Jij maakt fotos van Jorien ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die is zo goed hé
Sjimz, wanneer mag ik de foto van Jorien dronken in de bosjes hier neerzetten ? Nooit zeker?
Nee, er zijn meer mensen met camera'squote:
Laatik het zo stellen: Jij heb fotos van Jorien op je computerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, er zijn meer mensen met camera's
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:39 schreef Grulez het volgende:
Wordt dit een historische verandering in het bestaan van VBL
Stop dan ook met die PM's, ik heb geen naaktfoto's van Ray of Prosacquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Laatik het zo stellen: Jij heb fotos van Jorien op je computer![]()
.
Ik hoef niet te raden wat jij erop doet he viezerik.
En zoals daar de 3-darts averages omhoog schoten, zal hier het post-gemiddelde omhoog schieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Waar voormalig BDO-kampioenen Bob Anderson, Eric Bristow, John Lowe, Phil Taylor en Jocky Wilson de PDC oprichtten náást de BDO, wordt HOOLS hier gewoon vervangen. Prima ontwikkeling!
Het niveau is binnen een uur al omhoog gegaan!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef Breach het volgende:
[..]
En zoals daar de 3-darts averages omhoog schoten, zal hier het post-gemiddelde omhoog schieten.
Toma?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |