2-3quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Valse tussenstand... het volgende slachtoffer is gevallen.quote:
Jezus héquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Valse tussenstand... het volgende slachtoffer is gevallen.
Hij heeft een Ninja edit gemacht!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Valse tussenstand... het volgende slachtoffer is gevallen.
Thanks, ik ben weer helemaal bij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet de moeite. Gewoon FB en beide SC doorscrollen, dan kom je een heel eind.
Kan een mod zomaar een 5 jaarlang goede topicreeks sluiten ?
[FAQ & FB #83] 1983 was best een goed jaar.
VBL SlowChat #1838 Waar vrijdag Bier, Hoeren en Kermisdag is
[HOOLS] dé VBL-Kroeg #1837; Waar wil jij sterven?
Ik vind het prima hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Je mag officieel toch niet slowchatten in het Ajax-topic. Doe ik het hier, is het weer niet goed.
Daar is het bij gebleven?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ajax komt terug tot 2-3!
Ja.quote:
Ja.quote:
Goed om te horen, dat blijft men bij Ajax in ieder geval van Berg af (voorlopig).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.
Nog wel de gelijkmaker van Cvitanich afgekeurd.
Heeft 1 keer gescoord, 1 keer half (door Suarez veranderd van richting) en 1 afgekeurde goal.
Topper zeg ik je!
Wel meer spelers begonnen aardig bij Ajax, zal wel niks worden dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef koningdavid het volgende:
En door Ajax zelf gescout. Dus Groningen kan ons niets maken...
Inderdaad, Bruno Silvaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wel meer spelers begonnen aardig bij Ajax, zal wel niks worden dus.
quote:
En het toestaan dat het hier een evengrote baggerbende isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je je KLB-bende maar weg houdt.
Tja dit was ook niet te voorzien he.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
En het toestaan dat het hier een evengrote baggerbende is
quote:
Wat nou bagger... Hier worden serieuze discussies gevoerd over oa tieten, ja..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En het toestaan dat het hier een evengrote baggerbende is
Hoezo niet? Als je ook de wie wordt de mod topics al zag had je zoiets best kunnen verwachtten. En ik heb niks tegen RM hoor. Maar iemand waarschuwen dat de KLB bende niet mag komen en dat ze VBL posters het wel mogen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja dit was ook niet te voorzien he.
RayMania heeft gewoon het beste met VBL voor, helaas ziet niet iedereen dat.
Jullie mogen hier best komen hoor, maar pas je wel aan en verplaats niet de KLB-bagger hierheenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je ook de wie wordt de mod topics al zag had je zoiets best kunnen verwachtten. En ik heb niks tegen RM hoor. Maar iemand waarschuwen dat de KLB bende niet mag komen en dat ze VBL posters het wel mogen.
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:52 schreef reetveter het volgende:
Goedenavond saam'n
Dus jij wilt ontgroend worden?quote:
Moet hij voor je bukken en zijn reetveter aan de kant schuiven?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dus jij wilt ontgroend worden?
Zo zie je maar...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
't Is zowaar een Grunneger.
Ik ga voor b, dat word ik niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoorder ben je, dat word je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |