover at exactly the same point every time, they'll keep moving around to prevent you from training your sights on one area and blowing their brains out the moment they stand up to take a shot.
The Helghast are smarter than most enemies you've encountered before.
What's more, the Helghast will also work as a team, with heavy weapons troops sitting back and laying down a wall of fire while light infantry close for the kill. All too often we focused our fire on heavy machine-gunners in the distance, only to succumb to a grunt who'd sneaked round the side and lumped us with the butt of his rifle. Clever.
It's a shame then that your team-mates aren't quite so smart and often stand out in the open rather than fire from behind cover. True, when they're alive they draw fire away from your sorry arse, but all too often the only thing they contribute to a battle is the pathetic cry of 'Help me!'.
Monster Multiplayer
We admit we're a bit disappointed there's no co-op mode to get stuck into, but Killzone 2's Warzone multiplayer mode is a gem in its own right. It's much more than a straightforward deathmatch too, although the option to play a basic 32-player scrap is certainly included. Multiplayer staples such as Capture and Hold, Assassination and Search and destroy are all in there too, but given their own Killzone 2 twist.
ISA and Helghast multiplayer classes from left to right: engineer; medic; scout; infantry; assault; tactician; saboteur.
What makes Killzone's multiplayer stand out are the seven player types available to both ISA and Helghast forces. Initially you're only able to play as the bog-standard infantryman with a choice of just a couple of weapons, but the more you play the more badges and ranks you earn, which enables you to select different character classes such as a medic, heavy weapon trooper and so on. Each class is gifted with unique skills, so engineers can set up automated turrets to protect objectives, scouts have active camouflage that makes them difficult to spot and tacticians can call in air support in the shape of ATACs, flying drones kitted out with miniguns. Players are therefore encouraged to put in as much time in multiplayer as possible, because you're able to mix and match skills rather than forced to only play as one specific class.
Importantly, even if you're a rookie with no experience Killzone 2's multiplayer is a cinch to pick up and play. The basic arsenal is decent enough to stand up against the big weapons provided you've got a steady aim, plus there's always the option of nicking a better weapon from the still-warm corpse of a downed enemy. Alternatively, hone your skills in the Skirmish mode, which serves up the same experience as playing online, only against bots. As you improve you'll climb up the online leaderboard, which frequently dishes out additional rewards and badges to the most outstanding players.
Mooi spul hequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
360 versie een week eerder (exclusive deal of iets dergelijks). Pwned.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:48 schreef robbolo het volgende:
Resident evil demo in de week van 5 februari
Fuck fuck fuck fuck fuckquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:56 schreef robbolo het volgende:
Geen limited edition Killzone 2 Maakt mij niet zoveel uit, maar ik denk een hoop mensen hier wel.
Laat dan maar hangen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:56 schreef robbolo het volgende:
Geen limited edition Killzone 2 Maakt mij niet zoveel uit, maar ik denk een hoop mensen hier wel.
Resistance 2 ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:00 schreef bukake het volgende:
Wanneer komen er trouwens voor motorstorm 2 nieuwe maps?
En geen van jullie speelt Res 2 lijkt wel
Ik heb Crysis: Warhead er vandaan en dat ging prima hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Gcshop
Een en al ellende wat ik daar heb meegemaakt.
Don't mess with DealExtreme bitch!! Das heilig bij mij in huis.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:42 schreef bukake het volgende:
gcshop is ook gewoon een woonkamer webshop
* dealextreme ook trouwens*
quote:Street Fighter IV Wants To Teach You Fighting
Not everyone who is planning on buying Street Fighter IV has experience with the fighter. Capcom hopes to get all players on the same page.
While tutorials are not new, the SFIV tutorial is all-encompassing. As Capcom's Street Fighter expert Seth Killian explains, "It begins with normal moves, then it goes on to specials, supers, ultras, two-in-one combos, chains into specials, links into specials and then finally, how to put it all together. We teach you what the pros refer to as 'bread-and-butter' combos, as well as focus cancel techniques that are useful to your particular character."
Each character has six levels of trials in the tutorial. Those familiar with the game could expect the fourth level to be challenging says Killian, and the last two trials will test skilled players.
Capcom's guarantee: "Anyone who completes trial mode will be a legitimate threat in competition. That is my promise. I guarantee that, at the very least, you'll be able to squash your friends."
http://kotaku.com/5131659(...)o-teach-you-fighting
Street Fighter,... naar mijn mening het beste vechtspel ooit gemaakt,...... !quote:
Street Figherquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Street Fighter
Soul Calibur
[ afbeelding ]
Ownend, I will find outquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Beach het volgende:
Hoe zou Killzone2 met een FragFx spelen
Action, 5,99.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef KoosyNL het volgende:
Aangezien iedereen hier altijd op de hoogte is van koopjes heb ik een vraag.
Ik zal zeer binnenkort een HD-tv kopen en hab daar natuurlijk een HMDI kabel voor nodig. Enig idee waar ik deze goedkoop kan bemachtigen?
ebay, 1 dollarquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef KoosyNL het volgende:
Ik zal zeer binnenkort een HD-tv kopen en hab daar natuurlijk een HMDI kabel voor nodig. Enig idee waar ik deze goedkoop kan bemachtigen?
Ik heb er een van DealExtreme, euro of 6/7; hele stevige mooie kabel met goede sluitingenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef KoosyNL het volgende:
Van de action eveneens goede kwaliteit. Goldplated eindes ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik heb er een van DealExtreme, euro of 6/7; hele stevige mooie kabel met goede sluitingen
Ga naar de Mediamarkt, zoek een mooie uit, en koop hem via internet voor 200 euro goedkoperquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef KoosyNL het volgende:
Thnx voor de snelle racties![]()
Ik ben namelijk opzoek naar een 32" HD-tv (hij mag niet te groot worden). Wederom zijn er gewoon weer veel te veel om uit te kiezen. Iemand een suggestie wat een goede is? De Sony KDL-32V4500 ziet er naar mijn mening goed uit, maar ik heb er dan ook helemaal geen verstand van
Iemand ideeën?
http://www.hdtvtest.co.uk/quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef KoosyNL het volgende:
Ik ben namelijk opzoek naar een 32" HD-tv (hij mag niet te groot worden). Wederom zijn er gewoon weer veel te veel om uit te kiezen. Iemand een suggestie wat een goede is? De Sony KDL-32V4500 ziet er naar mijn mening goed uit, maar ik heb er dan ook helemaal geen verstand van
Iemand ideeën?
Het AV-kabeltje van m'n PS2 deed het ook met de PS3, dus ik neem aan van wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een PS3 componentenkabel werkt ook op de PS2 neem ik aan? Aangezien de AV uitgang gewoon hetzelfde is?
Daar ga ik eens rondneuzenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.hdtvtest.co.uk/
En 80% van de games ondersteunt geeneens 1080pquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:02 schreef SocialDisorder het volgende:
Owh en Koosy, verspil geen geld aan een Full HDTV met een diagonaal van 32", je moet echt bovenop je TV zitten wil je het verschil tussen 720p en 1080p zien op die maat.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het AV-kabeltje van m'n PS2 deed het ook met de PS3, dus ik neem aan van wel.
Maar BluRay-films welquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:02 schreef Beach het volgende:
[..]
En 80% van de games ondersteunt geeneens 1080p
Hoi ik wil die gamequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel jammer dat alleen de IMAX stukjes van de Dark Knight echt 1080p waren. Dus 1,73:1 verhouding HD.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar BluRay-films wel
* SocialDisorder denkt terug aan The Dark Knight, Iron Man, Nine Inch Nails, 300, BraBusters Take The Full Load #582, The Corpse Bride en Nightmare Before Christmas op Full HD
Ja, die ene.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dé Samsung 32" ?
uh? Leg uit...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wel jammer dat alleen de IMAX stukjes van de Dark Knight echt 1080p waren. Dus 1,73:1 verhouding HD.
Dat waren wel echt stukjes om een harde piemel van te krijgen, godverdomme wat een scherpte
IMAX-beelden zijn gewoon volledig beeldvullend, terwijl de rest op het standaard film-formaat is (en dus zwarte balken boven en onder geeft).quote:
Ondanks de zwarte balken is het natuurlijk nog steeds full-HD.... dat was meer het puntje dat ik bedoelde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IMAX-beelden zijn gewoon volledig beeldvullend, terwijl de rest op het standaard film-formaat is (en dus zwarte balken boven en onder geeft).
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef SocialDisorder het volgende:
true,
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenniewees
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
32PFL9603D/10 van Philips met Ambilightquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef KoosyNL het volgende:
Iemand ideeën?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Een of andere emo had daar een topic over geopend. Was echt hilarisch idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Ambilight is best wel een leuk idee, maar alleen jammer dat het een Philips LCD is. (persoonlijk liever Panasonic of Toshiba, okay... Sony en Samsung misschien ook, maar Philips?)quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
32PFL9603D/10 van Philips met Ambilight
Beeldkwaliteit van Philips is behoorlijk goed, hoor. Als ze niet (bijna) elke HDTV zouden uitrusten met die Ambilight-meuk (of nog erger: die Aureoreirea), zou die ook op mijn lijstje met mogelijke kandidaten komen te staan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ambilight is best wel een leuk idee, maar alleen jammer dat het een Philips LCD is. (persoonlijk liever Panasonic of Toshiba, okay... Sony en Samsung misschien ook, maar Philips?)
Nou weet ik niet hoe representatief het is, maar ik ken 3 mensen met een ambilight tv en bij alle 3 is het uitgezet... dat is pas zonde van het geld.
MYGAWD daar sla je even de plank misquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit van Philips is behoorlijk goed, hoor. Als ze niet (bijna) elke HDTV zouden uitrusten met die Ambilight-meuk (of nog erger: die Aureoreirea), zou die ook op mijn lijstje met mogelijke kandidaten komen te staan.
Zoals ik al eerder zei: ambilight voegt alleen wat toe als je het in de ideale omgeving daarvoor gebruikt. Ik heb die omgeving niet, net als het merendeel van de consumenten, en ik ben niet van plan om mijn woonkamer te gaan herverbouwen zodat ik bijna 1000 euro (prijsverschil Philips Ambilight en mijn huidige HDTV, zelfde formaat + prestaties) aan lichtjes tot hun recht kan laten komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MYGAWD daar sla je even de plank mis
Ambilight is een genotEen geweldige implementatie van een visuele toevoeging aan de gebruikelijke vorm van het video-medium
![]()
Die aurea is een van de vetste tv EVAH
E- VAH
Deed jij niet praatjes houden bij/voor Philips?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MYGAWD daar sla je even de plank mis
Ambilight is een genotEen geweldige implementatie van een visuele toevoeging aan de gebruikelijke vorm van het video-medium
![]()
Die aurea is een van de vetste tv EVAH
E- VAH
Nou ik heb dus ook een ambilight en vind het fantastischquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ambilight is best wel een leuk idee, maar alleen jammer dat het een Philips LCD is. (persoonlijk liever Panasonic of Toshiba, okay... Sony en Samsung misschien ook, maar Philips?)
Nou weet ik niet hoe representatief het is, maar ik ken 3 mensen met een ambilight tv en bij alle 3 is het uitgezet... dat is pas zonde van het geld.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nou ik heb dus ook een ambilight en vind het fantastischVoor mij maakt het het gamen wat intenser (bv bij shooters als er geschoten word op je)
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Deed jij niet praatjes houden bij/voor Philips?
Vooruit, maar het is wel tering-vetquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: ambilight voegt alleen wat toe als je het in de ideale omgeving daarvoor gebruikt. Ik heb die omgeving niet, net als het merendeel van de consumenten, en ik ben niet van plan om mijn woonkamer te gaan herverbouwen zodat ik bijna 1000 euro (prijsverschil Philips Ambilight en mijn huidige HDTV, zelfde formaat + prestaties) aan lichtjes tot hun recht kan laten komen.
Een toekomstige collega!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Nou nee niet atm, maar hopelijk in de toekomst wel![]()
[..]
Vooruit, maar het is wel tering-vet
Dat zeker, ik ben nog altijd erg benieuwd naar welke en hoeveel games Ambi-FX gaan ondersteunen, soort Ambilight, maar dan met losse lampen, die direct door de game aangestuurd worden. Als er bijvoorbeeld een ton rechts van je buiten beeld ontploft, licht de rechterlamp ineens oranje-rood op.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Nou nee niet atm, maar hopelijk in de toekomst wel![]()
[..]
Vooruit, maar het is wel tering-vet
Ook dvd bestanden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:33 schreef Vince22 het volgende:
Als we dan toch met HighDef bezig zijn....
Blu-RayPs3 Media Server FTW!
![]()
Alles lekker streamen op full-HD naar de PS3! WMV, MKV, MPG, MP4, AVI, DVD, ISO, alles werkt op die shizzle
yup... PMS is best wel indrukwekkend.quote:
Ik moet iedere keer gniffelen als iemand PMS zegtquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
yup... PMS is best wel indrukwekkend.
Alleen jammer dat de OSX versie nog niet helemaal super loopt...
NOES!quote:
Morgen deadline 5 uurquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef Fallen het volgende:
PSN Update:
Skate 2 demo
Dead Space demo
Bowling add-ons (Christmas pack and Horror (Halloween?))![]()
Star Wars: The Force Unleashed add-on
nog meer tracks voor GH en/of Rockband
En nog wat themes geloof ik....
Mja, PMS is wel een gelukkig gekozen afkorting...quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer gniffelen als iemand PMS zegt
"Joa, mn PMS loopt niet zo lekker vandaag" hihiih
[..]
NOES!
Beter! Dan hoef ik die dvd's niet meer te brandenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
yup... PMS is best wel indrukwekkend.
Alleen jammer dat de OSX versie nog niet helemaal super loopt...
Gaat met 1kb/secquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Agiath het volgende:
Stake 2 demo staat hier al te downloaden, was al om 16:00 beschikbaar
Hier gaat het ook niet hard hoor...quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gaat met 1kb/sec
Teringhuisgenoten en hun bittorent
scheelt maar 100 euroquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Ambilight
echt, die TVs zijn fucking duur, en alleen in de ideale omgeving heb je er voordeel mee. Dan heb ik liever meer TV voor dat geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |