De moeite waard om terug te lezen of zijn alle relposts al lang en breed weggemodereerd?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet allemaal door de SC, maar het meerendeel wel.
Volgend weekend moet je maar een verzoekje plaatsen voor welk lettertype.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef Grulez het volgende:
Mss een ander lettertype, maar voor de rest vind ik em flitsend genoeg
Ik ga mezelf niet uit het topic prijzenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef Grulez het volgende:
Wel veilig hoor: "belangrijkste ingrediënten"![]()
Niet de moeite. Gewoon FB en beide SC doorscrollen, dan kom je een heel eind.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De moeite waard om terug te lezen of zijn alle relposts al lang en breed weggemodereerd?
Je mist wat getroll van die HOOLS-kliek die geen kliek is volgens zichzelf, maar ook niet met andere mensen wil communiceren (op een normale manier).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De moeite waard om terug te lezen of zijn alle relposts al lang en breed weggemodereerd?
Waar volg je het?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Na 10 minuutjes nog 0-0 bij Ajax-Stuttgart.
quote:
En voor niet gebande...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:21 schreef Pritt het volgende:
Is dit de SC voor de niet-hippe oldskoolers?
Nee liever niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:26 schreef Grulez het volgende:
Het zou wel mooi zijn als je nu dat plaatje van SCH ff zou posten sjimz. Gewoon omdat het nu kan![]()
Homofoobquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee liever niet.
Ik ben nog nooit gebanned
Gingen ze beide een helft keepen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:30 schreef Aanvoerder het volgende:
2-1 voor Stuttgart. Gaat lekker zo.Wie staat er op goal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |