Daar is het bij gebleven?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ajax komt terug tot 2-3!
Ja.quote:
Ja.quote:
Goed om te horen, dat blijft men bij Ajax in ieder geval van Berg af (voorlopig).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.
Nog wel de gelijkmaker van Cvitanich afgekeurd.
Heeft 1 keer gescoord, 1 keer half (door Suarez veranderd van richting) en 1 afgekeurde goal.
Topper zeg ik je!
Wel meer spelers begonnen aardig bij Ajax, zal wel niks worden dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef koningdavid het volgende:
En door Ajax zelf gescout. Dus Groningen kan ons niets maken...
Inderdaad, Bruno Silvaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wel meer spelers begonnen aardig bij Ajax, zal wel niks worden dus.
quote:
En het toestaan dat het hier een evengrote baggerbende isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je je KLB-bende maar weg houdt.
Tja dit was ook niet te voorzien he.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
En het toestaan dat het hier een evengrote baggerbende is
quote:
Wat nou bagger... Hier worden serieuze discussies gevoerd over oa tieten, ja..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En het toestaan dat het hier een evengrote baggerbende is
Hoezo niet? Als je ook de wie wordt de mod topics al zag had je zoiets best kunnen verwachtten. En ik heb niks tegen RM hoor. Maar iemand waarschuwen dat de KLB bende niet mag komen en dat ze VBL posters het wel mogen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja dit was ook niet te voorzien he.
RayMania heeft gewoon het beste met VBL voor, helaas ziet niet iedereen dat.
Jullie mogen hier best komen hoor, maar pas je wel aan en verplaats niet de KLB-bagger hierheenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je ook de wie wordt de mod topics al zag had je zoiets best kunnen verwachtten. En ik heb niks tegen RM hoor. Maar iemand waarschuwen dat de KLB bende niet mag komen en dat ze VBL posters het wel mogen.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:52 schreef reetveter het volgende:
Goedenavond saam'n
Dus jij wilt ontgroend worden?quote:
Moet hij voor je bukken en zijn reetveter aan de kant schuiven?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dus jij wilt ontgroend worden?
Zo zie je maar...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
't Is zowaar een Grunneger.
Ik ga voor b, dat word ik niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoorder ben je, dat word je niet.
Ja daar woon ik voor mijn studiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
't Is zowaar een Grunneger.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Welkom dan maar.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja daar woon ik voor mijn studie
Ik dacht eigenlijk meer aan de gebruikelijke ontgroening..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet hij voor je bukken en zijn reetveter aan de kant schuiven?
SCH is onbeschikbaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer aan de gebruikelijke ontgroening..
Ow ja..quote:
Wie pakt de veter op?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ow ja..![]()
Daar heeft ie dan weer mazzel mee.
sjimz..? Die heeft toch tijd zat nu.quote:
En nog een stukje frustratie dat eruit moet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
sjimz..? Die heeft toch tijd zat nu.
Eruit of...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En nog een stukje frustratie dat eruit moet.
Maar we mogen wel kwaliteits KLB posten, zoals Jailbait enzo want dat kwam hier ook al langs.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie mogen hier best komen hoor, maar pas je wel aan en verplaats niet de KLB-bagger hierheen
Jij denkt dat die dikke homo dit hippe etablissement binnen komt? Die mag lekker naar de snackbar twee deuren verder.quote:
Nu even niet nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij denkt dat die dikke homo dit hippe etablissement binnen komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |