IM SO CONFUSED.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:03 schreef Fallen het volgende:
Het is niet echt het 167e SF-IV topic, maar okay...
Hey, topic heeft in elk geval het juiste filter meegekregen, dat is ook al heel wat....quote:
Komt nog welquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:03 schreef Fallen het volgende:
Het is niet echt het 167e SF-IV topic, maar okay...
Haal een CC misschien ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:24 schreef Chaos-Zero het volgende:
Zo, heb ik me net gemeld in het vorige, kan ik het hier weer doen. Ik zit btw beetje rond te kijken op het net waar ik Saints Row voor een redelijke prijs kan krijgen. Overal moet je maar met CC betalenMorgen maar eens naar de lokale game winkel!
Is het niet zo dat je daar een X bedrag per maand/jaar moet verdienen, wil je er een krijgen? Sowieso vind ik het ook een beetje onnuttig, zo vaak wil ik nou ook weer niet spellen via het net bestellen.quote:
Als je postbank hebt en je stort daar je stufi op kan je studenten CC krijgenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:45 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je daar een X bedrag per maand/jaar moet verdienen, wil je er een krijgen? Sowieso vind ik het ook een beetje onnuttig, zo vaak wil ik nou ook weer niet spellen via het net bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kom net van de MM. Ik heb daar even een strategy guide voor MGS4 gekocht. Niet omdat ik hem nodig hebmaar omdat hij zo spotgoedkoop was
Er mooi ding. 200 paginas met veel artwork.
Niet duur iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |