Ik heb er een van DealExtreme, euro of 6/7; hele stevige mooie kabel met goede sluitingenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef KoosyNL het volgende:
Aangezien iedereen hier altijd op de hoogte is van koopjes heb ik een vraag.
Ik zal zeer binnenkort een HD-tv kopen en hab daar natuurlijk een HMDI kabel voor nodig. Enig idee waar ik deze goedkoop kan bemachtigen?
Van de action eveneens goede kwaliteit. Goldplated eindes ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik heb er een van DealExtreme, euro of 6/7; hele stevige mooie kabel met goede sluitingen
Ga naar de Mediamarkt, zoek een mooie uit, en koop hem via internet voor 200 euro goedkoperquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef KoosyNL het volgende:
Thnx voor de snelle racties![]()
Ik ben namelijk opzoek naar een 32" HD-tv (hij mag niet te groot worden). Wederom zijn er gewoon weer veel te veel om uit te kiezen. Iemand een suggestie wat een goede is? De Sony KDL-32V4500 ziet er naar mijn mening goed uit, maar ik heb er dan ook helemaal geen verstand van
Iemand ideeën?
http://www.hdtvtest.co.uk/quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef KoosyNL het volgende:
Thnx voor de snelle racties![]()
Ik ben namelijk opzoek naar een 32" HD-tv (hij mag niet te groot worden). Wederom zijn er gewoon weer veel te veel om uit te kiezen. Iemand een suggestie wat een goede is? De Sony KDL-32V4500 ziet er naar mijn mening goed uit, maar ik heb er dan ook helemaal geen verstand van
Iemand ideeën?
Het AV-kabeltje van m'n PS2 deed het ook met de PS3, dus ik neem aan van wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een PS3 componentenkabel werkt ook op de PS2 neem ik aan? Aangezien de AV uitgang gewoon hetzelfde is?
Daar ga ik eens rondneuzenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.hdtvtest.co.uk/
En 80% van de games ondersteunt geeneens 1080pquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:02 schreef SocialDisorder het volgende:
Owh en Koosy, verspil geen geld aan een Full HDTV met een diagonaal van 32", je moet echt bovenop je TV zitten wil je het verschil tussen 720p en 1080p zien op die maat.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het AV-kabeltje van m'n PS2 deed het ook met de PS3, dus ik neem aan van wel.
Maar BluRay-films welquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:02 schreef Beach het volgende:
[..]
En 80% van de games ondersteunt geeneens 1080p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |