Ja daar woon ik voor mijn studiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
't Is zowaar een Grunneger.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Welkom dan maar.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja daar woon ik voor mijn studie
Ik dacht eigenlijk meer aan de gebruikelijke ontgroening..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet hij voor je bukken en zijn reetveter aan de kant schuiven?
SCH is onbeschikbaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer aan de gebruikelijke ontgroening..
Ow ja..quote:
Wie pakt de veter op?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ow ja..![]()
Daar heeft ie dan weer mazzel mee.
sjimz..? Die heeft toch tijd zat nu.quote:
En nog een stukje frustratie dat eruit moet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
sjimz..? Die heeft toch tijd zat nu.
Eruit of...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En nog een stukje frustratie dat eruit moet.
Maar we mogen wel kwaliteits KLB posten, zoals Jailbait enzo want dat kwam hier ook al langs.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie mogen hier best komen hoor, maar pas je wel aan en verplaats niet de KLB-bagger hierheen
Jij denkt dat die dikke homo dit hippe etablissement binnen komt? Die mag lekker naar de snackbar twee deuren verder.quote:
Nu even niet nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij denkt dat die dikke homo dit hippe etablissement binnen komt?
Faler.quote:
..nee? Waarom zou ik?quote:
Mario kart wii!!1 althans hierquote:
Dat zegt mij zelfs nog watquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef Suijk het volgende:
Stratum. 10 jaar geleden dat ik daar ben geweest.
Zit de Blue Parrot er nog?
Ja. Maar is nu voor de breezahsletjesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef Suijk het volgende:
Incl. 16 jarige jailbaitsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef Suijk het volgende:
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja. Maar is nu voor de breezahsletjes.
Echt?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja. Maar is nu voor de breezahsletjes.
De Brabant? Of de Hoek?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:53 schreef Suijk het volgende:
En die friettent aan het begin, zit die er ook nog?
Moet je ook niet in Feyenoord shirt gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef Happel het volgende:
De enige keer dat ik daar was kreeg ik een klap op een muil. Doen we dus ook niet meer, naar Eindhoven gaan.![]()
Het ging vast gemoedelijk?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef Happel het volgende:
De enige keer dat ik daar was kreeg ik een klap op een muil. Doen we dus ook niet meer, naar Eindhoven gaan.![]()
De Hoek ja.quote:
Nope, wat kleine cafes zijn weg en er zijn er dus weer andere voor in de plaats gekomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
De Hoek ja.
Dat interieur heb ik nog wel eens ondergekotst.
Niks veranderd dus.
En de gemiddelde leeftijd is behoorlijk laag, of wordt ik zelf oud.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nope, wat kleine cafes zijn weg en er zijn er dus weer andere voor in de plaats gekomen.
De Thomas ofzo, dat was een redelijk kleine, is die er nog?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nope, wat kleine cafes zijn weg en er zijn er dus weer andere voor in de plaats gekomen.
Uhmm... Ja die wel ja. Naast peppers volgens mij...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
De Thomas ofzo, dat was een redelijk kleine, is die er nog?
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En de gemiddelde leeftijd is behoorlijk laag, of wordt ik zelf oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |