ja meesterlijk ik zag hem gisteren ook...quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Burdie het volgende:
L'Oréal heeft nu shampoo met cement-serum.
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:58 schreef Klussert_ het volgende:
Liep laatst langs een schoenenreus ofzo. "2e artikel 1 euro!" Gvd stel nou dat je een paar schoenen en extra veters haalt voor ¤0.75.
Nouja, als je het lettertype vergroot, dan wordt die houdbaarheidsdatum wel degelijk langer natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 18:22 schreef Zeus1981 het volgende:
Javier Guzman had het eens over "nu met nog langere houdbaarheidsdatum" en dat dat dus niet kan (je kan de houdbaarheid vergroten, niet de datum). Maargoed, dat zag ik dus pas geleden echt op een pak melk staan
Briljant dit.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waardevolle toevoeging.
Mayonaise is ook helemaal niet zo slecht maar zoals alles moet je het wel met mate eten.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:07 schreef Bolter het volgende:
Merken die een ongezond product maken maar toch met de gezondheids-hype mee willen doen: Calvé. Mensen die zeg maar friet bij hun mayonaise eten of een drumstick vol in die meuk jetsen. Claimen dat ie lekker romig is... maar wel heel gezond door bepaalde vetten
Jezelf op de radio profileren als iemand met z'n thuishaven bij KLB en er dan trots op zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Federer-fan het volgende:
Wie was er op 3fm om 13:25 ? Zeuren over verpakkingen?
Ik zag vanmorgen nog wel het toppunt bij de AH,quote:Op maandag 19 januari 2009 10:07 schreef Bolter het volgende:
Merken die een ongezond product maken maar toch met de gezondheids-hype mee willen doen: Calvé. Mensen die zeg maar friet bij hun mayonaise eten of een drumstick vol in die meuk jetsen. Claimen dat ie lekker romig is... maar wel heel gezond door bepaalde vetten
Mja, is dat dan niet meer die suikervervangers? Aspartaam oid? Zoetstof e.d?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen nog wel het toppunt bij de AH,
LIGHT SUIKER
Mja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jezelf op de radio profileren als iemand met z'n thuishaven bij KLB en er dan trots op zijn_!
Iemand zin om te photoshoppen?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:17 schreef retuow82 het volgende:
Tel daarbij op dat de curry niet te eten is dus wat mij betreft kan er een kliko op de verpakking met "serveersuggestie" eronder...
Dat kan ik zelf nog wel, ik kan alleen geen goede afbeelding aankomen. Ik weet ook niet of het nu Aldi of Lidl curry was maar het smaakte naar speculaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |