Verkapt aanwakker post!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Die FOK vs 1UP discussie...
Kinders toch.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Die FOK vs 1UP discussie...
Kinders toch.
DIT ISSSSSSSSSSSSSSSS pe pe pe pe pequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef Remake het volgende:
pepepe
Dat is alleen maar de beste review ooit in de PUquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Of PU die DOA volleyball ofzo een 9.9 gaf omdat iemand anders zelda een 9.8 gaf, terwijl hij dat dan een kutspel vond en vond dat dit spel dan ook maar zo'n cijfer moest krijgen
Kinderachtig vond ik het, dit soort cijfers worden wel door andere media overgenomen, het blijft wel het meest gelezen game-blad van nederland.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat is alleen maar de beste review ooit in de PU
Dat zegt meer over het niveau van de gemiddelde Nederlandse gamende puber.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef Agiath het volgende:
Kinderachtig vond ik het, dit soort cijfers worden wel door andere media overgenomen, het blijft wel het meest gelezen game-blad van nederland.
Neemt niet weg dat je niet zomaar 10en aan games moet geven die dat niet verdienen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over het niveau van de gemiddelde Nederlandse gamende puber.
Ja, een of ander fappende jappen-tietengamequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kinderachtig vond ik het, dit soort cijfers worden wel door andere media overgenomen, het blijft wel het meest gelezen game-blad van nederland.
En om dan je frustraties af te richten door 1 of ander gaar spel een 9.9 te geven
Wat een megatonquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef Mrakz0r het volgende:
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/214/
Nieuwe PS3 exclusive.
Ik hoop dat ze hem exclusive houden,..... mag van mij ook limited worden!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef Mrakz0r het volgende:
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/214/
Nieuwe PS3 exclusive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |