quote:
http://www.gamecyte.com/c(...)r-presentation-videoquote:Can’t get enough “Killzone 2″ before its February 27th release? At CES 2009, Guerrilla Games co-founder Hermen Hulst was on hand to show off just how far the game has come in the four years since its CGI target trailer first made headlines. Fifteen minutes of artistic claims and off-kilter video highlights await you after the jump. Beware of potential spoilers!
Ondanks dat ik een hekel heb aan "non-games" ziet Flower er echt prachtig uit!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef merino het volgende:
Ik kan echt niet wachten op Fl0wer. Daar ga ik zoveel tijd mee verneuken
Wat is daar de bedoeling van eigenlijk wat jullie zo opfokt?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een hekel heb aan "non-games" ziet Flower er echt prachtig uit!
Lekker nuttige eerste pagina trouwens
...............................quote:Op maandag 12 januari 2009 01:16 schreef bukake het volgende:
tvp ( kloon accountje, Remake is weer is banned omdat remlof tieten vies vind )
Ik zal wel weer achterlopen maar had hier nog niets van gezien.quote:Demon's Soul is een actie-RPG die zich afspeelt in een donkere fantasie setting. In de game kun je aan het begin je eigen personage ontwerpen en kun je tijdens je avontuur je eigen beslissingen maken. Zelfs als het lot van de wereld in jouw handen ligt kun je deze verwerpen. De game lijkt ook oneindig te gaan worden, hoe dit precies in elkaar steekt is nog niet duidelijk.
RTFMquote:Op maandag 12 januari 2009 09:51 schreef motherflocker het volgende:
Heb een vraag
ben gisteren verhuist en heb in appartementje nog geen HD-tv, enkel die hele oude beeldbuizen. Nu stopte ik de scart van de ps3 erin, maar hij geeft steeds aan dat er geen ps3 is aangesloten (op AV kanaal is niks te zien als de ps3 aanstaat.) Ligt dit aan die oude tv's?
Want bij mijn ouders op de HD tv deed de ps3 het wel gewoon..
houdt de aanknop van de ps3 knop in net zolang tot je hem een aantal keer hoort piepen, dan is die gereset en kan ej het instellen op je scart kabel.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:51 schreef motherflocker het volgende:
Heb een vraag
ben gisteren verhuist en heb in appartementje nog geen HD-tv, enkel die hele oude beeldbuizen. Nu stopte ik de scart van de ps3 erin, maar hij geeft steeds aan dat er geen ps3 is aangesloten (op AV kanaal is niks te zien als de ps3 aanstaat.) Ligt dit aan die oude tv's?
Want bij mijn ouders op de HD tv deed de ps3 het wel gewoon..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |