No shit! Het stond er letterlijk!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:52 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat je stopt, maar voelde het vanmorgen al wel aankomen toen ik FB zo las.
Is denk ik de druppel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:55 schreef Gabbylicious het volgende:
Jezus door dat HOOLS gebeuren?
Er is een groep al heel lang aan het zieken in FBquote:
Wie dan? Ik volg het FB gebeuren nooit zo...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er is een groep al heel lang aan het zieken in FB
Ik ga niet wijzen of zo, maar een deel van de mensen die zich oude garde durft te noemen, maar meerdere mensen hoor. Het is niet alleen tegen Sjimz maar er zijn er steeds meer die maar zeiken op alles wat maar crew is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie dan? Ik volg het FB gebeuren nooit zo...
Ik ook niet. En ik vond Sjimz juist een van de betere mods van heel Fok!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie dan? Ik volg het FB gebeuren nooit zo...
Triest, ik ben het niet met alles eens maar VBL wordt over het algemeen prima 'gemod'.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ga niet wijzen of zo, maar een deel van de mensen die zich oude garde durft te noemen, maar meerdere mensen hoor. Het is niet alleen tegen Sjimz maar er zijn er steeds meer die maar zeiken op alles wat maar crew is.
Nu kan ik wel zeggen dat je een loser bent, je kunt me toch geen notes gevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:03 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk vind ik het plezier weer terug in VBL.
Je kan nu wel lekker meebaggeren op vrijdag in het Ajax topicquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:03 schreef sjimz het volgende:
Welkom aan de goede kant!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:03 schreef sjimz het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef rubbereend het volgende:
Jammer Sjimzmaar bedankt voor je prima werk hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |