Ik heb geen andere mening, ik zet het alleen niet 3x per dag in m'n posts.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gek dat ik mijn mening verkondig?
We leven in een land met vrijheid van meningsuiting.
Dat jij een andere mening heb is tot daaraantoe. Maar je hoeft me niet gelijk te gaan uitmaken voor "slijmbal".
HOOLS is / was toch hét SC-topic van VBL?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:07 schreef golfer het volgende:
Hey, een slowchat in VBL?
Het zal eens tijd worden daarvoor.
Dat niemand nou in de afgelopen 6 jaar daar eerder op was gekomen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
HOOLS is / was toch hét SC-topic van VBL?
Bijna weekend! Naja, pas na het ellendige openbaar vervoer. Ik ga me maar eens in een volle bus proppen.
duhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan nog meer geld uitgeven voor reiskosten. Nee, dank je.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Haal gewoon je rijberijws man raymania.
wtf ? waar woon je .. en waar werk je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan nog meer geld uitgeven voor reiskosten. Nee, dank je.
Ik betaal al + ¤2.000 om naar m'n werk te komen.
Almere <-> Utrecht. Ik werk op de Universiteit Utrecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
wtf ? waar woon je .. en waar werk je?
Niezo dreigenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:21 schreef RayMania het volgende:
Almere <-> Utrecht. Ik werk op de Universiteit Utrecht.
Anyway, nu echt weg. Tot vanavond ergens. Houd het rustig in VBL.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:16 schreef RayMania het volgende:
quote:cotter548 has Rick Roll'd 91170 different people 130594 times!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:25 schreef Robinhoo het volgende:
ook oldskool:
http://tinyurl.com/642wu3
quote:
Mooi, op een rickroll staat een ban tegenwoordig!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:25 schreef Robinhoo het volgende:
ook oldskool:
http://tinyurl.com/642wu3
Preciesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
laat de eredivisie eens weer beginnen!
Wtf die reacties daar, alhoewel dat laatste wel weer waar isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:30 schreef koningdavid het volgende:
Iets rustgevends voor op de vrijdagmiddag:
quote:dozaemon2 (2 hours ago) 0 Reply | Spam
I like you!. Come over to my house and fuck my sister
quote:BatLobster (4 hours ago) 0 Reply | Spam
The fact that this vid has over 2 million views is proof there is little hope for humanity.
Vooral nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is het nut van dit topic nou precies?
Wat was het nut van Hools precies?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is het nut van dit topic nou precies?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef Adothehague het volgende:
Ik ga die dochter van van Basten versieren, en via die dochter zorgen dat Marco van Basten bij ADO trainer wordt.
ik wens je succes met het eerste gedeelte. Als je over het tweede gedeelte begint zal hij je keihard uitlachen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waarom wens jij mij succes, als Ajax fan hoop jij toch dat hij bij Ajax blijft?
Hou ons op de hoogte.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef Adothehague het volgende:
Ik ga die dochter van van Basten versieren, en via die dochter zorgen dat Marco van Basten bij ADO trainer wordt.
Swaffelen, ja of nee?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral niet![]()
en lullen met onbekenden.
Maar als het over VBL gaat ben ik weg
Ik denk dat je het andersom bedoelt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef Adothehague het volgende:
Onthoud 1 ding goed hier allemaal:
Alles wat ik vertel is waar totdat het tegendeel bewezen is.
Mijn eeuwigdurende respect heb je, als je die dochter van Marco aan je ontbijttafel hebt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef Adothehague het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef Adothehague het volgende:
Een hele grote ALS...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn eeuwigdurende respect heb je, als je die dochter van Marco aan je ontbijttafel hebt.
Verbeterd mag ik hopenquote:
Niet thuis?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:43 schreef Adothehague het volgende:
Waar is angelob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |