Runnah.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en hoeveel weet jij van motoren?
een vriend van je heeft zeker een 'kawasaki hajibushi ninja'
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:23 schreef Adothehague het volgende:
Quizvraag 1) Wat is er vorig seizoen gebeurd in de kleedkamer van AZ met de vrouw van de Zeeuw?
Quizie 2) Waarom werd van Nistelrooy boos op de bondscoach in de wachtkamer van het ziekenhuis?
Quizie 3) Wat gebeurde er toen Feyenoord uit tegen Nancy speelde in 2006?
Zeg ik lees elke dag de teletekst pagina's van 800 (voetbal) en verder to begin with dus ga me nu niet wegsturen bij voorbaat omdat ik vrouw ben hèquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En dit topic heet VBL Slowchat, iedereen weet hier iets van voetbal.
Behalve jij.
Sletje.
1. Genomen door Donk en Waterman.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:23 schreef Adothehague het volgende:
Quizvraag 1) Wat is er vorig seizoen gebeurd in de kleedkamer van AZ met de vrouw van de Zeeuw?
Quizie 2) Waarom werd van Nistelrooy boos op de bondscoach in de wachtkamer van het ziekenhuis?
Quizie 3) Wat gebeurde er toen Feyenoord uit tegen Nancy speelde in 2006?
en dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gaan de bezem er hier doorheen totdat jullie weg zijn.
Je mag hier alleen blijven als je die foto's van je huispoes weghaalt in je fobo en dofots van je eigen poes post.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg ik lees elke dag de teletekst pagina's van 800 (voetbal) en verder to begin with dus ga me nu niet wegsturen bij voorbaat omdat ik vrouw ben hè
manwijfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg ik lees elke dag de teletekst pagina's van 800 (voetbal) en verder to begin with dus ga me nu niet wegsturen bij voorbaat omdat ik vrouw ben hè
En dan noemt dat ons slettenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
1. Genomen door Donk en Waterman.
2. Van Basten kwam niet op bezoek bij Boulahrouz.
3. Rellen.
Lastig.
Ah sukkelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
3. Rellen.
Lastig.
Jij ben geslaagdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
3. Rellen.
Lastig.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je mag hier alleen blijven als je die foto's van je huispoes weghaalt in je fobo en dofots van je eigen poes post.
Oja dat wist ik ook! En ik kijk nooit tvquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:27 schreef Muis006 het volgende:
Ik zal eerlijk zijn: ik wist de antwoorden op de vragen niet.
Ik weet dan weer wel dat Boula in het ziekenhuis was omdat zijn vrouw te vroeg was bevallen en dat dat kindje is overleden.
zijn egoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flikker nou gauw op, wie heeft jouw tot de baas hier verheven?
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Adothehague het volgende:
** ATTENTIE **
Willen de teefjes zich uit dit topic begeven.
Hier willen wij enkel mensen met hersens hebben die nuttig over voetbal praten en de regels weten.
Vrouwen worden hier niet getolereerd.
Allemaal fout geantwoord.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
laat me raden, Ath is 16, zit onder de puisten, post meestal in PUB en is aan het sparen voor zijn eerste hoertje?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Adothehague het volgende:
** ATTENTIE **
Hier willen wij enkel mensen met hersens hebben die nuttig over voetbal praten en de regels weten.
het is je broertje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef P.F het volgende:
O maar je moeder roept, je moet gaan slapen
gaan we het op die boeg gooien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef P.F het volgende:
O maar je moeder roept, je moet gaan slapen
Nom nom nom, het is dat het vrijdag avond is, maar nu moet je echt gaan slapen, kusjekroelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
gaan we het op die boeg gooien.
wie begon hier nu met onaardig doen, jochie *koochiekoochie*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
nee over die boeg gaan we het gooienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Pics?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Dikzakken? Het topic heet slank! Iedereen is slank!
+1 scherpquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
nee over die boeg gaan we het gooien
Ha, 3 is fout! Nancy is een leugen. Het werd 3-0 voor Nancy, dat was alles.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
3. Rellen.
Lastig.
ja, waar zijn je matties?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef Adothehague het volgende:
3 vrouwen tegen 1.
Stoer hoor dames.
Dat weet jij dan weerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ha, 3 is fout! Nancy is een leugen. Het werd 3-0 voor Nancy, dat was alles.
O dat argument werkt altijd he, makkelijk he, geen vrienden hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef Adothehague het volgende:
3 vrouwen tegen 1.
Stoer hoor dames.
Hey, doe eens aardig. Niet alleen hier, overalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:28 schreef Adothehague het volgende:
** ATTENTIE **
Willen de teefjes zich uit dit topic begeven.
En Timmer moest huilen, vanwege de 3-0..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ha, 3 is fout! Nancy is een leugen. Het werd 3-0 voor Nancy, dat was alles.
Vrienden op internet hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:33 schreef P.F het volgende:
[..]
O dat argument werkt altijd he, makkelijk he, geen vrienden hebben
Dit jaar of vorig jaar?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
En Timmer moest huilen, vanwege de 3-0..
Oke sorry ray, ik dacht dat ze weg moesten hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey, doe eens aardig. Niet alleen hier, overal.
Waarom zou dat moeten? Wij brengen er wat sjeu inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke sorry ray, ik dacht dat ze weg moesten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |