Dat is iig korter dan je tirade over borisz.quote:
Gewoon antwoord geven met een editquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ben je 25 januari online ?
Laptopje gaat mee.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gewoon antwoord geven met een edit
LOL, die knoppen zitten ook veel te dicht bij elkaar. Die auto-pilot moet even opnieuw ingesteld worden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze heeft Ado nogquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:59 schreef SCH het volgende:
Hoe is het nu met kleinzusje. De zoveelste tegenvaller in haar prille leventje.
Neem straks een prosacjequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:59 schreef SCH het volgende:
Hoe is het nu met kleinzusje. De zoveelste tegenvaller in haar prille leventje.
Geeft niks, kan iedereen gebeurenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
LOL, die knoppen zitten ook veel te dicht bij elkaar. Die auto-pilot moet even opnieuw ingesteld worden.
sorry KZ.
[..]
Inderdaad, om BSB valt regelmatig te lachen en om ADO niet zo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Adothehague is echt 1000x storender dan Bansheeboy.
Ik ben daar geen beheerder, dus geen probleem.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
En dit valt te combineren met je functie als beheerder bij fcgforum?
en wat?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ben daar geen beheerder, dus geen probleem.
[..]
Zet wel de toon.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij bevestigt keer op keer mijn vooroordeel tov hagenezen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zijn clubkeuze.
Liever NEC of Vitesse dan Ajax toch JD?
Als zelfs JD het al zegt
Hoezo? Hij kan toch nog een paar woorden redelijk tikken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij bevestigt keer op keer mijn vooroordeel tov hagenezen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:43 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kan toch nog een paar woorden redelijk tikken?
Ow wacht, ik verneuk mijn eigen topic.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:45 schreef Prosac het volgende:
Zullen we weer gewoon mij feliciteren en het gezellig houden. Het ging zo goed.
Doe mij maar vrouwen, maar Kleinzusje zit nog niet in de crew.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vergeet niet achter de schermen die kerels goed aan te pakken he!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Succes.
Degene die Prosac niet kent moet maar eens vaker in VBL komen trouwens.
-edit-quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Inderdaad, om BSB valt regelmatig te lachen en om ADO niet zo.
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Succes.
Degene die Prosac niet kent moet maar eens vaker in VBL komen trouwens.
Ja, ik kom hier toch ook nooit.quote:
Jammer, een kwaliteitsuser zoals jij is welkom natuurlijk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, ik kom hier toch ook nooit.
Nou, geweldig. Laat ik hier dan maar eens wat vaker gaan rondsnuffelen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer, een kwaliteitsuser zoals jij is welkom natuurlijk!
Ja, het is er niet beter op geworden sinds Prosac mod is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat gebagger hier ook.
Doe er wat aan Prosac.
Oe, dan moet ik maar even een tvp plaatsen in FAQ & FBquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef Prosac het volgende:
Ik kan erg slecht tegen kritiek mensen.![]()
Idd, maak het eens groenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:02 schreef Karrs het volgende:
Je lijkt wel een Fries met dat blauw in je naam.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:02 schreef Karrs het volgende:
Je lijkt wel een Fries met dat blauw in je naam.
Volgens mij is het best lang geleden dat er een mod via een sollicitatie ronde is binnengekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
DIt keer de meeste sollicitaties sinds.....? Of viel dat wel mee?
oja, de vorige is alweer outdatedquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef rubbereend het volgende:
ga je een nieuw kunstwerk maken Toma?
Dat viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:58 schreef Adothehague het volgende:
Gelijk alles bestempelen als flame enzo.
Met die jaren lange ervaring van je heb je hem hopelijk wel geadviseerd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:58 schreef Adothehague het volgende:
Prozak is wel gelijk actief als moderator zeg !
Gelijk alles bestempelen als flame enzo.
Maar dit is alleen maar te prijzen aangezien een moderator die er kort opzit hier meer past dan iemand die de teugels laat vieren.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is het best lang geleden dat er een mod via een sollicitatie ronde is binnengekomen.
Jep zie feedback.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
Met die jaren lange ervaring van je heb je hem hopelijk wel geadviseerd?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jep zie feedback.
Ik heb hem gezegd vanaf het begin een duidelijk statement te maken.
En hij heeft mijn raad opgevolgd![]()
.
Je zal het nodig hebben!!!quote:
Was het maar waarquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:06 schreef toma het volgende:
[..]![]()
ik dacht even dat je een grapje maakte.
Tegenwoordig is het gewoon inlikken, vriendjespolitiek en steekpenningen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is het best lang geleden dat er een mod via een sollicitatie ronde is binnengekomen.
Waarom zou ik geband moeten zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef SCH het volgende:
Is EnGCtjuh nog niet geband? Je laat wel direct wat kansen liggen Prosac.
Omdat!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom zou ik geband moeten zijn?
Je bent gewoon jaloers.quote:
Ik kreeg die van jou er ook niet door bij de contractonderhandelingen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef SCH het volgende:
Is EnGCtjuh nog niet geband? Je laat wel direct wat kansen liggen Prosac.
Dan ben je nu al mislukt manquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kreeg die van jou er ook niet door bij de contractonderhandelingen.
Zijn 25 cm, dûh.quote:
ook niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kreeg die van jou er ook niet door bij de contractonderhandelingen.
Ik zeur niet, dit was gewoon een constatering.quote:
Misschien moet je gewoon vragen of hij een lekkere BJ wil?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef Adothehague het volgende:
Prosac, ik heb bewondering voor de goede start die je heb gemaakt als moderator.
Je ben al aardig actief aan het modden, en ik hoor via mijn bronnen dat veel mensen erg tevreden over je zijn tot nu toe.
Keep it up.
Dat gaat mij te ver vind je niet _Mike_.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon vragen of hij een lekkere BJ wil?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef Adothehague het volgende:
Prosac, ik heb bewondering voor de goede start die je heb gemaakt als moderator.
Je ben al aardig actief aan het modden, en ik hoor via mijn bronnen dat veel mensen erg tevreden over je zijn tot nu toe.
Keep it up.
Met zo'n goede hulpmoderator kan iederen goed modden natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef Adothehague het volgende:
Keep it up.
Ik vraag me één ding al een tijdje af... wat is je leeftijd?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat gaat mij te ver vind je niet _Mike_.
Als jij op deze manier mensen beloont die goed werk leveren dan hou ik je niet tegen om hem een BJ te geven.
Maar voor mij zijn complimenten genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |