Argh die wilde ik net postenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
aminozuren bestaan. Het is net zoiets als flesjes Spa aanprijzen met "nu met H2O-water!"
Heerlijk debiel is ook het 'Perfekt Kwaliteitsrapport' o.i.d. dat altijd op verpakkingen van het Perfekt-huismerk staat. Van die zelfbedachte kwaliteitscriteria met een vinkje erachter.Bv. op een zak chips:
Knapperig en krokant [ afbeelding ]
Heerlijk van smaak [ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef thettes het volgende:
Perfekt kwaliteitsrapport:
Een feest op de boterham
+1 Scherp!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:25 schreef Ps2K het volgende:
En waarom kun je in de super geen legbatterij eieren meer kopen?
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Argh die wilde ik net posten
Bij hagelslag:
Dit produkt voldoet aan het Perfekt kwaliteitsrapport:
Een feest op de boterham [ afbeelding ]
Extra grote hagel [ afbeelding ]
Nee, maar dan is er toch ook geen sprake van kiezen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:53 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Als je bewusteloos bent heb je niets te kiezen . . .
[ afbeelding ]
Heb je die zelf bedacht? Zo ja, respect.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Belgie hebben ze de text moeten veranderen naar 'thuis openen' omdat er teveel geopende verpakkingen in de supermarkten stonden.
Bedankt!quote:
Hijs vrij 1997 hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 18:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je die zelf bedacht? Zo ja, respect.
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:12 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hijs vrij 19987 hoor
Maar wel grappig
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:12 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Hijs vrij 1997 hoor
Maar wel grappig
Daar heb ik me ook al over verbaasd inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:00 schreef RealZeus het volgende:
Ik zag gisteren op tv ook weer een mooie:
Nieuwe Dreft met Colorboost.
Herstelt na 3 wasbeurten uw verlepte kleding.
En daar kwam dan een logootje voorbij van één of andere vage stichting die dat onderzocht zou hebben.
Enkele jaren geleden hebben de supermarkten met elkaar afgesproken dat er geen legbatterij-eieren meer verkocht worden. En inmiddels is / wordt de legbatterij verboden in NL.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:48 schreef VonHinten het volgende:
[..]
+1 Scherp!
Ik stond laatst ook al te zoeken tussen de Verse Scharreleieren (Nu extra scharrel!)..Niets noppes nada.
De vraag is: wérkt het?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook al over verbaasd inderdaad.![]()
Net als die doekjes waardoor je ineens witte en bonte was bij elkaar in de machine kunt doen en dat dat doekje dan alle 'gelekte' kleuren opslurpt zodat je witte was wit blijft.
Dat heb ik eens bij scheikunde gehad, dat was alleen van belang bij het gisten of het maken van kaas (oid).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]Nu verrijkt met diogastine. Dan denk ik altijd:"Huh?"
Of pro-actieve linksgedraaide speciaal gekweekte micro-organismen die het stront inwendig van je darmkanaal knagen.
Net als je witte was?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Het doekje verkleurd in ieder geval wel.
Helemaal mee eens. Op zich vind ik het niet erg dat er light-producten komen, maar als ze dan vervolgens de 'gewone' (lees: lekkere) versie van een product uit de schappen halen, dan breken mijn ballen wel hoor. MAAK ZE DAN ALLEBEI!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..] alles moet maar light tegenwoordig en ze zijn er gvd nog trots op ook. ik koop die troep iig neit meer.
Het is meer zo dat ze gewoon de scheikundige naam hanteren om een beetje interessant over te komen. Je kunt ook wel op product zetten dat het 2-oxo-L-threo-hexono-1,4-lactone-2,3-enediol bevat, maar vitamine C is iets begrijpelijker voor de meeste mensen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:01 schreef Echo99 het volgende:
Pro-Retinol-Q10A-Aminopeptide-Bifidusessensusregularis... Die woorden zijn uitgevonden door de - bij geenstijl.nl geroemde - paarsgebroekte marketingoeroe's
Het moet wel beter zijn natuurlijk. Ze kunnen moeilijk adverteren met 'kutter dan de vorige!'quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Weet je wat me totaal de strot uitkomt? Die reclames met 'de beste ooit'
Mens, flikker toch op. Alsjeblieft. Over 2 jaar komt er een beter model uit met 'de beste ...... ooit'.
"De Mercedes Baggeritis. De snelste transportbus ooit."
"Super Mario Bros. De beste game ooit!"
10 jaar later: Man, Zelda op de SNES. Te vet gewoon.
Nog eens 10 jaar later: Occarina of Time op de N64. Beste game ever
Ja de vorige heb je al opengemaaktquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Onze WC-eend is volgens de verpakking 'compleet nieuw'
quote:Op woensdag 14 januari 2009 03:48 schreef Morwen het volgende:
Waar halen ze trouwens al die toegevoegde bacterien vandaan? En wil ik het weten
Dat vind ik echt het meest trieste product ooit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:19 schreef boesboes123 het volgende:
wit brood wat voor volkoren moet doorgaan.
Zoiets? Gelébeertjes met 9 verschillende vitamines....quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het meest trieste product ooit.Nog even en ze maken snoep dat alle vitaminen uit groente bevat zodat kinderen alleen nog maar hoeven te eten wat ze lekker vinden en niets leren eten.
Ik vraag me af hoe lang ze dat door gaan voeren. Staan over 30 jaar alle mannen zich te scheren met mach 20?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef JanusAnus het volgende:
Of die mesjes van Gilette!
Eerst had je zo'n reclame van de nieuwe mach 2, dan zag je dat met het eerste mesje de haar maar half werd afgesneden, en het tweede mesje haalde keurig de rest weg.
Tot mijn verbazing zie ik enkele maanden later dat het helemaal anders ligt volgens Gilette! In het reclame filmpje van de mach 3 blijft er nadat er twee mesjes over de haar heen zijn gegaan en een aanzienlijk kleiner stuk eraf hebben gehakt dan eerder nog het geval was nog een stuk over, waarvoor een derde mesje nodig is!
Dus of Gilette liegt, of de mesjes van de mach 3 zijn botter dan die van de mach 2
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoiets? Gelébeertjes met 9 verschillende vitamines....
[ afbeelding ]
Een normaal gezond Westers dieet bevat anders o.a. te weinig magnesium.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sowieso ook bullshit, vitaminepillen. Als je gewoon normaal en gezond eet, hoef je die troep echt niet te nemen. En al die producten met toegevoegde vitaminen...
Er zijn een paar dingen waar we te weinig van krijgen, maar het gevaar van teveel aan bepaalde stoffen is groter als je én zooi met toegevoegde vitamines én vitaminepillen gaat lopen nemen. En dat doen veel mensen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Een normaal gezond Westers dieet bevat anders o.a. te weinig magnesium.
Het slikken van vitaminen zelf (al dan niet i.c.m. levensmiddelen met toegevoegde vitaminen) is niet zozeer een gezondheidsrisico. Een potentieel probleem is wél dat in sommige preparaten een véél te hoge concentratie van de betreffende stof zit. En dan heb ik het niet alleen over orthomoleculaire preparaten, maar ook over middelen die gewoon bij de drogist in het schap staan. Zo zag ik laatst bij Kruidvat een potje waarin, als ik het me goed herinner, 40.000% van de ADH van een bepaalde vitamine zat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn een paar dingen waar we te weinig van krijgen, maar het gevaar van teveel aan bepaalde stoffen is groter als je én zooi met toegevoegde vitamines én vitaminepillen gaat lopen nemen. En dat doen veel mensen.
Tja, mensen denken nou eenmaal dat je van vitamines beter te veel dan te weinig kunt binnenkrijgen. En bij sommige vitamines is at ook geen probleem, die plas je zo weer uit. Maar er zijn er ook waar je beter niet te veel van kunt nemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het slikken van vitaminen zelf (al dan niet i.c.m. levensmiddelen met toegevoegde vitaminen) is niet zozeer een gezondheidsrisico. Een potentieel probleem is wél dat in sommige preparaten een véél te hoge concentratie van de betreffende stof zit. En dan heb ik het niet alleen over orthomoleculaire preparaten, maar ook over middelen die gewoon bij de drogist in het schap staan. Zo zag ik laatst bij Kruidvat een potje waarin, als ik het me goed herinner, 40.000% van de ADH van een bepaalde vitamine zat.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Zith het volgende:
Isegrim, men komt niet naar deze topic om je wijsneusigheid te lezen!
Bvd.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang ze dat door gaan voeren. Staan over 30 jaar alle mannen zich te scheren met mach 20?
En volkomen terecht. Ik ken een kerel met een pinda allergie die zich tijden afvroeg waarom hij daar steeds de symptomen van kreeg.. Hij at dus dagelijks pindakaasquote:
Vertrouwd zie je wel vaker. Chicken Tonight had zo'n anderhalf jaar terug de potten veranderd, en met blauwe lettertjes "vernieuwd!" erop gezet. Vervolgens kocht niemand het meer omdat de pot zo veranderd was. Nog geen half jaar later waren de oude potten terug en stond er "vertrouwd lekker" opquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef Modus het volgende:
En eh, op Honig macaroni staat sinds een aantal maanden "Vertrouwd". Niet dat ik in die maanden daarvoor al aan het twijfelen was geslagen..
Jezus ja, normaal koop ik AH kipfilet voor 6.50 p.kilo ofzo, nu deze week zag ik tot mijn verbazing dat er 40% korting op zat! Nu kostte het geen 9.70 maar 6.50!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
En volkomen terecht. Ik ken een kerel met een pinda allergie die zich tijden afvroeg waarom hij daar steeds de symptomen van kreeg.. Hij at dus dagelijks pindakaas![]()
Ik vind die 50% korting bordjes die je overal ziet ook zo misleidend want het lijk wel alsof alles tegenwoordig met korting verkocht word. Noem het dan geen korting als je het altijd al voor die prijs verkoopt... Gaan ze een beetje producten twee keer zo duur maken om er dan 50% korting op te kunnen geven
Ja, bij Super de Boer hebben ze nu 50% korting.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik vind die 50% korting bordjes die je overal ziet ook zo misleidend want het lijk wel alsof alles tegenwoordig met korting verkocht word. Noem het dan geen korting als je het altijd al voor die prijs verkoopt... Gaan ze een beetje producten twee keer zo duur maken om er dan 50% korting op te kunnen geven
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, bij Super de Boer hebben ze nu 50% korting.
Gisteren gezien: Beenham normaal ¤5,64 per kilo, NU SLECHTS ¤2,82 PER POND!.
Tsja, het werkt gewoon. Hoe graag de klassieke econoompjes ook mogen denken dat mensen rationele wezens zijn, de praktijk bewijst het tegendeel. Een Amerikaanse econoom wiens naam ik even kwijt ben heeft daar hele aardige onderzoekjes naar gedaan waaruit bijvoorbeeld naar voren kwam dat mensen bijvoorbeeld voor een product dat 8 in plaats van 15 euro kost wel bereid zijn om 10 kilometer extra te rijden, maar voor een product dat 420 in plaats van 430 euro kost niet. Daarnaast meent hij ook dat het woord 'gratis' (nu 10% gratis! o.i.d.) zo goed werkt omdat we daarmee een eventueel schuldgevoel bij een miskoop kunnen rechtvaardigen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:02 schreef MinderMutsig het volgende:
De C1000 heeft nu zo'n euro actie waarbij ze verschillende producten in de 'aanbieding' hebben voor een euro. Bijna zonder uitzondering is het vlees uit die 'aanbiedingen' net zao duur of zelfs duurder dan normaal.
En mensen trappen er massaal in.
Ach, ik vind gewone cola vies, das me te zoet.. Ik drink altijd light.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:11 schreef enilnomrow het volgende:
lightproduct bij Big Mac-menu.
Vroegah betaalde je aansluitkostenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:04 schreef Overdrive het volgende:
Deze dan:
[ afbeelding ]
Gratis aansluitkosten...???????
Het gaat er meer om dat je de kosten gratis krijgtquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Vroegah betaalde je aansluitkosten
Jij snapt 'm.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je de kosten gratis krijgt
Want anders gaat je haar loszitten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Burdie het volgende:
L'Oréal heeft nu shampoo met cement-serum.
Ik zag 'm gister ook op TV; meesterlijk!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Burdie het volgende:
Hahahahahahaha!quote:
Ja, een vriendin van mij mag geen bewerkte suikers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef AMDB het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan producten waar "suikervrij" opstaat.
En als je dan achterop de verpakking kijkt zie je dat ze vol zitten met koolhydraten. Zet er dan "zonder toegevoegde suikers" op, scheelt een hoop verwarring.
ja meesterlijk ik zag hem gisteren ook...quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Burdie het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:58 schreef Klussert_ het volgende:
Liep laatst langs een schoenenreus ofzo. "2e artikel 1 euro!" Gvd stel nou dat je een paar schoenen en extra veters haalt voor ¤0.75.
Nouja, als je het lettertype vergroot, dan wordt die houdbaarheidsdatum wel degelijk langer natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 18:22 schreef Zeus1981 het volgende:
Javier Guzman had het eens over "nu met nog langere houdbaarheidsdatum" en dat dat dus niet kan (je kan de houdbaarheid vergroten, niet de datum). Maargoed, dat zag ik dus pas geleden echt op een pak melk staan
Briljant dit.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waardevolle toevoeging.
Mayonaise is ook helemaal niet zo slecht maar zoals alles moet je het wel met mate eten.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:07 schreef Bolter het volgende:
Merken die een ongezond product maken maar toch met de gezondheids-hype mee willen doen: Calvé. Mensen die zeg maar friet bij hun mayonaise eten of een drumstick vol in die meuk jetsen. Claimen dat ie lekker romig is... maar wel heel gezond door bepaalde vetten
Jezelf op de radio profileren als iemand met z'n thuishaven bij KLB en er dan trots op zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Federer-fan het volgende:
Wie was er op 3fm om 13:25 ? Zeuren over verpakkingen?
Ik zag vanmorgen nog wel het toppunt bij de AH,quote:Op maandag 19 januari 2009 10:07 schreef Bolter het volgende:
Merken die een ongezond product maken maar toch met de gezondheids-hype mee willen doen: Calvé. Mensen die zeg maar friet bij hun mayonaise eten of een drumstick vol in die meuk jetsen. Claimen dat ie lekker romig is... maar wel heel gezond door bepaalde vetten
Mja, is dat dan niet meer die suikervervangers? Aspartaam oid? Zoetstof e.d?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen nog wel het toppunt bij de AH,
LIGHT SUIKER
Mja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jezelf op de radio profileren als iemand met z'n thuishaven bij KLB en er dan trots op zijn_!
Iemand zin om te photoshoppen?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:17 schreef retuow82 het volgende:
Tel daarbij op dat de curry niet te eten is dus wat mij betreft kan er een kliko op de verpakking met "serveersuggestie" eronder...
Dat kan ik zelf nog wel, ik kan alleen geen goede afbeelding aankomen. Ik weet ook niet of het nu Aldi of Lidl curry was maar het smaakte naar speculaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |