Jij maakt fotos van Jorien ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die is zo goed hé
Sjimz, wanneer mag ik de foto van Jorien dronken in de bosjes hier neerzetten ? Nooit zeker?
Nee, er zijn meer mensen met camera'squote:
Laatik het zo stellen: Jij heb fotos van Jorien op je computerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, er zijn meer mensen met camera's
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:39 schreef Grulez het volgende:
Wordt dit een historische verandering in het bestaan van VBL
Stop dan ook met die PM's, ik heb geen naaktfoto's van Ray of Prosacquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Laatik het zo stellen: Jij heb fotos van Jorien op je computer![]()
.
Ik hoef niet te raden wat jij erop doet he viezerik.
En zoals daar de 3-darts averages omhoog schoten, zal hier het post-gemiddelde omhoog schieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Waar voormalig BDO-kampioenen Bob Anderson, Eric Bristow, John Lowe, Phil Taylor en Jocky Wilson de PDC oprichtten náást de BDO, wordt HOOLS hier gewoon vervangen. Prima ontwikkeling!
Het niveau is binnen een uur al omhoog gegaan!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef Breach het volgende:
[..]
En zoals daar de 3-darts averages omhoog schoten, zal hier het post-gemiddelde omhoog schieten.
Toma?quote:
Voor jou ook nog een kereld dan:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:44 schreef Riro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mag geen userfoto's plaatsen !!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor jou ook nog een kereld dan:
[ afbeelding ]
Jij hebt ook foto's van Jorienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of toch niet...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Sorry, Robbie.quote:
VBL SlowChat #xxxx Elke dag Bier Hoeren en Kermisdagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef M0NTANA het volgende:
Moeten we niet een nieuwe naam bedenken? Of is VBL SlowChat een goede naam?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach dat vindt TerroRobbie vast niet erg
quote:
quote:
-bah-quote:
Doe mij deze maarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BHK-dag dan, alleen de insiders weten waar het voor staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:48 schreef Breach het volgende:
[..]
VBL SlowChat #xxxx Elke dag Bier Hoeren en Kermisdag
Vaste TT
Je vroeg er zelf om.quote:
Maar we wilden de slowchat toch voor iedereen toegankelijk makenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
BHK-dag dan, alleen de insiders weten waar het voor staat.
Wel per PM..?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef denthemen het volgende:
Mannen, de foto van Jorien mag niet online
helaas.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef denthemen het volgende:
Mannen, de foto van Jorien mag niet online
Vond die van MONTANA beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef Grulez het volgende:
Voor sjimz (klikbaar)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet zo vreemd dat ze zo voorover hangtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viva La Revoluciónquote:
Ga je nou liegen omdat je je schaamt dat je homo ben?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Stop dan ook met die PM's, ik heb geen naaktfoto's van Ray of Prosac
ha haquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ga je nou liegen omdat je je schaamt dat je homo ben?
En..?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vraag me één ding al een tijdje af... wat is je leeftijd?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ga je nou liegen omdat je je schaamt dat je homo ben?
Begint het viritueel drank uitdelen hier ook al ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:03 schreef denthemen het volgende:
* denthemen schenkt een kopje thee in voor breach
* denthemen schenkt fristi in voor Adothehaguequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Begint het viritueel drank uitdelen hier ook al ?![]()
Hij geeft mij viritueel een vristi, ik mag toch een tegenprestatie doen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef BB-boy het volgende:
Wie lust er een virtuele Cup-a-Soup?
Vristiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hij geeft mij viritueel een vristi, ik mag toch een tegenprestatie doen.
Voor niets gaat de zon op.
Het 1e gedeelte van zijn naam heeft hij waargemaaktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:23 schreef koningdavid het volgende:
Is BansheeBoy gestikt in een pindarotsje ofzo? Heb hem al tijden niet gezien hier.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef Mike het volgende:
M0NTANA, vies plaatje, 48 uur.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:09 schreef remlof het volgende:
Pizzakoppo, schelden, smijten met ziektes... Het is wel weer even genoeg geweest, mail maar over een maand.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:06 schreef RayMania het volgende:
BansheeBoy; personalia posten, trollen, misselijke grap maken. Nu is het wel genoeg.
We beginnen met een week.
De SlowChat eist zijn eerste slachtoffer. De strijd vergaat ons dus niet zonder bloedvergietenquote:
Ik kreeg er wel honger vanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:28 schreef Breach het volgende:
[..]
De SlowChat eist zijn eerste slachtoffer. De strijd vergaat ons dus niet zonder bloedvergieten
Overigens mocht dat vies wel met hoofdletters..
Kloptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef Adothehague het volgende:
Borisz is een baas.
Zonde van het eerste slachtoffer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:28 schreef Breach het volgende:
[..]
De SlowChat eist zijn eerste slachtoffer. De strijd vergaat ons dus niet zonder bloedvergieten
Overigens mocht dat vies wel met hoofdletters..
Offer je maar op dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zonde van het eerste slachtoffer.
Maar zoals coaches altijd zeggen: Voetbal is oorlog.
En in iedere oorlog vallen slachtoffers.
Nee, je moet je gewoon aan de regels houden.quote:
Jammer, ik mis hem wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het 1e gedeelte van zijn naam heeft hij waargemaakt
Slijmbalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, je moet je gewoon aan de regels houden.
Dan loop je ook geen risico op een ban.
Behandel je medeusers altijd met veel respect evenals de staff van fok (die overigens zeer goed werk vericht).
Omdat je dit de laatste tijd overal loopt te verkondigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waarom ben ik als ik gewoon mijn mening post ineens een "slijmbal" ?
Omdat je vermoeiend bent.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waarom ben ik als ik gewoon mijn mening post ineens een "slijmbal" ?
Gek dat ik mijn mening verkondig?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:37 schreef Riro het volgende:
[..]
Omdat je dit de laatste tijd overal loopt te verkondigen.
Daar behoor je zelf toch ook toe?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, je moet je gewoon aan de regels houden.
Dan loop je ook geen risico op een ban.
Behandel je medeusers altijd met veel respect evenals de staff van fok (die overigens zeer goed werk vericht).
Nee, daar behoor ik niet toe volgens RayMania.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar behoor je zelf toch ook toe?
Jezelf schouderklopjes geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |