Jij maakt fotos van Jorien ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die is zo goed hé
Sjimz, wanneer mag ik de foto van Jorien dronken in de bosjes hier neerzetten ? Nooit zeker?
Nee, er zijn meer mensen met camera'squote:
Laatik het zo stellen: Jij heb fotos van Jorien op je computerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, er zijn meer mensen met camera's
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:39 schreef Grulez het volgende:
Wordt dit een historische verandering in het bestaan van VBL
Stop dan ook met die PM's, ik heb geen naaktfoto's van Ray of Prosacquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Laatik het zo stellen: Jij heb fotos van Jorien op je computer![]()
.
Ik hoef niet te raden wat jij erop doet he viezerik.
En zoals daar de 3-darts averages omhoog schoten, zal hier het post-gemiddelde omhoog schieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Waar voormalig BDO-kampioenen Bob Anderson, Eric Bristow, John Lowe, Phil Taylor en Jocky Wilson de PDC oprichtten náást de BDO, wordt HOOLS hier gewoon vervangen. Prima ontwikkeling!
Het niveau is binnen een uur al omhoog gegaan!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef Breach het volgende:
[..]
En zoals daar de 3-darts averages omhoog schoten, zal hier het post-gemiddelde omhoog schieten.
Toma?quote:
Voor jou ook nog een kereld dan:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:44 schreef Riro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mag geen userfoto's plaatsen !!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor jou ook nog een kereld dan:
[ afbeelding ]
Jij hebt ook foto's van Jorienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of toch niet...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Sorry, Robbie.quote:
VBL SlowChat #xxxx Elke dag Bier Hoeren en Kermisdagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef M0NTANA het volgende:
Moeten we niet een nieuwe naam bedenken? Of is VBL SlowChat een goede naam?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach dat vindt TerroRobbie vast niet erg
quote:
quote:
-bah-quote:
Doe mij deze maarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BHK-dag dan, alleen de insiders weten waar het voor staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:48 schreef Breach het volgende:
[..]
VBL SlowChat #xxxx Elke dag Bier Hoeren en Kermisdag
Vaste TT
Je vroeg er zelf om.quote:
Maar we wilden de slowchat toch voor iedereen toegankelijk makenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
BHK-dag dan, alleen de insiders weten waar het voor staat.
Wel per PM..?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef denthemen het volgende:
Mannen, de foto van Jorien mag niet online
helaas.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef denthemen het volgende:
Mannen, de foto van Jorien mag niet online
Vond die van MONTANA beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef Grulez het volgende:
Voor sjimz (klikbaar)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet zo vreemd dat ze zo voorover hangtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viva La Revoluciónquote:
Ga je nou liegen omdat je je schaamt dat je homo ben?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Stop dan ook met die PM's, ik heb geen naaktfoto's van Ray of Prosac
ha haquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ga je nou liegen omdat je je schaamt dat je homo ben?
En..?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vraag me één ding al een tijdje af... wat is je leeftijd?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ga je nou liegen omdat je je schaamt dat je homo ben?
Begint het viritueel drank uitdelen hier ook al ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:03 schreef denthemen het volgende:
* denthemen schenkt een kopje thee in voor breach
* denthemen schenkt fristi in voor Adothehaguequote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Begint het viritueel drank uitdelen hier ook al ?![]()
Hij geeft mij viritueel een vristi, ik mag toch een tegenprestatie doen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef BB-boy het volgende:
Wie lust er een virtuele Cup-a-Soup?
Vristiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hij geeft mij viritueel een vristi, ik mag toch een tegenprestatie doen.
Voor niets gaat de zon op.
Het 1e gedeelte van zijn naam heeft hij waargemaaktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:23 schreef koningdavid het volgende:
Is BansheeBoy gestikt in een pindarotsje ofzo? Heb hem al tijden niet gezien hier.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef Mike het volgende:
M0NTANA, vies plaatje, 48 uur.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:09 schreef remlof het volgende:
Pizzakoppo, schelden, smijten met ziektes... Het is wel weer even genoeg geweest, mail maar over een maand.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:06 schreef RayMania het volgende:
BansheeBoy; personalia posten, trollen, misselijke grap maken. Nu is het wel genoeg.
We beginnen met een week.
De SlowChat eist zijn eerste slachtoffer. De strijd vergaat ons dus niet zonder bloedvergietenquote:
Ik kreeg er wel honger vanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:28 schreef Breach het volgende:
[..]
De SlowChat eist zijn eerste slachtoffer. De strijd vergaat ons dus niet zonder bloedvergieten
Overigens mocht dat vies wel met hoofdletters..
Kloptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef Adothehague het volgende:
Borisz is een baas.
Zonde van het eerste slachtoffer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:28 schreef Breach het volgende:
[..]
De SlowChat eist zijn eerste slachtoffer. De strijd vergaat ons dus niet zonder bloedvergieten
Overigens mocht dat vies wel met hoofdletters..
Offer je maar op dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zonde van het eerste slachtoffer.
Maar zoals coaches altijd zeggen: Voetbal is oorlog.
En in iedere oorlog vallen slachtoffers.
Nee, je moet je gewoon aan de regels houden.quote:
Jammer, ik mis hem wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het 1e gedeelte van zijn naam heeft hij waargemaakt
Slijmbalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, je moet je gewoon aan de regels houden.
Dan loop je ook geen risico op een ban.
Behandel je medeusers altijd met veel respect evenals de staff van fok (die overigens zeer goed werk vericht).
Omdat je dit de laatste tijd overal loopt te verkondigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waarom ben ik als ik gewoon mijn mening post ineens een "slijmbal" ?
Omdat je vermoeiend bent.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waarom ben ik als ik gewoon mijn mening post ineens een "slijmbal" ?
Gek dat ik mijn mening verkondig?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:37 schreef Riro het volgende:
[..]
Omdat je dit de laatste tijd overal loopt te verkondigen.
Daar behoor je zelf toch ook toe?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, je moet je gewoon aan de regels houden.
Dan loop je ook geen risico op een ban.
Behandel je medeusers altijd met veel respect evenals de staff van fok (die overigens zeer goed werk vericht).
Nee, daar behoor ik niet toe volgens RayMania.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar behoor je zelf toch ook toe?
Jezelf schouderklopjes geven.
Ik heb geen andere mening, ik zet het alleen niet 3x per dag in m'n posts.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gek dat ik mijn mening verkondig?
We leven in een land met vrijheid van meningsuiting.
Dat jij een andere mening heb is tot daaraantoe. Maar je hoeft me niet gelijk te gaan uitmaken voor "slijmbal".
HOOLS is / was toch hét SC-topic van VBL?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:07 schreef golfer het volgende:
Hey, een slowchat in VBL?
Het zal eens tijd worden daarvoor.
Dat niemand nou in de afgelopen 6 jaar daar eerder op was gekomen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
HOOLS is / was toch hét SC-topic van VBL?
Bijna weekend! Naja, pas na het ellendige openbaar vervoer. Ik ga me maar eens in een volle bus proppen.
duhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan nog meer geld uitgeven voor reiskosten. Nee, dank je.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Haal gewoon je rijberijws man raymania.
wtf ? waar woon je .. en waar werk je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan nog meer geld uitgeven voor reiskosten. Nee, dank je.
Ik betaal al + ¤2.000 om naar m'n werk te komen.
Almere <-> Utrecht. Ik werk op de Universiteit Utrecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
wtf ? waar woon je .. en waar werk je?
Niezo dreigenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:21 schreef RayMania het volgende:
Almere <-> Utrecht. Ik werk op de Universiteit Utrecht.
Anyway, nu echt weg. Tot vanavond ergens. Houd het rustig in VBL.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:16 schreef RayMania het volgende:
quote:cotter548 has Rick Roll'd 91170 different people 130594 times!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:25 schreef Robinhoo het volgende:
ook oldskool:
http://tinyurl.com/642wu3
quote:
Mooi, op een rickroll staat een ban tegenwoordig!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:25 schreef Robinhoo het volgende:
ook oldskool:
http://tinyurl.com/642wu3
Preciesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
laat de eredivisie eens weer beginnen!
Wtf die reacties daar, alhoewel dat laatste wel weer waar isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:30 schreef koningdavid het volgende:
Iets rustgevends voor op de vrijdagmiddag:
quote:dozaemon2 (2 hours ago) 0 Reply | Spam
I like you!. Come over to my house and fuck my sister
quote:BatLobster (4 hours ago) 0 Reply | Spam
The fact that this vid has over 2 million views is proof there is little hope for humanity.
Vooral nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is het nut van dit topic nou precies?
Wat was het nut van Hools precies?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is het nut van dit topic nou precies?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef Adothehague het volgende:
Ik ga die dochter van van Basten versieren, en via die dochter zorgen dat Marco van Basten bij ADO trainer wordt.
ik wens je succes met het eerste gedeelte. Als je over het tweede gedeelte begint zal hij je keihard uitlachen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waarom wens jij mij succes, als Ajax fan hoop jij toch dat hij bij Ajax blijft?
Hou ons op de hoogte.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef Adothehague het volgende:
Ik ga die dochter van van Basten versieren, en via die dochter zorgen dat Marco van Basten bij ADO trainer wordt.
Swaffelen, ja of nee?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral niet![]()
en lullen met onbekenden.
Maar als het over VBL gaat ben ik weg
Ik denk dat je het andersom bedoelt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef Adothehague het volgende:
Onthoud 1 ding goed hier allemaal:
Alles wat ik vertel is waar totdat het tegendeel bewezen is.
Mijn eeuwigdurende respect heb je, als je die dochter van Marco aan je ontbijttafel hebt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef Adothehague het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef Adothehague het volgende:
Een hele grote ALS...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn eeuwigdurende respect heb je, als je die dochter van Marco aan je ontbijttafel hebt.
Verbeterd mag ik hopenquote:
Niet thuis?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:43 schreef Adothehague het volgende:
Waar is angelob?
Als je je KLB-bende maar weg houdt.quote:
Want? Als die hier willen posten en zich aan de regels houden zie ik het probleem niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je je KLB-bende maar weg houdt.
Tevens, als ik de eerste pagina doorkijk is het van hetzelfde niveau als de KLB SC.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben jij verdwaald?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles is jouw schuld, daar waren we het vandaag toch wččr over eens?![]()
ik huppelde P.F. even achternaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ben jij verdwaald?
Jij hoort toch in het afvaltopic met SHE te zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Sowieso hoe mee hagenezen hier hoe beter in VBL.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik huppelde P.F. even achterna
vorige keer was het met de modverkiezingsmeuk ook heul gezellig![]()
hň! Ik ben een Scheveningerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Sowieso hoe mee hagenezen hier hoe beter in VBL.
Azijnpissen op de Portugezen mag sowieso!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan alleen maar azijnpissen op voetballers
zoals Kahn![]()
maar die was gestopt? toch?toch?
HEUj en ADO Den Haag dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan alleen maar azijnpissen op voetballers
zoals Kahn![]()
maar die was gestopt? toch?toch?
Cambuurquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef Muis006 het volgende:
Jullie nemen meteen het topic over!
Dus iemand moet even het Cambuur-Johan Cruijff grapje maken zodat het affiniteit met voetbal heeft.
ik weet alleen dat die met rood-groen spelenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja inderdaadmaar mocht je nog willen azijnpissen: de Portugezen!
Haha wilde je al roepenquote:
Hij moet eigenlijk andersom, maar chapeau!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:47 schreef P.F het volgende:
O wacht wacht ik weet het grapje!
Johan Cruijf wilde niets meer te maken hebben met voetbal toch??
Jaaaa klopt, hij wordt trainer van Cambuur!
Misluktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij KLB zou er alleen maar jailbait gepost wordenquote:
Jezelf al eens laten onderzoeken op ADHD?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen dieetprobleem hoor?ik val prima af
Maar wat heeft jullie vrouwtjes doen besluiten in dit topic te komen posten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
meh.
PF heeft een paarse voorbinddildoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
In this topic you can only ride on dicks.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:14 schreef Adothehague het volgende:
En nu kappe dames met je te vertonen.
Hop terug naar jullie afvaltopic dikzakken.
Jullie zijn tenslotte ook afval.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen Robbie is welkom van jullie club
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
jij hebt zeker geen 'vrouwtje' om je biertjes tijdens een wedstrijd voor je te halen?
om het verdriet om ADO te verdrinken
Dikzakken? Het topic heet slank! Iedereen is slank!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:14 schreef Adothehague het volgende:
En nu kappe dames met je te vertonen.
Hop terug naar jullie afvaltopic dikzakken.
Jullie zijn tenslotte ook afval.
en dit natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Dikzakken? Het topic heet slank! Iedereen is slank!
Sukkel.
En dit topic heet VBL Slowchat, iedereen weet hier iets van voetbal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Sukkel.
Dat is niet voldoende.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet wat buiten spel isongeveer
Wat danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat is niet voldoende.
Je moet meer weten, en je bent vrouw dus dat heb ik al opgegeven.
en hoeveel weet jij van motoren?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat is niet voldoende.
Je moet meer weten, en je bent vrouw dus dat heb ik al opgegeven.
P.S. I Love youquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:21 schreef Adothehague het volgende:
En nu wegwezen Motorbloem en P.S.
Ik geef jullie nog een kans...
en dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:21 schreef Adothehague het volgende:
En nu wegwezen Motorbloem en P.S.
Ik geef jullie nog een kans...
*shiver*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:22 schreef P.F het volgende:
Moderator grijpt niet op tijd in en verdraait de zaak
Runnah.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en hoeveel weet jij van motoren?
een vriend van je heeft zeker een 'kawasaki hajibushi ninja'
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:23 schreef Adothehague het volgende:
Quizvraag 1) Wat is er vorig seizoen gebeurd in de kleedkamer van AZ met de vrouw van de Zeeuw?
Quizie 2) Waarom werd van Nistelrooy boos op de bondscoach in de wachtkamer van het ziekenhuis?
Quizie 3) Wat gebeurde er toen Feyenoord uit tegen Nancy speelde in 2006?
Zeg ik lees elke dag de teletekst pagina's van 800 (voetbal) en verder to begin with dus ga me nu niet wegsturen bij voorbaat omdat ik vrouw ben hčquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En dit topic heet VBL Slowchat, iedereen weet hier iets van voetbal.
Behalve jij.
Sletje.
1. Genomen door Donk en Waterman.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:23 schreef Adothehague het volgende:
Quizvraag 1) Wat is er vorig seizoen gebeurd in de kleedkamer van AZ met de vrouw van de Zeeuw?
Quizie 2) Waarom werd van Nistelrooy boos op de bondscoach in de wachtkamer van het ziekenhuis?
Quizie 3) Wat gebeurde er toen Feyenoord uit tegen Nancy speelde in 2006?
en dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gaan de bezem er hier doorheen totdat jullie weg zijn.
Je mag hier alleen blijven als je die foto's van je huispoes weghaalt in je fobo en dofots van je eigen poes post.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg ik lees elke dag de teletekst pagina's van 800 (voetbal) en verder to begin with dus ga me nu niet wegsturen bij voorbaat omdat ik vrouw ben hč
manwijfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg ik lees elke dag de teletekst pagina's van 800 (voetbal) en verder to begin with dus ga me nu niet wegsturen bij voorbaat omdat ik vrouw ben hč
En dan noemt dat ons slettenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
1. Genomen door Donk en Waterman.
2. Van Basten kwam niet op bezoek bij Boulahrouz.
3. Rellen.
Lastig.
Ah sukkelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
3. Rellen.
Lastig.
Jij ben geslaagdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
3. Rellen.
Lastig.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je mag hier alleen blijven als je die foto's van je huispoes weghaalt in je fobo en dofots van je eigen poes post.
Oja dat wist ik ook! En ik kijk nooit tvquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:27 schreef Muis006 het volgende:
Ik zal eerlijk zijn: ik wist de antwoorden op de vragen niet.
Ik weet dan weer wel dat Boula in het ziekenhuis was omdat zijn vrouw te vroeg was bevallen en dat dat kindje is overleden.
zijn egoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flikker nou gauw op, wie heeft jouw tot de baas hier verheven?
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Adothehague het volgende:
** ATTENTIE **
Willen de teefjes zich uit dit topic begeven.
Hier willen wij enkel mensen met hersens hebben die nuttig over voetbal praten en de regels weten.
Vrouwen worden hier niet getolereerd.
Allemaal fout geantwoord.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
laat me raden, Ath is 16, zit onder de puisten, post meestal in PUB en is aan het sparen voor zijn eerste hoertje?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Adothehague het volgende:
** ATTENTIE **
Hier willen wij enkel mensen met hersens hebben die nuttig over voetbal praten en de regels weten.
het is je broertje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef P.F het volgende:
O maar je moeder roept, je moet gaan slapen
gaan we het op die boeg gooien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef P.F het volgende:
O maar je moeder roept, je moet gaan slapen
Nom nom nom, het is dat het vrijdag avond is, maar nu moet je echt gaan slapen, kusjekroelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
gaan we het op die boeg gooien.
wie begon hier nu met onaardig doen, jochie *koochiekoochie*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
nee over die boeg gaan we het gooienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Pics?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef P.F het volgende:
[..]
+1 scherpquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
nee over die boeg gaan we het gooien
Ha, 3 is fout! Nancy is een leugen. Het werd 3-0 voor Nancy, dat was alles.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
3. Rellen.
Lastig.
ja, waar zijn je matties?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef Adothehague het volgende:
3 vrouwen tegen 1.
Stoer hoor dames.
Dat weet jij dan weerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ha, 3 is fout! Nancy is een leugen. Het werd 3-0 voor Nancy, dat was alles.
O dat argument werkt altijd he, makkelijk he, geen vrienden hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef Adothehague het volgende:
3 vrouwen tegen 1.
Stoer hoor dames.
Hey, doe eens aardig. Niet alleen hier, overalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Adothehague het volgende:
** ATTENTIE **
Willen de teefjes zich uit dit topic begeven.
En Timmer moest huilen, vanwege de 3-0..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ha, 3 is fout! Nancy is een leugen. Het werd 3-0 voor Nancy, dat was alles.
Vrienden op internet hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:33 schreef P.F het volgende:
[..]
O dat argument werkt altijd he, makkelijk he, geen vrienden hebben
Dit jaar of vorig jaar?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
En Timmer moest huilen, vanwege de 3-0..
Oke sorry ray, ik dacht dat ze weg moesten hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey, doe eens aardig. Niet alleen hier, overal.
Waarom zou dat moeten? Wij brengen er wat sjeu inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke sorry ray, ik dacht dat ze weg moesten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |