Street Fighter,... naar mijn mening het beste vechtspel ooit gemaakt,...... !quote:
Street Figherquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Street Fighter
Soul Calibur
[ afbeelding ]
Ownend, I will find outquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Beach het volgende:
Hoe zou Killzone2 met een FragFx spelen
Action, 5,99.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef KoosyNL het volgende:
Aangezien iedereen hier altijd op de hoogte is van koopjes heb ik een vraag.
Ik zal zeer binnenkort een HD-tv kopen en hab daar natuurlijk een HMDI kabel voor nodig. Enig idee waar ik deze goedkoop kan bemachtigen?
ebay, 1 dollarquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef KoosyNL het volgende:
Ik zal zeer binnenkort een HD-tv kopen en hab daar natuurlijk een HMDI kabel voor nodig. Enig idee waar ik deze goedkoop kan bemachtigen?
Ik heb er een van DealExtreme, euro of 6/7; hele stevige mooie kabel met goede sluitingenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef KoosyNL het volgende:
Van de action eveneens goede kwaliteit. Goldplated eindes ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik heb er een van DealExtreme, euro of 6/7; hele stevige mooie kabel met goede sluitingen
Ga naar de Mediamarkt, zoek een mooie uit, en koop hem via internet voor 200 euro goedkoperquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef KoosyNL het volgende:
Thnx voor de snelle racties![]()
Ik ben namelijk opzoek naar een 32" HD-tv (hij mag niet te groot worden). Wederom zijn er gewoon weer veel te veel om uit te kiezen. Iemand een suggestie wat een goede is? De Sony KDL-32V4500 ziet er naar mijn mening goed uit, maar ik heb er dan ook helemaal geen verstand van
Iemand ideeën?
http://www.hdtvtest.co.uk/quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef KoosyNL het volgende:
Thnx voor de snelle racties![]()
Ik ben namelijk opzoek naar een 32" HD-tv (hij mag niet te groot worden). Wederom zijn er gewoon weer veel te veel om uit te kiezen. Iemand een suggestie wat een goede is? De Sony KDL-32V4500 ziet er naar mijn mening goed uit, maar ik heb er dan ook helemaal geen verstand van
Iemand ideeën?
Het AV-kabeltje van m'n PS2 deed het ook met de PS3, dus ik neem aan van wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een PS3 componentenkabel werkt ook op de PS2 neem ik aan? Aangezien de AV uitgang gewoon hetzelfde is?
Daar ga ik eens rondneuzenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.hdtvtest.co.uk/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |