Verkapt aanwakker post!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Die FOK vs 1UP discussie...
Kinders toch.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Die FOK vs 1UP discussie...
Kinders toch.
DIT ISSSSSSSSSSSSSSSS pe pe pe pe pequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef Remake het volgende:
pepepe
Dat is alleen maar de beste review ooit in de PUquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Of PU die DOA volleyball ofzo een 9.9 gaf omdat iemand anders zelda een 9.8 gaf, terwijl hij dat dan een kutspel vond en vond dat dit spel dan ook maar zo'n cijfer moest krijgen
Kinderachtig vond ik het, dit soort cijfers worden wel door andere media overgenomen, het blijft wel het meest gelezen game-blad van nederland.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat is alleen maar de beste review ooit in de PU
Dat zegt meer over het niveau van de gemiddelde Nederlandse gamende puber.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef Agiath het volgende:
Kinderachtig vond ik het, dit soort cijfers worden wel door andere media overgenomen, het blijft wel het meest gelezen game-blad van nederland.
Neemt niet weg dat je niet zomaar 10en aan games moet geven die dat niet verdienen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over het niveau van de gemiddelde Nederlandse gamende puber.
Ja, een of ander fappende jappen-tietengamequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kinderachtig vond ik het, dit soort cijfers worden wel door andere media overgenomen, het blijft wel het meest gelezen game-blad van nederland.
En om dan je frustraties af te richten door 1 of ander gaar spel een 9.9 te geven
Wat een megatonquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef Mrakz0r het volgende:
http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/214/
Nieuwe PS3 exclusive.
Ik hoop dat ze hem exclusive houden,..... mag van mij ook limited worden!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef Mrakz0r het volgende:
Nieuwe PS3 exclusive.
Tot je hoort dat er trophy's in zitten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat een megaton![]()
![]()
Dat puzzelspelletje is al zo oud als het internet zelf en is zelfst in verschillende flash-varianten te vinden
Fokking hater ineens weer agiathquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tot je hoort dat er trophy's in zitten.
Dan post je meer iets als
OMG WANNEER KOMT DIE UIT TROPHIES!!!!!!:D:D;D:1:!!:
NFIquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fokking hater ineens weer agiath
Ik bijna 5quote:
1 user "Thekingofgames" is bijna level 14quote:
http://acronyms.thefreedictionary.com/No+Flame+Intendedquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.nederlandsforensischinstituut.nl/
Niet hatenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef RedemptioN het volgende:
het niveau bereikt zijn hoogtepunt atm!
Right up the ass.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:34 schreef SuperFruitig het volgende:
http://kotaku.com/5125217/skate-early-with-the-skate-2-demo De kenker PS3Volgende week donderdag Skate2 demo pas, Xbot kijgt m uiteraard morgen.
Goor kutdingik ga een xbox schaffen
Op de game in de spotlight. Maar niemand snapt 'm volgens mijquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:34 schreef SuperFruitig het volgende:
http://kotaku.com/5125217/skate-early-with-the-skate-2-demo De kenker PS3Volgende week donderdag Skate2 demo pas, Xbot kijgt m uiteraard morgen.
Goor kutdingik ga een xbox schaffen
De game in de spotlight is niet de grootste PS3-exclusive van 2009, die titel is gereserveerd voor de grootste game van 2009 crossplatform, en komt volgende maand uit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de game in de spotlight. Maar niemand snapt 'm volgens mijAllemaal nep-fanboys hier! De grootste PS3-exclusive van 2009 en niemand heeft het door!
Killzone?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De game in de spotlight is niet de grootste PS3-exclusive van 2009, die titel is gereserveerd voor de grootste game van 2009 crossplatform, en komt volgende maand uit.
Waar staat hij dan Gijs? Ik zie alleen maar die suffe GTA-kloon?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de game in de spotlight. Maar niemand snapt 'm volgens mijAllemaal nep-fanboys hier! De grootste PS3-exclusive van 2009 en niemand heeft het door!
Omdat iedereen te druk bezig is met LBP natuurlijk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Killzone?Dat wordt weer hetzelfde als met LBP, overgehyped en een maand later hoor je niemand er meer over.
Ik neem nog de moeite om wat te verzinnen als tvpquote:
Wauw zeg....quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem nog de moeite om wat te verzinnen als tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik neem nog de moeite om wat te verzinnen als tvp
Ik dacht toch echt dat ze in japan alle 3 allang in de verkoop zijn (geweest)?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee of de zilveren versie ooit nog komt?
[ afbeelding ]
(of donkerblauw metallic)
Tering-allemachtigquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had R2 gewonnen en die is vandaag binnen gekomen, ik wist eerst niet wat het was want er stond niks op de envelop en er zak een roestig oud koekblik in
[ afbeelding ]
Lijkt me erg sterk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef Kremers het volgende:
Ik heb een megaton tvp![]()
Het einde van de playstation?
Dag dag, en tot nooit meer ziens
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef Kremers het volgende:
quote:UPDATE: Sony heeft zojuist gereageerd op dit bericht en zegt dat hier niets van klopt. We kunnen dus weer op onze twee oren slapen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:53 schreef SuperFruitig het volgende:
OMG NOES MN TROPHIES
LIVE SONY LIIIIIIIIIIIIIVEEEE
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:53 schreef SuperFruitig het volgende:
OMG NOES MN TROPHIES
LIVE SONY LIIIIIIIIIIIIIVEEEE
Ik denk ''hey laat dat nou die ene PS3 exclusive zijn waar OPM zo geheimzinnig over doet''. Bekijk ik de link zie ik niets anders dan een PSN titel. Een echte PStripple ja...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef Mrakz0r het volgende:
Nieuwe PS3 exclusive.
Gefeliciteerd met het aanblijven van Bosz ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
FIFA 09 Toernooi (XBOX360) 2009 #3
Gefeliciteerd Jorien !![]()
![]()
teveel kleding nog eigenlijk...maar gelukkig is ze terug op de plaats waar ze hoort, mijn avatar plekjequote:
goed ben ik hequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het aanblijven van Bosz ja.
quote:
Triest van die mensen die dit soort dingen verzinnen om Sony in een slecht daglicht te zetten. Vraag me af wat voor mensen dat zullen zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:27 schreef Kremers het volgende:
Ik maak 'm af met Ryuquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:19 schreef Remake het volgende:
Sagget is onverwoestbaar als je ryu bent![]()
Vieze kanker hooligan sterf sterf sterf![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |