En volkomen terecht. Ik ken een kerel met een pinda allergie die zich tijden afvroeg waarom hij daar steeds de symptomen van kreeg.. Hij at dus dagelijks pindakaasquote:
Vertrouwd zie je wel vaker. Chicken Tonight had zo'n anderhalf jaar terug de potten veranderd, en met blauwe lettertjes "vernieuwd!" erop gezet. Vervolgens kocht niemand het meer omdat de pot zo veranderd was. Nog geen half jaar later waren de oude potten terug en stond er "vertrouwd lekker" opquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef Modus het volgende:
En eh, op Honig macaroni staat sinds een aantal maanden "Vertrouwd". Niet dat ik in die maanden daarvoor al aan het twijfelen was geslagen..
Jezus ja, normaal koop ik AH kipfilet voor 6.50 p.kilo ofzo, nu deze week zag ik tot mijn verbazing dat er 40% korting op zat! Nu kostte het geen 9.70 maar 6.50!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
En volkomen terecht. Ik ken een kerel met een pinda allergie die zich tijden afvroeg waarom hij daar steeds de symptomen van kreeg.. Hij at dus dagelijks pindakaas![]()
Ik vind die 50% korting bordjes die je overal ziet ook zo misleidend want het lijk wel alsof alles tegenwoordig met korting verkocht word. Noem het dan geen korting als je het altijd al voor die prijs verkoopt... Gaan ze een beetje producten twee keer zo duur maken om er dan 50% korting op te kunnen geven
Ja, bij Super de Boer hebben ze nu 50% korting.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:46 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik vind die 50% korting bordjes die je overal ziet ook zo misleidend want het lijk wel alsof alles tegenwoordig met korting verkocht word. Noem het dan geen korting als je het altijd al voor die prijs verkoopt... Gaan ze een beetje producten twee keer zo duur maken om er dan 50% korting op te kunnen geven
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, bij Super de Boer hebben ze nu 50% korting.
Gisteren gezien: Beenham normaal ¤5,64 per kilo, NU SLECHTS ¤2,82 PER POND!.
Tsja, het werkt gewoon. Hoe graag de klassieke econoompjes ook mogen denken dat mensen rationele wezens zijn, de praktijk bewijst het tegendeel. Een Amerikaanse econoom wiens naam ik even kwijt ben heeft daar hele aardige onderzoekjes naar gedaan waaruit bijvoorbeeld naar voren kwam dat mensen bijvoorbeeld voor een product dat 8 in plaats van 15 euro kost wel bereid zijn om 10 kilometer extra te rijden, maar voor een product dat 420 in plaats van 430 euro kost niet. Daarnaast meent hij ook dat het woord 'gratis' (nu 10% gratis! o.i.d.) zo goed werkt omdat we daarmee een eventueel schuldgevoel bij een miskoop kunnen rechtvaardigen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:02 schreef MinderMutsig het volgende:
De C1000 heeft nu zo'n euro actie waarbij ze verschillende producten in de 'aanbieding' hebben voor een euro. Bijna zonder uitzondering is het vlees uit die 'aanbiedingen' net zao duur of zelfs duurder dan normaal.
En mensen trappen er massaal in.
Ach, ik vind gewone cola vies, das me te zoet.. Ik drink altijd light.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:11 schreef enilnomrow het volgende:
lightproduct bij Big Mac-menu.
Vroegah betaalde je aansluitkostenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:04 schreef Overdrive het volgende:
Deze dan:
[ afbeelding ]
Gratis aansluitkosten...???????
Het gaat er meer om dat je de kosten gratis krijgtquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Vroegah betaalde je aansluitkosten
Jij snapt 'm.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat je de kosten gratis krijgt
Want anders gaat je haar loszitten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Burdie het volgende:
L'Oréal heeft nu shampoo met cement-serum.
Ik zag 'm gister ook op TV; meesterlijk!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Burdie het volgende:
Hahahahahahaha!quote:
Ja, een vriendin van mij mag geen bewerkte suikers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:16 schreef AMDB het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan producten waar "suikervrij" opstaat.
En als je dan achterop de verpakking kijkt zie je dat ze vol zitten met koolhydraten. Zet er dan "zonder toegevoegde suikers" op, scheelt een hoop verwarring.
ja meesterlijk ik zag hem gisteren ook...quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Burdie het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:58 schreef Klussert_ het volgende:
Liep laatst langs een schoenenreus ofzo. "2e artikel 1 euro!" Gvd stel nou dat je een paar schoenen en extra veters haalt voor ¤0.75.
Nouja, als je het lettertype vergroot, dan wordt die houdbaarheidsdatum wel degelijk langer natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 18:22 schreef Zeus1981 het volgende:
Javier Guzman had het eens over "nu met nog langere houdbaarheidsdatum" en dat dat dus niet kan (je kan de houdbaarheid vergroten, niet de datum). Maargoed, dat zag ik dus pas geleden echt op een pak melk staan
Briljant dit.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waardevolle toevoeging.
Mayonaise is ook helemaal niet zo slecht maar zoals alles moet je het wel met mate eten.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:07 schreef Bolter het volgende:
Merken die een ongezond product maken maar toch met de gezondheids-hype mee willen doen: Calvé. Mensen die zeg maar friet bij hun mayonaise eten of een drumstick vol in die meuk jetsen. Claimen dat ie lekker romig is... maar wel heel gezond door bepaalde vetten
Jezelf op de radio profileren als iemand met z'n thuishaven bij KLB en er dan trots op zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Federer-fan het volgende:
Wie was er op 3fm om 13:25 ? Zeuren over verpakkingen?
Ik zag vanmorgen nog wel het toppunt bij de AH,quote:Op maandag 19 januari 2009 10:07 schreef Bolter het volgende:
Merken die een ongezond product maken maar toch met de gezondheids-hype mee willen doen: Calvé. Mensen die zeg maar friet bij hun mayonaise eten of een drumstick vol in die meuk jetsen. Claimen dat ie lekker romig is... maar wel heel gezond door bepaalde vetten
Mja, is dat dan niet meer die suikervervangers? Aspartaam oid? Zoetstof e.d?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen nog wel het toppunt bij de AH,
LIGHT SUIKER
Mja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jezelf op de radio profileren als iemand met z'n thuishaven bij KLB en er dan trots op zijn_!
Iemand zin om te photoshoppen?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:17 schreef retuow82 het volgende:
Tel daarbij op dat de curry niet te eten is dus wat mij betreft kan er een kliko op de verpakking met "serveersuggestie" eronder...
Dat kan ik zelf nog wel, ik kan alleen geen goede afbeelding aankomen. Ik weet ook niet of het nu Aldi of Lidl curry was maar het smaakte naar speculaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |