quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
JE SCHOONMAAKMIDDEL STAAT OP DE TWEEDE PLEK ACHTER AZ, GOOCHEM.
Wat wil je er in hebben?quote:
Nou, dat wordt niksquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat wil je er in hebben?
En nu niet alleen maar vrouw onvriendelijke dingen roepen![]()
En met usericoontjes klooien doe ik ook niet.
Dus.
Doen we niet, wij kopen alleen spelers met een clausule, dan heb je tenminste geen gezeik dat clubs niet willenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NIET ALS AL DIE AJAKSIEDEN BLIJVUH LENEN BIJ LEEN!
Het is een relax topic, veel bier, tieten, en kermisquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat wil je er in hebben?
Dus.
Delorge en Bakirçiogulu enzo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Doen we niet, wij kopen alleen spelers met een clausule, dan heb je tenminste geen gezeik dat clubs niet willen
Eh jij bent hier de crea bea. Het huidige plaatje en natuurlijk bier, tieten en kermis. De rest mag je zelf invullen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat wil je er in hebben?
Dus.
Prive redenenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hey venom, waarom was je ook alweer geen mod?
Wij komen El Hamlap halenquote:
Zeg, loop niet zo te baggerenquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:22 schreef Suijk het volgende:
Die Denthemen post even z'n hele collectie grote tieten. Heb je ook iets beschaafders?
Die Denthemen post even z'n hele collectie grote tieten. Heb je ook iets beschaafders?
Hoe zou haar doodskist eruit gaan zien, vraag ik me dan af.quote:
Als je de spijkertjes erin slaat, wordt ze opeens weer van handzaam formaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe zou haar doodskist eruit gaan zien, vraag ik me dan af.
Oud, maar leukquote:
Dat vind ik nu echt helemaal geen zak aan he.quote:
Hoeveel staat het?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt helemaal geen zak aan he..
Ik ben een beetje aan het zappen tussen CNN en AL Jazeera english.
Beetje de situatie in Gaza aan het volgen.
De 20e... laatste tentamen ooit... (herkansing)... alleen geen zin en dan komt zo'n relletje mooi uitquote:
Iets van 11 - 780 of iets dergelijks.quote:
Ik heb 5 vakken en een presentatie voor Dinsdag tm Vrijdagquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
De 20e... laatste tentamen ooit... (herkansing)... alleen geen zin en dan komt zo'n relletje mooi uit
Zonde Sjimz. Maar wel begrijpelijk.quote:
Oh oke.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Iets van 11 - 780 of iets dergelijks.
Jammer man, voor mij was je een goeie mod!quote:
Nee, dat is voorlopig uitgesloten.quote:
Jammer man.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, dat is voorlopig uitgesloten..
Nee joh, ze moeten gewoon iemand vragenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:50 schreef Suijk het volgende:
Nu kan dit topic ook weer dicht, want dan komt er weer zo'n speculatietopic.
Idd. De sollicitaties liggen er vast nog wel. TRquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee joh, ze moeten gewoon iemand vragen
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef Mike het volgende:
tong80, posten namens een gebande, ook even weg.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef Mike het volgende:
tong80, posten namens een gebande, ook even weg.
Nee joh, deze blijft gewoon openquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:59 schreef Breach het volgende:
De planken liggen hier al klaar. Die kunnen zo voor de ramen van die VBL kroeg.
De mensen die dit hebben opgericht gedragen zich gewoon , alleen Montana kreeg een ban wegens een plaatje dat niet konquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:00 schreef koningdavid het volgende:
Wat een slagveld is dat nieuwe SC-gebeuren.
Is TerroRobbie ook niet gebant? Tijd niet gezien hier... en in deze tijden van een VBL-bestuurscrisis staat hij normaal gesproken op de eerste rij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:02 schreef Grulez het volgende:
Door al die bans houden we geen users meer over in vbl
BSB, ADO, tong, SCH, Bluezz, Kopbal, Pizzakoppo, Montana...
Who's next?![]()
Whooaah?!!! Die allemaal?!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:02 schreef Grulez het volgende:
Who's next?![]()
Op Montana na, kun je ze allemaal missen als kiespijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:02 schreef Grulez het volgende:
Who's next?![]()
Niet allemaal van 1 rel hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Whooaah?!!! Die allemaal?!!
Ik heb echt een goeie rel gemist.![]()
Niet allemaal door de SC, maar het meerendeel wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Whooaah?!!! Die allemaal?!!
Ik heb echt een goeie rel gemist.![]()
Coolquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen tijd en inspiratie voor iets spectaculairders momenteel,sorry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen tijd en inspiratie voor iets spectaculairders momenteel,sorry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef Grulez het volgende:
Mss een ander lettertype, maar voor de rest vind ik em flitsend genoeg
De moeite waard om terug te lezen of zijn alle relposts al lang en breed weggemodereerd?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet allemaal door de SC, maar het meerendeel wel.
Volgend weekend moet je maar een verzoekje plaatsen voor welk lettertype.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef Grulez het volgende:
Mss een ander lettertype, maar voor de rest vind ik em flitsend genoeg
Ik ga mezelf niet uit het topic prijzenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef Grulez het volgende:
Wel veilig hoor: "belangrijkste ingrediënten"![]()
Niet de moeite. Gewoon FB en beide SC doorscrollen, dan kom je een heel eind.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De moeite waard om terug te lezen of zijn alle relposts al lang en breed weggemodereerd?
Je mist wat getroll van die HOOLS-kliek die geen kliek is volgens zichzelf, maar ook niet met andere mensen wil communiceren (op een normale manier).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De moeite waard om terug te lezen of zijn alle relposts al lang en breed weggemodereerd?
Waar volg je het?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Na 10 minuutjes nog 0-0 bij Ajax-Stuttgart.
quote:
En voor niet gebande...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:21 schreef Pritt het volgende:
Is dit de SC voor de niet-hippe oldskoolers?
Nee liever niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:26 schreef Grulez het volgende:
Het zou wel mooi zijn als je nu dat plaatje van SCH ff zou posten sjimz. Gewoon omdat het nu kan![]()
Homofoobquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee liever niet.
Ik ben nog nooit gebanned
Gingen ze beide een helft keepen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:30 schreef Aanvoerder het volgende:
2-1 voor Stuttgart. Gaat lekker zo.Wie staat er op goal?
Yup. Ik zie dat Vermeer begonnen is.quote:
en ik danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Je mist wat getroll van die HOOLS-kliek die geen kliek is volgens zichzelf, maar ook niet met andere mensen wil communiceren (op een normale manier).
Ik vind het alleen kut voor borisz, want die is wel normaal.
Ja, mij teveel werkquote:
Sorry, jij bent ook normaalquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Sorry, jij bent ook normaal![]()
En de rest van dat HOOLS-volk is ook normaal, maar vertonen soms rare trekjes
Jij bent gewoon kleinquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is niet normaal, die is onmenselijk lang!
Nou bedankt pv3.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Sorry, jij bent ook normaal![]()
En de rest van dat HOOLS-volk is ook normaal, maar vertonen soms rare trekjes
2-3quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Valse tussenstand... het volgende slachtoffer is gevallen.quote:
Jezus héquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Valse tussenstand... het volgende slachtoffer is gevallen.
Hij heeft een Ninja edit gemacht!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Valse tussenstand... het volgende slachtoffer is gevallen.
Thanks, ik ben weer helemaal bij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet de moeite. Gewoon FB en beide SC doorscrollen, dan kom je een heel eind.
Kan een mod zomaar een 5 jaarlang goede topicreeks sluiten ?
[FAQ & FB #83] 1983 was best een goed jaar.
VBL SlowChat #1838 Waar vrijdag Bier, Hoeren en Kermisdag is
[HOOLS] dé VBL-Kroeg #1837; Waar wil jij sterven?
Ik vind het prima hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Je mag officieel toch niet slowchatten in het Ajax-topic. Doe ik het hier, is het weer niet goed.
Daar is het bij gebleven?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ajax komt terug tot 2-3!
Ja.quote:
Ja.quote:
Goed om te horen, dat blijft men bij Ajax in ieder geval van Berg af (voorlopig).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.
Nog wel de gelijkmaker van Cvitanich afgekeurd.
Heeft 1 keer gescoord, 1 keer half (door Suarez veranderd van richting) en 1 afgekeurde goal.
Topper zeg ik je!
Wel meer spelers begonnen aardig bij Ajax, zal wel niks worden dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef koningdavid het volgende:
En door Ajax zelf gescout. Dus Groningen kan ons niets maken...
Inderdaad, Bruno Silvaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wel meer spelers begonnen aardig bij Ajax, zal wel niks worden dus.
quote:
En het toestaan dat het hier een evengrote baggerbende isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je je KLB-bende maar weg houdt.
Tja dit was ook niet te voorzien he.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
En het toestaan dat het hier een evengrote baggerbende is
quote:
Wat nou bagger... Hier worden serieuze discussies gevoerd over oa tieten, ja..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En het toestaan dat het hier een evengrote baggerbende is
Hoezo niet? Als je ook de wie wordt de mod topics al zag had je zoiets best kunnen verwachtten. En ik heb niks tegen RM hoor. Maar iemand waarschuwen dat de KLB bende niet mag komen en dat ze VBL posters het wel mogen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja dit was ook niet te voorzien he.
RayMania heeft gewoon het beste met VBL voor, helaas ziet niet iedereen dat.
Jullie mogen hier best komen hoor, maar pas je wel aan en verplaats niet de KLB-bagger hierheenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je ook de wie wordt de mod topics al zag had je zoiets best kunnen verwachtten. En ik heb niks tegen RM hoor. Maar iemand waarschuwen dat de KLB bende niet mag komen en dat ze VBL posters het wel mogen.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:52 schreef reetveter het volgende:
Goedenavond saam'n
Dus jij wilt ontgroend worden?quote:
Moet hij voor je bukken en zijn reetveter aan de kant schuiven?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dus jij wilt ontgroend worden?
Zo zie je maar...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
't Is zowaar een Grunneger.
Ik ga voor b, dat word ik niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoorder ben je, dat word je niet.
Ja daar woon ik voor mijn studiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
't Is zowaar een Grunneger.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Welkom dan maar.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja daar woon ik voor mijn studie
Ik dacht eigenlijk meer aan de gebruikelijke ontgroening..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet hij voor je bukken en zijn reetveter aan de kant schuiven?
SCH is onbeschikbaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer aan de gebruikelijke ontgroening..
Ow ja..quote:
Wie pakt de veter op?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ow ja..![]()
Daar heeft ie dan weer mazzel mee.
sjimz..? Die heeft toch tijd zat nu.quote:
En nog een stukje frustratie dat eruit moet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
sjimz..? Die heeft toch tijd zat nu.
Eruit of...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En nog een stukje frustratie dat eruit moet.
Maar we mogen wel kwaliteits KLB posten, zoals Jailbait enzo want dat kwam hier ook al langs.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie mogen hier best komen hoor, maar pas je wel aan en verplaats niet de KLB-bagger hierheen
Jij denkt dat die dikke homo dit hippe etablissement binnen komt? Die mag lekker naar de snackbar twee deuren verder.quote:
Nu even niet nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij denkt dat die dikke homo dit hippe etablissement binnen komt?
Faler.quote:
..nee? Waarom zou ik?quote:
Mario kart wii!!1 althans hierquote:
Dat zegt mij zelfs nog watquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef Suijk het volgende:
Stratum. 10 jaar geleden dat ik daar ben geweest.
Zit de Blue Parrot er nog?
Ja. Maar is nu voor de breezahsletjesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef Suijk het volgende:
Incl. 16 jarige jailbaitsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef Suijk het volgende:
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja. Maar is nu voor de breezahsletjes.
Echt?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
De Brabant? Of de Hoek?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:53 schreef Suijk het volgende:
En die friettent aan het begin, zit die er ook nog?
Moet je ook niet in Feyenoord shirt gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef Happel het volgende:
De enige keer dat ik daar was kreeg ik een klap op een muil. Doen we dus ook niet meer, naar Eindhoven gaan.![]()
Het ging vast gemoedelijk?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef Happel het volgende:
De enige keer dat ik daar was kreeg ik een klap op een muil. Doen we dus ook niet meer, naar Eindhoven gaan.![]()
De Hoek ja.quote:
Nope, wat kleine cafes zijn weg en er zijn er dus weer andere voor in de plaats gekomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
De Hoek ja.
Dat interieur heb ik nog wel eens ondergekotst.
Niks veranderd dus.
En de gemiddelde leeftijd is behoorlijk laag, of wordt ik zelf oud.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nope, wat kleine cafes zijn weg en er zijn er dus weer andere voor in de plaats gekomen.
De Thomas ofzo, dat was een redelijk kleine, is die er nog?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nope, wat kleine cafes zijn weg en er zijn er dus weer andere voor in de plaats gekomen.
Uhmm... Ja die wel ja. Naast peppers volgens mij...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
De Thomas ofzo, dat was een redelijk kleine, is die er nog?
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En de gemiddelde leeftijd is behoorlijk laag, of wordt ik zelf oud.
Helmond ftw jwt.quote:
Omfg misschien toch maar gaan!!!1quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een ouderwets gezellige avond dusquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga wiien enzo met vriendekes enzulks. En party en co doen later op de avond!
Ja met bier natuurlijk anders is het toch helegaar niet leuk!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een ouderwets gezellige avond dus.
Bier drinken ftw!
PK zit gewoon aan een Jointjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja met bier natuurlijk anders is het toch helegaar niet leuk!![]()
![]()
Ja, zomaar in de woonkamer met mijn broertje en zusje.quote:
Waarom niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, zomaar in de woonkamer met mijn broertje en zusje.
Ja kei leuk op stratum. Met wild vreemde een 'goed' gesprek aangaanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef koningdavid het volgende:
Laatste keer dat ik in Eindhoven ben geweest moest ik er optreden. Paar keer 'Eindhoven de geeeekste' roepen en het publiek gaat los. Piece of cake.
Waarom wel?quote:
Doeiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh en nu echt weg, doei sletjes van me.
Droeg ik niet, maar dat was wel de oorzaak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je ook niet in Feyenoord shirt gaan.
Wat voor optreden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef koningdavid het volgende:
Laatste keer dat ik in Eindhoven ben geweest moest ik er optreden. Paar keer 'Eindhoven de geeeekste' roepen en het publiek gaat los. Piece of cake.
Ik zit in een band.quote:
Moest je in de effenaar optreden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zit in een band.(zie fobo)
Ik zag een gospelband voor me, met koningdavid in een blauw gewaad, maar het zag er wel gaaf uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Droeg ik niet, maar dat was wel de oorzaak.
Ik weet niet meer hoe het heet. Het zat ook niet helemaal in het centrum van Eindhoven, maar ik heb verder alleen de parkeerplaats gezien dus waar het precies zat weet ik ook niet.quote:
Ik dacht dat je clown wasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel een idee voor in de toekomst.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zag een gospelband voor me, met koningdavid in een blauw gewaad, maar het zag er wel gaaf uit.
Tsss, slechtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het heet. Het zat ook niet helemaal in het centrum van Eindhoven, maar ik heb verder alleen de parkeerplaats gezien dus waar het precies zat weet ik ook niet.
De triangel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja sorry, ben ff competitietje met PES6 aan het spelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:19 schreef koningdavid het volgende:
Stormlooptopic.
PESquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja sorry, ben ff competitietje met PES6 aan het spelen.5e wedstrijd tegen Feyenoord, 2 rode kaarten in de eerste helft en in blessuretijd van de 1e helft 1-0 achterkomen en toch vanaf de 60 minuut 3 keer scoren en de 3 punten pakken. Mwuah ah ah ah aaahhh!
![]()
Toen ik in NL was met de kerst PES2009 samen met m'n broertje tegen de computer gespeeld. Telkens EK of WK. Dikke lol. Ook tegen elkaar zijn we enorm aan elkaar gewaagd hoewel we totaal andere speelstijlen hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
PES![]()
Multiplayer is het helemaal nice, jammer alleen dat mijn huisgenoten heet voor geen ene reet kunnen en andere vrienden vrijwel alleen maar Fifa-en.
Wat doen ze?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:03 schreef -SG- het volgende:
En weer terug... Mijn darmen, wat doe je.
Lui kreng, gewoon 2 dagen per week naast je studie werken en je hebt zo een volle bankrekening.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:57 schreef koningdavid het volgende:
PS3 is fokking duur voor een arme student. Hoe duur is ie eigenlijk tegenwoordig?
Fifa zuigt.. Na een maand spelen kun je allemaal van die standaard doelpuntjes maken, je kunt altijd met bepaalde spelers vanuit bepaalde hoeken schieten dat een bal er altijd in vliegt. Dat haalt echt alle lol uit een game.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:56 schreef _Mike_ het volgende:
Geef mij maar Fifa 09 op de PS3, echt godlike dit jaar
Dan ben je morgen overdag de hele dag brak op je verjaardag?quote:
Hoeveel vingers steek ik op?quote:
Vooral de oudere delen? Alleen de oude delen! Fifa 09 is superieur aan PES 2009. De standaarddoelpunten die de serie lang geplaagd hebben zijn er ook niet meer.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Fifa zuigt.. Na een maand spelen kun je allemaal van die standaard doelpuntjes maken, je kunt altijd met bepaalde spelers vanuit bepaalde hoeken schieten dat een bal er altijd in vliegt. Dat haalt echt alle lol uit een game.![]()
PES is verreweg het beste voebalspel. Vooral de wat oudere delen.
Winning eleven 7 voor de PS2 (japanse PES) is geweoon het beste voetbalspel ooit.
Patchen die handel en je hebt een top game![]()
whehe ik tel er 6quote:Op zondag 11 januari 2009 00:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoeveel vingers steek ik op?
[ afbeelding ]
Zoeen heb ik ook thuisquote:
Leuk hèquote:Op zondag 11 januari 2009 03:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Sneeuwballen gevecht als je zat bent[ afbeelding ]
Ge-wel-dig. Wel koud. En ik viel op het kanaal.quote:
Ajoh boeiend. Het viel trouwens tegen. Allemaal 16 jaar en niet eens sletjesquote:Op zondag 11 januari 2009 00:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan ben je morgen overdag de hele dag brak op je verjaardag?
? ik zie meer KLB'ers/quote:Op zondag 11 januari 2009 04:47 schreef rubbereend het volgende:
Dagcijfers #175er was wat te doen in VBL
Ik zie ook veel Slank SCquote:Op zondag 11 januari 2009 04:47 schreef rubbereend het volgende:
Die 2 dagen naast mijn studie moet ik Fokken.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:35 schreef Pritt het volgende:
[..]
Lui kreng, gewoon 2 dagen per week naast je studie werken en je hebt zo een volle bankrekening.
Je wordt oudquote:Op zondag 11 januari 2009 04:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh boeiend. Het viel trouwens tegen. Allemaal 16 jaar en niet eens sletjes
Kies dan een baan waar je tijdens je werk kunt Fokken, netzoals ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 08:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die 2 dagen naast mijn studie moet ik Fokken.
Wat doe je dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
Kies dan een baan waar je tijdens je werk kunt Fokken, netzoals ik.
Ik heb een support-management functie bij een IT bedrijf.quote:
76 posts op één dagquote:Op zondag 11 januari 2009 04:47 schreef rubbereend het volgende:
Dat is wel het betere werk. Probleem voor mij is: op zondag werk ik niet (want kerk enzo jweetzelluf) en op zaterdag gaan we vaak reperteren met de band.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:59 schreef Pritt het volgende:
Kan je prima tussen het Fokken door even paar minuutjes werken.
Bluezzquote:Op zondag 11 januari 2009 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Twee weken zelfs, want het was al de tweede kloon.
Het slagveld wordt steeds bloederiger. Gisteren was het een aardige oogst, ik ben benieuwd of er vandaag nog slachtoffers gaan vallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |