abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2009 @ 00:10:04 #226
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_65013932
Weet je wat me totaal de strot uitkomt? Die reclames met 'de beste ooit'

Mens, flikker toch op. Alsjeblieft. Over 2 jaar komt er een beter model uit met 'de beste ...... ooit'.

"De Mercedes Baggeritis. De snelste transportbus ooit."
"Super Mario Bros. De beste game ooit!"
10 jaar later: Man, Zelda op de SNES. Te vet gewoon.
Nog eens 10 jaar later: Occarina of Time op de N64. Beste game ever
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  woensdag 14 januari 2009 @ 00:34:45 #227
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_65014734
Of die mesjes van Gilette!

Eerst had je zo'n reclame van de nieuwe mach 2, dan zag je dat met het eerste mesje de haar maar half werd afgesneden, en het tweede mesje haalde keurig de rest weg.

Tot mijn verbazing zie ik enkele maanden later dat het helemaal anders ligt volgens Gilette! In het reclame filmpje van de mach 3 blijft er nadat er twee mesjes over de haar heen zijn gegaan en een aanzienlijk kleiner stuk eraf hebben gehakt dan eerder nog het geval was nog een stuk over, waarvoor een derde mesje nodig is!

Dus of Gilette liegt, of de mesjes van de mach 3 zijn botter dan die van de mach 2
  Donald Duck held woensdag 14 januari 2009 @ 00:36:35 #228
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_65014783
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Weet je wat me totaal de strot uitkomt? Die reclames met 'de beste ooit'

Mens, flikker toch op. Alsjeblieft. Over 2 jaar komt er een beter model uit met 'de beste ...... ooit'.

"De Mercedes Baggeritis. De snelste transportbus ooit."
"Super Mario Bros. De beste game ooit!"
10 jaar later: Man, Zelda op de SNES. Te vet gewoon.
Nog eens 10 jaar later: Occarina of Time op de N64. Beste game ever
Het moet wel beter zijn natuurlijk. Ze kunnen moeilijk adverteren met 'kutter dan de vorige!'
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 14 januari 2009 @ 02:52:30 #229
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  woensdag 14 januari 2009 @ 03:05:17 #230
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_65017061
*mompelt iets over rechtsdraaiende melkzuurbacterien*
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_65017122
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 02:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Onze WC-eend is volgens de verpakking 'compleet nieuw'
Ja de vorige heb je al opengemaakt
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_65017148
Waar halen ze trouwens al die toegevoegde bacterien vandaan? En wil ik het weten
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_65017178
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 03:48 schreef Morwen het volgende:
Waar halen ze trouwens al die toegevoegde bacterien vandaan? En wil ik het weten

De oorspronkelijke bacterie komt uit de darmen van een testpersoon of docter, die je nu te eten krijgt zijn opgekweekt.
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:04:04 #234
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_65020179
De meest nutteloze aanprijzing die ik ooit heb gezien was op een promotie poster voor een concert van Boudewijn de Groot. Op de poster stond al geprint "Uitverkocht"

Deze poster is dus bewust zo gemaakt... waarom? waarom ga je iets aanprijzen dat al is uitverkocht??
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_65027084
wit brood wat voor volkoren moet doorgaan.

pot augurken met een liftje er in.
pi_65038473
HYDRA ZEN neurocalm™

Soothing anti-stress moisturing cream van Lancôme
pi_65040861
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:19 schreef boesboes123 het volgende:
wit brood wat voor volkoren moet doorgaan.
Dat vind ik echt het meest trieste product ooit. Nog even en ze maken snoep dat alle vitaminen uit groente bevat zodat kinderen alleen nog maar hoeven te eten wat ze lekker vinden en niets leren eten.
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 19:29:33 #238
45833 crew  Fogel
pi_65042353
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat vind ik echt het meest trieste product ooit. Nog even en ze maken snoep dat alle vitaminen uit groente bevat zodat kinderen alleen nog maar hoeven te eten wat ze lekker vinden en niets leren eten.
Zoiets? Gelébeertjes met 9 verschillende vitamines....

I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_65042379
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:34 schreef JanusAnus het volgende:
Of die mesjes van Gilette!

Eerst had je zo'n reclame van de nieuwe mach 2, dan zag je dat met het eerste mesje de haar maar half werd afgesneden, en het tweede mesje haalde keurig de rest weg.

Tot mijn verbazing zie ik enkele maanden later dat het helemaal anders ligt volgens Gilette! In het reclame filmpje van de mach 3 blijft er nadat er twee mesjes over de haar heen zijn gegaan en een aanzienlijk kleiner stuk eraf hebben gehakt dan eerder nog het geval was nog een stuk over, waarvoor een derde mesje nodig is!

Dus of Gilette liegt, of de mesjes van de mach 3 zijn botter dan die van de mach 2
Ik vraag me af hoe lang ze dat door gaan voeren. Staan over 30 jaar alle mannen zich te scheren met mach 20?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65042401
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Fogel het volgende:

[..]

Zoiets? Gelébeertjes met 9 verschillende vitamines....

[ afbeelding ]

Sowieso ook bullshit, vitaminepillen. Als je gewoon normaal en gezond eet, hoef je die troep echt niet te nemen. En al die producten met toegevoegde vitaminen...
pi_65043955
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Sowieso ook bullshit, vitaminepillen. Als je gewoon normaal en gezond eet, hoef je die troep echt niet te nemen. En al die producten met toegevoegde vitaminen...
Een normaal gezond Westers dieet bevat anders o.a. te weinig magnesium.
pi_65044845
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Een normaal gezond Westers dieet bevat anders o.a. te weinig magnesium.
Er zijn een paar dingen waar we te weinig van krijgen, maar het gevaar van teveel aan bepaalde stoffen is groter als je én zooi met toegevoegde vitamines én vitaminepillen gaat lopen nemen. En dat doen veel mensen.
pi_65046362
Loreal Elvive Shampoo nu met toegevoegde cement ceramide!
pi_65047001
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:21 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Er zijn een paar dingen waar we te weinig van krijgen, maar het gevaar van teveel aan bepaalde stoffen is groter als je én zooi met toegevoegde vitamines én vitaminepillen gaat lopen nemen. En dat doen veel mensen.
Het slikken van vitaminen zelf (al dan niet i.c.m. levensmiddelen met toegevoegde vitaminen) is niet zozeer een gezondheidsrisico. Een potentieel probleem is wél dat in sommige preparaten een véél te hoge concentratie van de betreffende stof zit. En dan heb ik het niet alleen over orthomoleculaire preparaten, maar ook over middelen die gewoon bij de drogist in het schap staan. Zo zag ik laatst bij Kruidvat een potje waarin, als ik het me goed herinner, 40.000% van de ADH van een bepaalde vitamine zat.
pi_65047131
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Het slikken van vitaminen zelf (al dan niet i.c.m. levensmiddelen met toegevoegde vitaminen) is niet zozeer een gezondheidsrisico. Een potentieel probleem is wél dat in sommige preparaten een véél te hoge concentratie van de betreffende stof zit. En dan heb ik het niet alleen over orthomoleculaire preparaten, maar ook over middelen die gewoon bij de drogist in het schap staan. Zo zag ik laatst bij Kruidvat een potje waarin, als ik het me goed herinner, 40.000% van de ADH van een bepaalde vitamine zat.
Tja, mensen denken nou eenmaal dat je van vitamines beter te veel dan te weinig kunt binnenkrijgen. En bij sommige vitamines is at ook geen probleem, die plas je zo weer uit. Maar er zijn er ook waar je beter niet te veel van kunt nemen.
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 21:17:54 #246
230491 Zith
pls tip
pi_65047265
Isegrim, men komt niet naar deze topic om je wijsneusigheid te lezen!

Bvd.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_65047336
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:17 schreef Zith het volgende:
Isegrim, men komt niet naar deze topic om je wijsneusigheid te lezen!

Bvd.
Hoi.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:46:28 #248
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_65048826
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hoi.
Hoi.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_65049987
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe lang ze dat door gaan voeren. Staan over 30 jaar alle mannen zich te scheren met mach 20?
pi_65050437
Op de chocoladetarwekoekjes van Appie staat:

• lekker krokant (ofzo)
  • makkelijk te openen

maar dat zijn ze heul niet. Althans, niet meer, want een paar maanden geleden hebben ze die verpakkingen aangepast en nu zit er niet meer zo'n lostreklipjetouwtje aan. Maar die opmerking staat er nog wel op. . Collega heeft daarover laatst naar de AH klantenservice gebeld. .

En eh, op Honig macaroni staat sinds een aantal maanden "Vertrouwd". Niet dat ik in die maanden daarvoor al aan het twijfelen was geslagen. .
  • abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')