Faler.quote:
..nee? Waarom zou ik?quote:
Mario kart wii!!1 althans hierquote:
Dat zegt mij zelfs nog watquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef Suijk het volgende:
Stratum. 10 jaar geleden dat ik daar ben geweest.
Zit de Blue Parrot er nog?
Ja. Maar is nu voor de breezahsletjesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef Suijk het volgende:
Incl. 16 jarige jailbaitsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef Suijk het volgende:
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja. Maar is nu voor de breezahsletjes.
Echt?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
De Brabant? Of de Hoek?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:53 schreef Suijk het volgende:
En die friettent aan het begin, zit die er ook nog?
Moet je ook niet in Feyenoord shirt gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef Happel het volgende:
De enige keer dat ik daar was kreeg ik een klap op een muil. Doen we dus ook niet meer, naar Eindhoven gaan.![]()
Het ging vast gemoedelijk?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef Happel het volgende:
De enige keer dat ik daar was kreeg ik een klap op een muil. Doen we dus ook niet meer, naar Eindhoven gaan.![]()
De Hoek ja.quote:
Nope, wat kleine cafes zijn weg en er zijn er dus weer andere voor in de plaats gekomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
De Hoek ja.
Dat interieur heb ik nog wel eens ondergekotst.
Niks veranderd dus.
En de gemiddelde leeftijd is behoorlijk laag, of wordt ik zelf oud.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nope, wat kleine cafes zijn weg en er zijn er dus weer andere voor in de plaats gekomen.
De Thomas ofzo, dat was een redelijk kleine, is die er nog?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nope, wat kleine cafes zijn weg en er zijn er dus weer andere voor in de plaats gekomen.
Uhmm... Ja die wel ja. Naast peppers volgens mij...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
De Thomas ofzo, dat was een redelijk kleine, is die er nog?
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En de gemiddelde leeftijd is behoorlijk laag, of wordt ik zelf oud.
Helmond ftw jwt.quote:
Omfg misschien toch maar gaan!!!1quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een ouderwets gezellige avond dusquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga wiien enzo met vriendekes enzulks. En party en co doen later op de avond!
Ja met bier natuurlijk anders is het toch helegaar niet leuk!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een ouderwets gezellige avond dus.
Bier drinken ftw!
PK zit gewoon aan een Jointjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja met bier natuurlijk anders is het toch helegaar niet leuk!![]()
![]()
Ja, zomaar in de woonkamer met mijn broertje en zusje.quote:
Waarom niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, zomaar in de woonkamer met mijn broertje en zusje.
Ja kei leuk op stratum. Met wild vreemde een 'goed' gesprek aangaanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef koningdavid het volgende:
Laatste keer dat ik in Eindhoven ben geweest moest ik er optreden. Paar keer 'Eindhoven de geeeekste' roepen en het publiek gaat los. Piece of cake.
Waarom wel?quote:
Doeiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh en nu echt weg, doei sletjes van me.
Droeg ik niet, maar dat was wel de oorzaak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je ook niet in Feyenoord shirt gaan.
Wat voor optreden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef koningdavid het volgende:
Laatste keer dat ik in Eindhoven ben geweest moest ik er optreden. Paar keer 'Eindhoven de geeeekste' roepen en het publiek gaat los. Piece of cake.
Ik zit in een band.quote:
Moest je in de effenaar optreden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zit in een band.(zie fobo)
Ik zag een gospelband voor me, met koningdavid in een blauw gewaad, maar het zag er wel gaaf uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Droeg ik niet, maar dat was wel de oorzaak.
Ik weet niet meer hoe het heet. Het zat ook niet helemaal in het centrum van Eindhoven, maar ik heb verder alleen de parkeerplaats gezien dus waar het precies zat weet ik ook niet.quote:
Ik dacht dat je clown wasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel een idee voor in de toekomst.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zag een gospelband voor me, met koningdavid in een blauw gewaad, maar het zag er wel gaaf uit.
Tsss, slechtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het heet. Het zat ook niet helemaal in het centrum van Eindhoven, maar ik heb verder alleen de parkeerplaats gezien dus waar het precies zat weet ik ook niet.
De triangel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja sorry, ben ff competitietje met PES6 aan het spelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:19 schreef koningdavid het volgende:
Stormlooptopic.
PESquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja sorry, ben ff competitietje met PES6 aan het spelen.5e wedstrijd tegen Feyenoord, 2 rode kaarten in de eerste helft en in blessuretijd van de 1e helft 1-0 achterkomen en toch vanaf de 60 minuut 3 keer scoren en de 3 punten pakken. Mwuah ah ah ah aaahhh!
![]()
Toen ik in NL was met de kerst PES2009 samen met m'n broertje tegen de computer gespeeld. Telkens EK of WK. Dikke lol. Ook tegen elkaar zijn we enorm aan elkaar gewaagd hoewel we totaal andere speelstijlen hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
PES![]()
Multiplayer is het helemaal nice, jammer alleen dat mijn huisgenoten heet voor geen ene reet kunnen en andere vrienden vrijwel alleen maar Fifa-en.
Wat doen ze?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:03 schreef -SG- het volgende:
En weer terug... Mijn darmen, wat doe je.
Lui kreng, gewoon 2 dagen per week naast je studie werken en je hebt zo een volle bankrekening.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:57 schreef koningdavid het volgende:
PS3 is fokking duur voor een arme student. Hoe duur is ie eigenlijk tegenwoordig?
Fifa zuigt.. Na een maand spelen kun je allemaal van die standaard doelpuntjes maken, je kunt altijd met bepaalde spelers vanuit bepaalde hoeken schieten dat een bal er altijd in vliegt. Dat haalt echt alle lol uit een game.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:56 schreef _Mike_ het volgende:
Geef mij maar Fifa 09 op de PS3, echt godlike dit jaar
Dan ben je morgen overdag de hele dag brak op je verjaardag?quote:
Hoeveel vingers steek ik op?quote:
Vooral de oudere delen? Alleen de oude delen! Fifa 09 is superieur aan PES 2009. De standaarddoelpunten die de serie lang geplaagd hebben zijn er ook niet meer.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Fifa zuigt.. Na een maand spelen kun je allemaal van die standaard doelpuntjes maken, je kunt altijd met bepaalde spelers vanuit bepaalde hoeken schieten dat een bal er altijd in vliegt. Dat haalt echt alle lol uit een game.![]()
PES is verreweg het beste voebalspel. Vooral de wat oudere delen.
Winning eleven 7 voor de PS2 (japanse PES) is geweoon het beste voetbalspel ooit.
Patchen die handel en je hebt een top game![]()
whehe ik tel er 6quote:Op zondag 11 januari 2009 00:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoeveel vingers steek ik op?
[ afbeelding ]
Zoeen heb ik ook thuisquote:
Leuk hèquote:Op zondag 11 januari 2009 03:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Sneeuwballen gevecht als je zat bent[ afbeelding ]
Ge-wel-dig. Wel koud. En ik viel op het kanaal.quote:
Ajoh boeiend. Het viel trouwens tegen. Allemaal 16 jaar en niet eens sletjesquote:Op zondag 11 januari 2009 00:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan ben je morgen overdag de hele dag brak op je verjaardag?
? ik zie meer KLB'ers/quote:Op zondag 11 januari 2009 04:47 schreef rubbereend het volgende:
Dagcijfers #175er was wat te doen in VBL
Ik zie ook veel Slank SCquote:Op zondag 11 januari 2009 04:47 schreef rubbereend het volgende:
Die 2 dagen naast mijn studie moet ik Fokken.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:35 schreef Pritt het volgende:
[..]
Lui kreng, gewoon 2 dagen per week naast je studie werken en je hebt zo een volle bankrekening.
Je wordt oudquote:Op zondag 11 januari 2009 04:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh boeiend. Het viel trouwens tegen. Allemaal 16 jaar en niet eens sletjes
Kies dan een baan waar je tijdens je werk kunt Fokken, netzoals ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 08:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die 2 dagen naast mijn studie moet ik Fokken.
Wat doe je dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 10:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
Kies dan een baan waar je tijdens je werk kunt Fokken, netzoals ik.
Ik heb een support-management functie bij een IT bedrijf.quote:
76 posts op één dagquote:Op zondag 11 januari 2009 04:47 schreef rubbereend het volgende:
Dat is wel het betere werk. Probleem voor mij is: op zondag werk ik niet (want kerk enzo jweetzelluf) en op zaterdag gaan we vaak reperteren met de band.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:59 schreef Pritt het volgende:
Kan je prima tussen het Fokken door even paar minuutjes werken.
Bluezzquote:Op zondag 11 januari 2009 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Twee weken zelfs, want het was al de tweede kloon.
Het slagveld wordt steeds bloederiger. Gisteren was het een aardige oogst, ik ben benieuwd of er vandaag nog slachtoffers gaan vallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |