quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:06 schreef delano.888 het volgende:
Vage TT...
Anyway, heb de headset al een tijdje
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:36 schreef Cyberia18 het volgende:
HD footage inFamous:
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)onpowers_010909.html
nee kost een zak met aardappelsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:16 schreef kevin33 het volgende:
Kost die nieuwe Burnout content geld?
quote:
http://www.gamecyte.com/c(...)r-presentation-videoquote:Can’t get enough “Killzone 2″ before its February 27th release? At CES 2009, Guerrilla Games co-founder Hermen Hulst was on hand to show off just how far the game has come in the four years since its CGI target trailer first made headlines. Fifteen minutes of artistic claims and off-kilter video highlights await you after the jump. Beware of potential spoilers!
Ondanks dat ik een hekel heb aan "non-games" ziet Flower er echt prachtig uit!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef merino het volgende:
Ik kan echt niet wachten op Fl0wer. Daar ga ik zoveel tijd mee verneuken
Wat is daar de bedoeling van eigenlijk wat jullie zo opfokt?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een hekel heb aan "non-games" ziet Flower er echt prachtig uit!
Lekker nuttige eerste pagina trouwens
...............................quote:Op maandag 12 januari 2009 01:16 schreef bukake het volgende:
tvp ( kloon accountje, Remake is weer is banned omdat remlof tieten vies vind )
Ik zal wel weer achterlopen maar had hier nog niets van gezien.quote:Demon's Soul is een actie-RPG die zich afspeelt in een donkere fantasie setting. In de game kun je aan het begin je eigen personage ontwerpen en kun je tijdens je avontuur je eigen beslissingen maken. Zelfs als het lot van de wereld in jouw handen ligt kun je deze verwerpen. De game lijkt ook oneindig te gaan worden, hoe dit precies in elkaar steekt is nog niet duidelijk.
RTFMquote:Op maandag 12 januari 2009 09:51 schreef motherflocker het volgende:
Heb een vraag
ben gisteren verhuist en heb in appartementje nog geen HD-tv, enkel die hele oude beeldbuizen. Nu stopte ik de scart van de ps3 erin, maar hij geeft steeds aan dat er geen ps3 is aangesloten (op AV kanaal is niks te zien als de ps3 aanstaat.) Ligt dit aan die oude tv's?
Want bij mijn ouders op de HD tv deed de ps3 het wel gewoon..
houdt de aanknop van de ps3 knop in net zolang tot je hem een aantal keer hoort piepen, dan is die gereset en kan ej het instellen op je scart kabel.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:51 schreef motherflocker het volgende:
Heb een vraag
ben gisteren verhuist en heb in appartementje nog geen HD-tv, enkel die hele oude beeldbuizen. Nu stopte ik de scart van de ps3 erin, maar hij geeft steeds aan dat er geen ps3 is aangesloten (op AV kanaal is niks te zien als de ps3 aanstaat.) Ligt dit aan die oude tv's?
Want bij mijn ouders op de HD tv deed de ps3 het wel gewoon..
"poef"quote:Op maandag 12 januari 2009 10:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je , instellen?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:19 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
houdt de aanknop van de ps3 knop in net zolang tot je hem een aantal keer hoort piepen, dan is die gereset en kan ej het instellen op je scart kabel.
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik zie ook steeds vaker deze game voorbij komen. Weet iemand wat voor soort game dit wordt? Hack'n slash of meer Oblivion achtig?
Edit: Ik heb 't al. ^^
[..]
Ik zal wel weer achterlopen maar had hier nog niets van gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ff in de gaten houden dus. Enige release info die ik heb is van gamefaqs:
Demon's Soul SCEI 02/05/09 JP
idd, op deze manier start je PS3 op en detecteert hij alle inputs. Op dit moment staat je PS3 ingesteld op HD (720p of 1080p) en dat kan je huidige TV niet aan.quote:
Ah op die manier! Thx! zal het vanavond eens uitproberen.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:49 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
idd, op deze manier start je PS3 op en detecteert hij alle inputs. Op dit moment staat je PS3 ingesteld op HD (720p of 1080p) en dat kan je huidige TV niet aan.
Oh, was jij dat?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Ah op die manier! Thx! zal het vanavond eens uitproberen.
Oh en moest vrijdag kappen, een vriend kwam op bezoek net toen we ff bezig waren met SSFII
Bouma-040quote:Op maandag 12 januari 2009 11:00 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Oh, was jij dat?Wat is je PSN nick ook alweer? Komt omdat meerdere mensen mij hebben toegevoegd (ook van gamefaqs).
'T lijkt op iron man in een andere setting, gekruist met was Gears-achtige gameplay elementen. Trek daar maar een conclusie uitquote:Op maandag 12 januari 2009 11:23 schreef robbolo het volgende:
Iemand bekent hier met Dark Void? Ziet er wel vet uit namelijk
Ow jah... jij was wel vet goed volgens mij. Vanavond ff wat meer potjes spelen?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:25 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Bouma-040
ik had 1 potje gewonnen en 1 verloren van je met ik meen Ken-Ken en Honda-Vega.
Heb tot 25 januari geen internetquote:Op maandag 12 januari 2009 13:01 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ow jah... jij was wel vet goed volgens mij. Vanavond ff wat meer potjes spelen?
Oh zo werkt dat haha, vond dat spectate gedoe heel irritant zegquote:Op maandag 12 januari 2009 14:10 schreef Mrakz0r het volgende:
Dat had ik ingesteld. Je kunt een game aanmaken voor 6 of 8 personen maximum volgens mij. Winnaar blijft dan staan. Vaak maak ik een game aan voor 4 personen en zet ik 2 sloten op private en vervolgens nodig ik een paar mensen uit mijn lijst uit. Als die niet reageren heb ik altijd nog random mensen om tegen te gamen.
Volgende keer zal ik wel ff een 1 on 1 match maken.
wat moet je immers anders doen onder werktijdquote:Op maandag 12 januari 2009 14:33 schreef Mrakz0r het volgende:
Die dingen doe ik altijd onder werktijd. Thuis heb geen tijd voor dat soort ongein.
Hehe inderdaad! Heb vorig jaar stage gelopen bij een bedrijf waar ze een ps3 en beamer + projectiescherm hadden en dat was gelijk het pauze vermaakquote:Op maandag 12 januari 2009 14:35 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
wat moet je immers anders doen onder werktijd
Er komt zeker een prijsverlaging aan.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand of er toevallig een prijs verlaging aan zit te komen voor de ps3? of is dit onbekend?
Iedereen weet dat alleen Sony zelf nog niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Er komt zeker een prijsverlaging aan.
Dit gaat Sony niet aankondigen natuurlijk want ze willen niet hun eigen ramen ingooien. We krijgen het pas een week van te voren te horen. dat er ééntje gaat komen dit jaar is zeker.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:52 schreef Dirkos1987 het volgende:
Weet iemand of er toevallig een prijs verlaging aan zit te komen voor de ps3? of is dit onbekend?
Laatst mijn spellen geteld en zit op 25, maar 5 ofzo uitgespeeldquote:Op maandag 12 januari 2009 16:28 schreef Mindstate het volgende:
Beetje enthousiast geweest op Ebay, Fallout 3, Oblivion, Condemned 2 en Top Spin 3 deze kant op
euh alle 4 samen voor een euro of 65/70quote:Op maandag 12 januari 2009 16:30 schreef bukake het volgende:
Hoe duur dannn
dat doe je wel erg goedkoopquote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Mindstate het volgende:
[..]
euh alle 4 samen voor een euro of 65/70
Niet geloof ik?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
gaan jullie eens uitzoeken of Japan dezelfde Blu-ray regio heeft als Europa
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog een megaklapper kopen?
[TK] Collectors Item Link: The Faces of Evil voor de cdi
Alles moet draaien maar online regio locks zijn er soms wel. Soms kun je bijv alleen op japanse servers komen. Sommige DLC is niet te krijgen omdat je PS3 niet "daar" is geregistreerd.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:47 schreef koei het volgende:
Import PS3-games, werken die altijd of bestaat er een website waarop je na kunt kijken of een bepaald spel ook in Nederland werkt?
Allemaal via Ebay.co.uk (lage pond stand), tweedehands en een beetje mazzelquote:Op maandag 12 januari 2009 17:55 schreef merino het volgende:
[..]
dat doe je wel erg goedkoop
Als ik die zelf via ebay zoek kom ik op iets van 80 euro uit zonder verzendkosten berekend te hebben.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:16 schreef koei het volgende:
ah, oke. Dat maakt allemaal niet uit. Bedankt voor de info beide!
* koei bestelt Rock Revolution
Nee joh, Rock Revolution heeft de beste tracklist om te drummen! En ik heb het spel in actie kunnen zien en volgens mij is het zonder die veelknoppige drumkit van Rock Revolution best prima te spelen! Zeker voor 17,50.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:36 schreef Beach het volgende:
[..]
die is sleeeeeecht
doe dan rock band of gh world tour
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef RedemptioN het volgende:
Rock...Rock...Revooolutiooooooooooooon
we dont need no rock no we dont need no rock oohhh nooooo
COMMON; YEAH (de scooter yeah!)
ik hoop dat je niet serieus bent want dat schijnt echt de matigste ripoff ooit te zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef koei het volgende:
[..]
Nee joh, Rock Revolution heeft de beste tracklist om te drummen! En ik heb het spel in actie kunnen zien en volgens mij is het zonder die veelknoppige drumkit van Rock Revolution best prima te spelen! Zeker voor 17,50.
Allemaal kwaliteitsposts. Jeweetzelluf.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:16 schreef Gamer_V het volgende:
Ik wil jullie even wijzen op [GAM] De stats #2 en een dikkevoor Aquila en Cyberia.
Dat het een ripoff is kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Covers zijn jammer maar liever goede covers dan een matige tracklist. Ik heb het spel in Leipzig gezien en dat zag er prima uit, alleen was het drumstel wel erg lelijk, maar daarvoor is er het drumstel van GH:WT. Verder denk ik niet dat ik er voor 17,50 een miskoop aan kan doen, maar daarvoor moeten we nog even geduld hebben totdat hij binnen is.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef Mindstate het volgende:
[..]
ik hoop dat je niet serieus bent want dat schijnt echt de matigste ripoff ooit te zijn
zekerz!, alles wat ik van jullie lees straalt een en al genialiteit en professionaliteit uit!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Allemaal kwaliteitsposts. Jeweetzelluf.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
zekerz!, alles wat ik van jullie lees straalt een en al genialiteit en professionaliteit uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |