De standaard lolly heeft gewoon al geen vet!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
En in deze opsomming pas ook nog wel de vermelding "Zonder vet" op de verpakking van een zak lolly's. Alsof vet hetgeen is dat lolly's ongezond maakt.![]()
Niet zo obstinaat hè!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:06 schreef Conflict het volgende:
Ik erger me meer aan de aanwijzing hoe ik iets moet openen. "Hier openen"... Ik bepaal zelf wel hoe ik een verpakking open, daar heb ik geen hulp bij nodig.
Jij doet net als mijn oma deed, ipv de draaidop van een pak sap open te draaien gewoon de schaar erin?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:06 schreef Conflict het volgende:
Ik erger me meer aan de aanwijzing hoe ik iets moet openen. "Hier openen"... Ik bepaal zelf wel hoe ik een verpakking open, daar heb ik geen hulp bij nodig.
quote:
Ja, precies.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef Zith het volgende:
[..]
De standaard lolly heeft gewoon al geen vet!
Dat is vaak wel nodig. Mensen zijn nogal eens lomp met verpakkingen en scheuren het open waar ze het vasthebben. Terwijl de fabrikant juist bijvoorbeeld een handige hersluitbare opening had gemaakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:06 schreef Conflict het volgende:
Ja, ik maak alles expres aan de andere kant openquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef error32 het volgende:
[..]
Jij doet net als mijn oma deed, ipv de draaidop van een pak sap open te draaien gewoon de schaar erin?
Je hebt ook van die verpakkingen met van dat hele harde plastic die je gewoon echt niet openkrijgt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is vaak wel nodig. Mensen zijn nogal eens lomp met verpakkingen en scheuren het open waar ze het vasthebben. Terwijl de fabrikant juist bijvoorbeeld een handige hersluitbare opening had gemaakt.
Dan zal het wel een zooitje zijn bij jou thuis.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, ik maak alles expres aan de andere kant open
Ja, je bedoelt dat het er juist om gaat wat de uitkomst van de test was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |