Helmond ftw jwt.quote:
Omfg misschien toch maar gaan!!!1quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja. Maar is nu voor de breezahsletjes.
Een ouderwets gezellige avond dusquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga wiien enzo met vriendekes enzulks. En party en co doen later op de avond!
Ja met bier natuurlijk anders is het toch helegaar niet leuk!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een ouderwets gezellige avond dus.
Bier drinken ftw!
PK zit gewoon aan een Jointjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja met bier natuurlijk anders is het toch helegaar niet leuk!![]()
![]()
Ja, zomaar in de woonkamer met mijn broertje en zusje.quote:
Waarom niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, zomaar in de woonkamer met mijn broertje en zusje.
Ja kei leuk op stratum. Met wild vreemde een 'goed' gesprek aangaanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef koningdavid het volgende:
Laatste keer dat ik in Eindhoven ben geweest moest ik er optreden. Paar keer 'Eindhoven de geeeekste' roepen en het publiek gaat los. Piece of cake.
Waarom wel?quote:
Doeiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh en nu echt weg, doei sletjes van me.
Droeg ik niet, maar dat was wel de oorzaak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je ook niet in Feyenoord shirt gaan.
Wat voor optreden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef koningdavid het volgende:
Laatste keer dat ik in Eindhoven ben geweest moest ik er optreden. Paar keer 'Eindhoven de geeeekste' roepen en het publiek gaat los. Piece of cake.
Ik zit in een band.quote:
Moest je in de effenaar optreden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zit in een band.(zie fobo)
Ik zag een gospelband voor me, met koningdavid in een blauw gewaad, maar het zag er wel gaaf uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Droeg ik niet, maar dat was wel de oorzaak.
Ik weet niet meer hoe het heet. Het zat ook niet helemaal in het centrum van Eindhoven, maar ik heb verder alleen de parkeerplaats gezien dus waar het precies zat weet ik ook niet.quote:
Ik dacht dat je clown wasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel een idee voor in de toekomst.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zag een gospelband voor me, met koningdavid in een blauw gewaad, maar het zag er wel gaaf uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |