IM SO CONFUSED.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:03 schreef Fallen het volgende:
Het is niet echt het 167e SF-IV topic, maar okay...
Hey, topic heeft in elk geval het juiste filter meegekregen, dat is ook al heel wat....quote:
Komt nog welquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:03 schreef Fallen het volgende:
Het is niet echt het 167e SF-IV topic, maar okay...
Haal een CC misschien ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:24 schreef Chaos-Zero het volgende:
Zo, heb ik me net gemeld in het vorige, kan ik het hier weer doen. Ik zit btw beetje rond te kijken op het net waar ik Saints Row voor een redelijke prijs kan krijgen. Overal moet je maar met CC betalenMorgen maar eens naar de lokale game winkel!
Is het niet zo dat je daar een X bedrag per maand/jaar moet verdienen, wil je er een krijgen? Sowieso vind ik het ook een beetje onnuttig, zo vaak wil ik nou ook weer niet spellen via het net bestellen.quote:
Als je postbank hebt en je stort daar je stufi op kan je studenten CC krijgenquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:45 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je daar een X bedrag per maand/jaar moet verdienen, wil je er een krijgen? Sowieso vind ik het ook een beetje onnuttig, zo vaak wil ik nou ook weer niet spellen via het net bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kom net van de MM. Ik heb daar even een strategy guide voor MGS4 gekocht. Niet omdat ik hem nodig hebmaar omdat hij zo spotgoedkoop was
Er mooi ding. 200 paginas met veel artwork.
Niet duur iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kom net van de MM. Ik heb daar even een strategy guide voor MGS4 gekocht. Niet omdat ik hem nodig hebmaar omdat hij zo spotgoedkoop was
Er mooi ding. 200 paginas met veel artwork.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen even langs gaan
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kom net van de MM. Ik heb daar even een strategy guide voor MGS4 gekocht. Niet omdat ik hem nodig hebmaar omdat hij zo spotgoedkoop was
Er mooi ding. 200 paginas met veel artwork.
Zo dat is een koopje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit was wel in Groningen he. Elke MM kan andere prijzen aanhouden. Ze wouden er hier blijkbaar vanaf.quote:
Ik ook maar even.quote:
Ergens in februari linkquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Kremers het volgende:
Lumines nog stees niet in de EU store zie ik... Vreemd
Fucking lachertje bijna 3 maanden laterquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:50 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ergens in februari link
Pffff krijg echt een luxe probleem in februari....... ik bedoel Killzone 2, Street Fighter IV en dan ook nog eens Lumines
Komen mooie tijden aan voor de ps3
Als het goed is kan je bij cdwow.nl met Ideal betalen. Is vaak ook nog spotgoedkoop.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:24 schreef Chaos-Zero het volgende:
Zo, heb ik me net gemeld in het vorige, kan ik het hier weer doen. Ik zit btw beetje rond te kijken op het net waar ik Saints Row voor een redelijke prijs kan krijgen. Overal moet je maar met CC betalenMorgen maar eens naar de lokale game winkel!
Echt waar? In Europa komt ie al gewoon begin februari?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:19 schreef SocialDisorder het volgende:
maar als je toegang hebt tot de Europese stores, heb je sowieso al begin februari toegang tot de demo![]()
en ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft iedereen hier wel toegang tot één of meerdere Europese stores....
wou je zeggen dat we 1x, ja 1x in ons hele ps3 leven voorrang krijgen op le grande USA e magnifique Japannese?! (typos voorbehouden)quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:19 schreef SocialDisorder het volgende:
maar als je toegang hebt tot de Europese stores, heb je sowieso al begin februari toegang tot de demo![]()
en ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft iedereen hier wel toegang tot één of meerdere Europese stores....
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:28 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
wou je zeggen dat we 1x, ja 1x in ons hele ps3 leven voorrang krijgen op le grande USA e magnifique Japannese?! (typos voorbehouden)
Elk ps3 pack is mooi!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef Cheiron het volgende:
Aanbiedingen voor een mooi PS3 pack heb ik nodig. Mn 13 maand komt eraan verdomme
Maar de een geeft meer waarde voor je geld dan een anderquote:
Interesse in Killzone 2? Zal een bundel van verschijnen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef Cheiron het volgende:
Aanbiedingen voor een mooi PS3 pack heb ik nodig. Mn 13 maand komt eraan verdomme
Oke oke, maar ik heb daar ook veel slechte verhalen over gehoord, zoals lange tijd voordat je het binnen heb of dat het helemaal niet verzonden word?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:08 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als het goed is kan je bij cdwow.nl met Ideal betalen. Is vaak ook nog spotgoedkoop.
Ik zou t niet weten, heb er zelf nog niets besteld. Maar ik dacht juist gelezen te hebben dat t een goede winkel was. Iemand hier ervaring mee?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Oke oke, maar ik heb daar ook veel slechte verhalen over gehoord, zoals lange tijd voordat je het binnen heb of dat het helemaal niet verzonden word?
Een keer wat besteld kreeg na 4 weken niks binnen,wel snel mn geld terug.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:45 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik zou t niet weten, heb er zelf nog niets besteld. Maar ik dacht juist gelezen te hebben dat t een goede winkel was. Iemand hier ervaring mee?
Ik geloof dat dat er wel staat jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:28 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
wou je zeggen dat we 1x, ja 1x in ons hele ps3 leven voorrang krijgen op le grande USA e magnifique Japannese?! (typos voorbehouden)
moeten we even de krant bellenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat er wel staat ja
nou, als je het over de duivel hebt...quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat zeker, ik ben nog altijd erg benieuwd naar welke en hoeveel games Ambi-FX gaan ondersteunen, soort Ambilight, maar dan met losse lampen, die direct door de game aangestuurd worden. Als er bijvoorbeeld een ton rechts van je buiten beeld ontploft, licht de rechterlamp ineens oranje-rood op.
Als je rabostudenten pakket hebt, kost die CC je niks !quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je postbank hebt en je stort daar je stufi op kan je studenten CC krijgen
Heb ik ook gedaan, kost 12,50 per jaar, 1000 euro limiet per maand ofzo
Ik gebruik het voor online spellen/films bestellen en PSS
Precies, nog nooit zo veel gifs gezien over 1 spel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
Als dit zo doorgaat heb ik straks het hele spel in animated gifs voorbij zien komen.
de meest awesome momenten heeft Guerilla nog verborgen weten te houdenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Precies, nog nooit zo veel gifs gezien over 1 spel.
Allemomenten zijn volgens mij al in gifs vertelt, zit je te gamen en dan denk je al bij jezelf, ah al gezien, next.
BEDANKT CYBJE.
[incoming gifs]quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Precies, nog nooit zo veel gifs gezien over 1 spel.
Allemomenten zijn volgens mij al in gifs vertelt, zit je te gamen en dan denk je al bij jezelf, ah al gezien, next.
BEDANKT CYBJE.
cyb wil ons alleen amar informeren, alles komt vanuit zijn hart...speciaal voor ons...en dan doe jij zo !quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Precies, nog nooit zo veel gifs gezien over 1 spel.
Allemomenten zijn volgens mij al in gifs vertelt, zit je te gamen en dan denk je al bij jezelf, ah al gezien, next.
BEDANKT CYBJE.
Is het zo ergquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:20 schreef SuperFruitig het volgende:
NOG ZES EN EEN HALF UUR GOD HEBBE MIJN ZIEL
quote:American release of next Yakuza titles is questionable
The Yakuza franchise has been wildly successful in Japan, selling well over a million units across the entire series. However, in the US, it's been a bit of a different story. Perhaps in part due to a poor release schedule, that franchise has failed to make any sort of a dent commercially, despite a generally positive commercial review.
With Yakuza Kenzan! being out in Japan for almost a year and Yakuza 3 right around the bend, neither with an announced American release date, we got in touch with Sega about the future of the franchise abroad. The answer Sega gave us does not bode well, saying "We currently don't know what the future of the Yakuza franchise is for North America". The rep we talked to did say, optimistically, that he hoped the games would continue to be released in the US.
The Yakuza series is a popular Japanese franchise that plays similarly to Grand Theft Auto or Shenmue. Critically acclaimed for both excellent gameplay and for it's accuracy in depicting Japan's criminal underground, the series has spanned 3 games, with Yakuza 3 being the fourth entry to the series. Yakuza 3 is due out February 26 in Japan.
http://www.ps3center.net/(...)les-is-questionable/
Het was een stuk leuker geweest als je trofies kon verdienenquote:
Wat nu weer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:20 schreef SuperFruitig het volgende:
NOG ZES EN EEN HALF UUR GOD HEBBE MIJN ZIEL
quote:Alpha Protocol Preview
RPGs have done plenty of swords and sorcery. They’ve secured the future of countless dewy-eyed princesses, and they’ve even bristled with lightsabers. But what they haven’t done before is spies. Alpha Protocol wants to make you feel like 008…but first you gotta start all the way down at 001 and work your way up.
As Obsidian executive producer Chris Parker tells the story, the game’s concept was born when “we had just finished Knights of the Old Republic II and were working on Neverwinter Nights 2 — two D20 games with hardcore rules systems. As we were putting together pitches for our next game, [we wanted to make] something more action-y. We started talking ideas, and one was spies. What about letting you be Jason Bourne? You’d start out as not much of an ass-kicker, but would become one over the course of the game…while figuring out what kind of espionage agent you’d make if you had the opportunity.”
Whoever you want to be, your name is Mike Thorton, who Parker describes as a competent, well-trained field agent on his first mission. You customize how he grows as a spy, but ultimately, he’s still Thorton. We need him to be this kind of leading man,” he explains. You spy on behalf of Alpha Protocol, a secret branch of a U.S. government agency that handles deniable operations. When things go tragically wrong on Thorton’s first op, “you’re doubly screwed,” laughs Parker, because not only will the U.S. not acknowledge you as an asset, but your own agency appears to be thrusting knives in your back as well.
Striking out on your own, you have just enough leads to start piecing together the big picture, and while the game is certainly about getting to the bottom of that, it’s also about learning your motivations as the player. Do you want Thorton to operate out of love of country? Or be a purely good guy if the U.S. is up to no good? Or wreak vengeance and retribution on all who harmed him?
Those decisions are a main thread of Alpha’s gameplay. “A big thing we wanted to go for was reactivity and consequences for your choices,” Parker says. Every call you make — a dialogue selection, a life spared or extinguished — will pay off with both equally valuable in-game rewards and changes to future missions and conversations. “We’ve all had a game culminate in a different ending,” offers assistant producer Nathan Davis. “But…we have different middles. Those can be subtle, or they can be big story points.”
Primed with that setup, we grabbed a controller and headed out on the first mission, which finds Thorton awakening in a medical bay, dazed and confused. Immediately, you choose whether to rip out your IV or leave it in. Of course, much weightier matters are often yours to decide, from the fate of major NPCs to whether you want to try to sweet-talk the ladies, you superspy you.
But at first, we blasted through a horde of guards in what turned out to be a cool mini-surprise that we ain’t spoiling. Alpha Protocol felt much more like a third-person shooter than an RPG — and that’s intentional. “Our biggest concern was that when you play a low-level D&D character, you kind of suck,” Parker says. “We spent a lot of time on a rules system that allows for player skill, [while granting] a lot of advantages based on your character’s [level] over the course of the game.”
So while you will see XP earnings pop up in all the usual places, we were also able to deftly connect with headshots right from the start. And in another mission, where Obsidian bestowed a much more advanced character on us, we got to see how those skills pan out. You can level up Thorton in 10 areas — half involve combat, but there’s also stealth, hacking, gadget use, and health. Improving in each earns you special abilities that Parker freely admits “are kind of like spells. They’re well beyond what a normal human can do.”
For instance, if you focus on stealth, there’s an evasion ability that gives you an extra second to retreat back out of an enemy’s line of sight before they notice you. Or, as Davis puts it, “you can just take that time to shoot them!” With a submachine gun, though, it’s hard to not have fun hosing down a room with Bullet Storm, which grants you unlimited ammo for a brief, reckless interlude. Or you can earn a Chain Shot with a pistol, which pauses the action like Fallout 3 does with VATS so you can plan and then unleash three shots.
Thorton can also earn perks, which are little rewards “that we toss at you all the time,” explains Parker. They’re not as powerful as Fallout 3’s and are more like Achievements. If you kill a bunch of enemies with a remotely detonated mine, that slaughter might net you a +5%-damage perk for any future mining you do.
The dialogue system also lets Alpha Protocol’s RPG flag fly. Cinematic in a way that recalls Mass Effect faster than Wrex can drop a grumpy one-liner, conversations present you with three options: professional, threatening, or suave. And there’s a timer running, so you’ve got to act fast. “We felt it was important for the genre of espionage that you need to make split-second decisions,” Parker says. In our game time, the choices affected how NPCs responded to us more than they changed far-reaching story points, but there will of course be some biggies, and the cumulative effect of changing NPC reactions will have a big impact over the course of the game, Parker tells us.
We put down the controller liking the framework that Obsidian has constructed for this game. Alpha Protocol is in early enough form that we salute Sega’s decision to push it back from a March release to the summer. And if Obsidian can use that time to weave together a complex, entertaining spy thriller that doesn’t take itself too seriously, we’ll be eager to earn our license to kill.
http://www.oxmonline.com/article/previews/a-f/alpha-protocol
moet ik eerst even thuiskomen, kthnxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:11 schreef R_B het volgende:
Iemand de demo van skate 2 al gedaan?
Aber naturlich, spel is gewoon geniaal, lopen is kut maarja daarvoor is het ook geen loop game.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:11 schreef R_B het volgende:
Iemand de demo van skate 2 al gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |