En 80% van de games ondersteunt geeneens 1080pquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:02 schreef SocialDisorder het volgende:
Owh en Koosy, verspil geen geld aan een Full HDTV met een diagonaal van 32", je moet echt bovenop je TV zitten wil je het verschil tussen 720p en 1080p zien op die maat.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het AV-kabeltje van m'n PS2 deed het ook met de PS3, dus ik neem aan van wel.
Maar BluRay-films welquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:02 schreef Beach het volgende:
[..]
En 80% van de games ondersteunt geeneens 1080p
Hoi ik wil die gamequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel jammer dat alleen de IMAX stukjes van de Dark Knight echt 1080p waren. Dus 1,73:1 verhouding HD.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar BluRay-films wel
* SocialDisorder denkt terug aan The Dark Knight, Iron Man, Nine Inch Nails, 300, BraBusters Take The Full Load #582, The Corpse Bride en Nightmare Before Christmas op Full HD
Ja, die ene.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dé Samsung 32" ?
uh? Leg uit...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wel jammer dat alleen de IMAX stukjes van de Dark Knight echt 1080p waren. Dus 1,73:1 verhouding HD.
Dat waren wel echt stukjes om een harde piemel van te krijgen, godverdomme wat een scherpte
IMAX-beelden zijn gewoon volledig beeldvullend, terwijl de rest op het standaard film-formaat is (en dus zwarte balken boven en onder geeft).quote:
Ondanks de zwarte balken is het natuurlijk nog steeds full-HD.... dat was meer het puntje dat ik bedoelde.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
IMAX-beelden zijn gewoon volledig beeldvullend, terwijl de rest op het standaard film-formaat is (en dus zwarte balken boven en onder geeft).
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef SocialDisorder het volgende:
true,
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenniewees
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
32PFL9603D/10 van Philips met Ambilightquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef KoosyNL het volgende:
Thnx voor de snelle racties![]()
Ik ben namelijk opzoek naar een 32" HD-tv (hij mag niet te groot worden). Wederom zijn er gewoon weer veel te veel om uit te kiezen. Iemand een suggestie wat een goede is? De Sony KDL-32V4500 ziet er naar mijn mening goed uit, maar ik heb er dan ook helemaal geen verstand van
Iemand ideeën?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Een of andere emo had daar een topic over geopend. Was echt hilarisch idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Ambilight is best wel een leuk idee, maar alleen jammer dat het een Philips LCD is. (persoonlijk liever Panasonic of Toshiba, okay... Sony en Samsung misschien ook, maar Philips?)quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
32PFL9603D/10 van Philips met Ambilight
Beeldkwaliteit van Philips is behoorlijk goed, hoor. Als ze niet (bijna) elke HDTV zouden uitrusten met die Ambilight-meuk (of nog erger: die Aureoreirea), zou die ook op mijn lijstje met mogelijke kandidaten komen te staan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ambilight is best wel een leuk idee, maar alleen jammer dat het een Philips LCD is. (persoonlijk liever Panasonic of Toshiba, okay... Sony en Samsung misschien ook, maar Philips?)
Nou weet ik niet hoe representatief het is, maar ik ken 3 mensen met een ambilight tv en bij alle 3 is het uitgezet... dat is pas zonde van het geld.
MYGAWD daar sla je even de plank misquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit van Philips is behoorlijk goed, hoor. Als ze niet (bijna) elke HDTV zouden uitrusten met die Ambilight-meuk (of nog erger: die Aureoreirea), zou die ook op mijn lijstje met mogelijke kandidaten komen te staan.
Zoals ik al eerder zei: ambilight voegt alleen wat toe als je het in de ideale omgeving daarvoor gebruikt. Ik heb die omgeving niet, net als het merendeel van de consumenten, en ik ben niet van plan om mijn woonkamer te gaan herverbouwen zodat ik bijna 1000 euro (prijsverschil Philips Ambilight en mijn huidige HDTV, zelfde formaat + prestaties) aan lichtjes tot hun recht kan laten komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MYGAWD daar sla je even de plank mis
Ambilight is een genotEen geweldige implementatie van een visuele toevoeging aan de gebruikelijke vorm van het video-medium
![]()
Die aurea is een van de vetste tv EVAH
E- VAH
Deed jij niet praatjes houden bij/voor Philips?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MYGAWD daar sla je even de plank mis
Ambilight is een genotEen geweldige implementatie van een visuele toevoeging aan de gebruikelijke vorm van het video-medium
![]()
Die aurea is een van de vetste tv EVAH
E- VAH
Nou ik heb dus ook een ambilight en vind het fantastischquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ambilight is best wel een leuk idee, maar alleen jammer dat het een Philips LCD is. (persoonlijk liever Panasonic of Toshiba, okay... Sony en Samsung misschien ook, maar Philips?)
Nou weet ik niet hoe representatief het is, maar ik ken 3 mensen met een ambilight tv en bij alle 3 is het uitgezet... dat is pas zonde van het geld.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nou ik heb dus ook een ambilight en vind het fantastischVoor mij maakt het het gamen wat intenser (bv bij shooters als er geschoten word op je)
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Deed jij niet praatjes houden bij/voor Philips?
Vooruit, maar het is wel tering-vetquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: ambilight voegt alleen wat toe als je het in de ideale omgeving daarvoor gebruikt. Ik heb die omgeving niet, net als het merendeel van de consumenten, en ik ben niet van plan om mijn woonkamer te gaan herverbouwen zodat ik bijna 1000 euro (prijsverschil Philips Ambilight en mijn huidige HDTV, zelfde formaat + prestaties) aan lichtjes tot hun recht kan laten komen.
Een toekomstige collega!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Nou nee niet atm, maar hopelijk in de toekomst wel![]()
[..]
Vooruit, maar het is wel tering-vet
Dat zeker, ik ben nog altijd erg benieuwd naar welke en hoeveel games Ambi-FX gaan ondersteunen, soort Ambilight, maar dan met losse lampen, die direct door de game aangestuurd worden. Als er bijvoorbeeld een ton rechts van je buiten beeld ontploft, licht de rechterlamp ineens oranje-rood op.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Nou nee niet atm, maar hopelijk in de toekomst wel![]()
[..]
Vooruit, maar het is wel tering-vet
Ook dvd bestanden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:33 schreef Vince22 het volgende:
Als we dan toch met HighDef bezig zijn....
Blu-RayPs3 Media Server FTW!
![]()
Alles lekker streamen op full-HD naar de PS3! WMV, MKV, MPG, MP4, AVI, DVD, ISO, alles werkt op die shizzle
yup... PMS is best wel indrukwekkend.quote:
Ik moet iedere keer gniffelen als iemand PMS zegtquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
yup... PMS is best wel indrukwekkend.
Alleen jammer dat de OSX versie nog niet helemaal super loopt...
NOES!quote:
Morgen deadline 5 uurquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef Fallen het volgende:
PSN Update:
Skate 2 demo
Dead Space demo
Bowling add-ons (Christmas pack and Horror (Halloween?))![]()
Star Wars: The Force Unleashed add-on
nog meer tracks voor GH en/of Rockband
En nog wat themes geloof ik....
Mja, PMS is wel een gelukkig gekozen afkorting...quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer gniffelen als iemand PMS zegt
"Joa, mn PMS loopt niet zo lekker vandaag" hihiih
[..]
NOES!
Beter! Dan hoef ik die dvd's niet meer te brandenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
yup... PMS is best wel indrukwekkend.
Alleen jammer dat de OSX versie nog niet helemaal super loopt...
Gaat met 1kb/secquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:06 schreef Agiath het volgende:
Stake 2 demo staat hier al te downloaden, was al om 16:00 beschikbaar
Hier gaat het ook niet hard hoor...quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gaat met 1kb/sec
Teringhuisgenoten en hun bittorent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |