Elk ps3 pack is mooi!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef Cheiron het volgende:
Aanbiedingen voor een mooi PS3 pack heb ik nodig. Mn 13 maand komt eraan verdomme
Maar de een geeft meer waarde voor je geld dan een anderquote:
Interesse in Killzone 2? Zal een bundel van verschijnen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef Cheiron het volgende:
Aanbiedingen voor een mooi PS3 pack heb ik nodig. Mn 13 maand komt eraan verdomme
Oke oke, maar ik heb daar ook veel slechte verhalen over gehoord, zoals lange tijd voordat je het binnen heb of dat het helemaal niet verzonden word?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:08 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als het goed is kan je bij cdwow.nl met Ideal betalen. Is vaak ook nog spotgoedkoop.
Ik zou t niet weten, heb er zelf nog niets besteld. Maar ik dacht juist gelezen te hebben dat t een goede winkel was. Iemand hier ervaring mee?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Oke oke, maar ik heb daar ook veel slechte verhalen over gehoord, zoals lange tijd voordat je het binnen heb of dat het helemaal niet verzonden word?
Een keer wat besteld kreeg na 4 weken niks binnen,wel snel mn geld terug.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:45 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik zou t niet weten, heb er zelf nog niets besteld. Maar ik dacht juist gelezen te hebben dat t een goede winkel was. Iemand hier ervaring mee?
Ik geloof dat dat er wel staat jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:28 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
wou je zeggen dat we 1x, ja 1x in ons hele ps3 leven voorrang krijgen op le grande USA e magnifique Japannese?! (typos voorbehouden)
moeten we even de krant bellenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat er wel staat ja
nou, als je het over de duivel hebt...quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat zeker, ik ben nog altijd erg benieuwd naar welke en hoeveel games Ambi-FX gaan ondersteunen, soort Ambilight, maar dan met losse lampen, die direct door de game aangestuurd worden. Als er bijvoorbeeld een ton rechts van je buiten beeld ontploft, licht de rechterlamp ineens oranje-rood op.
Als je rabostudenten pakket hebt, kost die CC je niks !quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je postbank hebt en je stort daar je stufi op kan je studenten CC krijgen
Heb ik ook gedaan, kost 12,50 per jaar, 1000 euro limiet per maand ofzo
Ik gebruik het voor online spellen/films bestellen en PSS
Precies, nog nooit zo veel gifs gezien over 1 spel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
Als dit zo doorgaat heb ik straks het hele spel in animated gifs voorbij zien komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |