De moeite waard om terug te lezen of zijn alle relposts al lang en breed weggemodereerd?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet allemaal door de SC, maar het meerendeel wel.
Volgend weekend moet je maar een verzoekje plaatsen voor welk lettertype.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef Grulez het volgende:
Mss een ander lettertype, maar voor de rest vind ik em flitsend genoeg
Ik ga mezelf niet uit het topic prijzenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:08 schreef Grulez het volgende:
Wel veilig hoor: "belangrijkste ingrediënten"![]()
Niet de moeite. Gewoon FB en beide SC doorscrollen, dan kom je een heel eind.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De moeite waard om terug te lezen of zijn alle relposts al lang en breed weggemodereerd?
Je mist wat getroll van die HOOLS-kliek die geen kliek is volgens zichzelf, maar ook niet met andere mensen wil communiceren (op een normale manier).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De moeite waard om terug te lezen of zijn alle relposts al lang en breed weggemodereerd?
Waar volg je het?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Na 10 minuutjes nog 0-0 bij Ajax-Stuttgart.
quote:
En voor niet gebande...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:21 schreef Pritt het volgende:
Is dit de SC voor de niet-hippe oldskoolers?
Nee liever niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:26 schreef Grulez het volgende:
Het zou wel mooi zijn als je nu dat plaatje van SCH ff zou posten sjimz. Gewoon omdat het nu kan![]()
Homofoobquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee liever niet.
Ik ben nog nooit gebanned
Gingen ze beide een helft keepen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:30 schreef Aanvoerder het volgende:
2-1 voor Stuttgart. Gaat lekker zo.Wie staat er op goal?
Yup. Ik zie dat Vermeer begonnen is.quote:
en ik danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Je mist wat getroll van die HOOLS-kliek die geen kliek is volgens zichzelf, maar ook niet met andere mensen wil communiceren (op een normale manier).
Ik vind het alleen kut voor borisz, want die is wel normaal.
Ja, mij teveel werkquote:
Sorry, jij bent ook normaalquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Sorry, jij bent ook normaal![]()
En de rest van dat HOOLS-volk is ook normaal, maar vertonen soms rare trekjes
Jij bent gewoon kleinquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is niet normaal, die is onmenselijk lang!
Nou bedankt pv3.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Sorry, jij bent ook normaal![]()
En de rest van dat HOOLS-volk is ook normaal, maar vertonen soms rare trekjes
2-3quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Valse tussenstand... het volgende slachtoffer is gevallen.quote:
Jezus héquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Valse tussenstand... het volgende slachtoffer is gevallen.
Hij heeft een Ninja edit gemacht!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Valse tussenstand... het volgende slachtoffer is gevallen.
Thanks, ik ben weer helemaal bij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet de moeite. Gewoon FB en beide SC doorscrollen, dan kom je een heel eind.
Kan een mod zomaar een 5 jaarlang goede topicreeks sluiten ?
[FAQ & FB #83] 1983 was best een goed jaar.
VBL SlowChat #1838 Waar vrijdag Bier, Hoeren en Kermisdag is
[HOOLS] dé VBL-Kroeg #1837; Waar wil jij sterven?
Ik vind het prima hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Je mag officieel toch niet slowchatten in het Ajax-topic. Doe ik het hier, is het weer niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |