Nee, liever niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
lente mag nog even weg blijven hoor.
Inderdaad, ik vind dit weer ook wel wat hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
lente mag nog even weg blijven hoor.
Jaah lente, ontbijten in de tuin aan de picknicktafelquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, liever niet.
Lezen op het balkon.
Ik snap geen donder van deze postquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet ook nog even iets leuks bestellen had ik bedacht![]()
maar mn geld is bijna op
tegen de tijd dat ik de motor weg kan rijden iig wel, maar nu sneeuwt het weer
In het gras liggen in het park, kanoën over de grachten, lekker fietsen in een rokje en een shirtjequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jaah lente, ontbijten in de tuin aan de picknicktafel
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
Mail ze gewoon nu ff Vik! Het duurt nu wel lang genoeg bij jou.
Staat op de sitequote:Vandaag bestellen, morgen in huis
Ik denk het volgende: Dr geld is nu niet op, maar nadat ze de motoreparatie heeft betaald wel, alleen kan ze die nu niet wegbrengen want het sneeuwtquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap geen donder van deze post.
hier, koelkast:quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik denk het volgende: Dr geld is nu niet op, maar nadat ze de motoreparatie heeft betaald wel, alleen kan ze die nu niet wegbrengen want het sneeuwt
Nu heb ik ElisaB van alle kanten beklikt maar no webshop gezien.. PM?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Een bestelling via de webshop van ElisaB
Zijn die dingen die erin staan wel SHE-proof?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier, koelkast:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Nu heb ik ElisaB van alle kanten beklikt maar no webshop gezien.. PM?.
Bluh, wat zul je pissig zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:Ik moet zo direct aangifte gaan doen. Eén of andere onverlaat heeft de antenne van mijn auto afgebroken en het merkplaatje gestolen. Zo triest en puberaal.
Godsamme, dat zijn altijd zulke enorm lullige dingen inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet zo direct aangifte gaan doen. Eén of andere onverlaat heeft de antenne van mijn auto afgebroken en het merkplaatje gestolen. Zo triest en puberaal.
Ah Yes! Lekker groot, beter dan mijn kleine trollenkoelkast speciaal gemaakt voor kabouters (nou ben ik maar 1.62, dus dat is op zich oke)quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier, koelkast:
[ afbeelding ]
Nou ik begin het echt heel vreemd (en een beetje naar) te vinden!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat Ewelina ook wer eens moet komen posten. Die heb ik hier nog niet gezien sinds 1 januari.
Ze woont toch in hetzelfde gebouw als Anneque? En die heeft ook niks meer van zich laten horen.
Zou er een verband zijn?.
who caresquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn die dingen die erin staan wel SHE-proof?.
Ik wou ze al gaan pm-en, maar toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik begin het echt heel vreemd (en een beetje naar) te vinden!
Vooral omdat Anneque wel een pakje moet hebben ontvangen lijkt me, dan gaat er toch een lampje branden dat je nog ergens aan beloofd had mee te doen? Als er maar niets gebeurd is
Dat moet ook, dan hoeft ze niet meer tussen die enorme bergen voorraad te wonen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ElisaB krijgt allemaal nieuwe klanten dankzij jou.
Wilde ik ook doen idd en ik heb het nu wel gedaan (Ewelina dus).quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou ze al gaan pm-en, maar toch maar niet gedaan.
Je ziet voor je dat ElisaB struikelt over de vibratoren als ze even naar het toilet gaat 's nachts?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet ook, dan hoeft ze niet meer tussen die enorme bergen voorraad te wonen!
Zo zie ik het voor me he....![]()
Ja zoiets!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je ziet voor je dat ElisaB struikelt over de vibratoren als ze even naar het toilet gaat 's nachts?.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet ook, dan hoeft ze niet meer tussen die enorme bergen voorraad te wonen!
Zo zie ik het voor me he....![]()
Moet je echt elke keer reageren als iemand het over SHE-proof heeft?quote:
Zie! Jij hebt het nu ook!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef Anosmie het volgende:
[..]!
Ow.. nu heb ik een beeld in mn hoofd van 2 meisjes aan de cornflakes aan de keukentafel tussen de.. euh.. voorraad.
Tof!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
SHE, het linkje heeft in de topics gestaan, jij onoplettende!![]()
www.feelgoods.nl
Spam voor een ander mag wel he?
Elisa vertelde dat ze nog flinke voorraden heeft en dat de shop een beetje op een laag pitje was gekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Tof!
Had ik gemist.
Ik heb nog niet geshopt deze maand en mijn cc lijkt weer in de plus te staan. Dat kan natuurlijk niet!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef SHE het volgende:
Ehm..ik kom op een pagina waar ik vibo's kan bestellen.
Is dat correct?
Ik denk het wel. Op p1 lees ik dat ze erover struikelt 's nachtsquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef SHE het volgende:
Is dat correct?
Uhuh!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef SHE het volgende:
Is dat correct?
En dan komt de postbode: "Veel plezier hè!" *wink wink*.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Elisa vertelde dat ze nog flinke voorraden heeft en dat de shop een beetje op een laag pitje was gekomen.
En aangezien ik toch al bij Christine le Duc wilde gaan loeren...
Mijn pakketje komt vandaag!![]()
Nee, dat was mijn mental imagequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Op p1 lees ik dat ze erover struikelt 's nachts
En dan annuleren als je klaar bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef SHE het volgende:
Ik vind mijn aanstaande een heerlijk wijf, maar ik ben niet zo van de anal beads.
Ik bookmark 'm wel voor als ik onverhoopt een bloedgeile bui heb
I knowquote:
Brrrrrrrrrrrrr! *dekentje toewerpt* Gaat die verwarming het straks wel doen enzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef conleche het volgende:
Ik haat het platteland. Ik haat het, Ik haat het, Ik haat het!! Waterleiding bevroren, geen verwarming, Ik wil terug![]()
Hartje Binkie, wat gaan ze doen???
Daar zie ik wel een beetje tegenop jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan komt de postbode: "Veel plezier hè!" *wink wink*.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
I knowNu ook het mijne
![]()
Ik had die van mij eens pontifikaal ín m'n kledingkast staan (=dicht bij het bed) toen ik de deur openrukte om schoonmams mijn nieuwe jurkje te laten zienGelukkig stond ze nog in het halletje en kon ik 'm snel in het sokkenmandje mikken.
Nee. Ik geloof het niet. Iets met hoofdleiding en stommiteit van meneer C.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrr! *dekentje toewerpt* Gaat die verwarming het straks wel doen enzo?
Had je nu je pakketje maar vast
Hartje Bink: ik word er over gebeld, ze wilde met de DA overleggen.
Op zich kunnen hondjes prima met een lekkend hartklepje leven, maar een paar maanden geleden was er nog niets aan het handje (toen luisterde de DA bij een routineprikje toevallig even) en toen klonk het nog super! Dat zei hij speciaal nog dat het hart echt verbazingwekkend goed klonk!
En nu is het dus niet echt goed meer en dat betekent dat dat in vrij snel tempo, die paar maanden dus, verslechterd is. En dat moet niet zo snel doorgaan.
Alsof een postbode niet weet wat er in een discrete verpakking zit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zie ik wel een beetje tegenop ja
Maar het zal toch wel in 'discrete verpakking' worden verzonden?
Dat doe ik dan weer nooitquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan annuleren als je klaar bent.
Dat kun je Elisa niet aan doen.
In de film Made of Honor (met McDreamy & McArmy) loopt oma op de bruiloft met glow in the dark anal beads om dr nek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef SHE het volgende:
Ik vind mijn aanstaande een heerlijk wijf, maar ik ben niet zo van de anal beads.
Ik bookmark 'm wel voor als ik onverhoopt een bloedgeile bui heb
Dit is geen grappie:quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zie ik wel een beetje tegenop ja
Maar het zal toch wel in 'discrete verpakking' worden verzonden?
Oh kou! Bah!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof het niet. Iets met hoofdleiding en stommiteit van meneer C.
Wel hebben we een houtkachel. Maar ik wil gewoon in bad en soep maken. Ik ga morgen weer terug!!
Ja!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef Anosmie het volgende:
[..]
In de film Made of Honor (met McDreamy & McArmy) loopt oma op de bruiloft met glow in the dark anal beads om dr nek.
Te hilarisch gewoon.
Jezus Christusquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit is geen grappie:
Toen ik nnog in R'dam woonde, heb ik weleens iets bij zo'n sexshop besteld.
Zou helemaal discreet worden bezorgd enzo.
Een week later stopt er een bestelbus voor de deur; mind you, ik woonde in hartje centrum he.
Staat me er toch een levensgrote ( en then some ) knalpaarse bewegende dildo op dat dak !!!!
Voor wat het waard is: de bezorger gaf het idd in een nette, discrete verpakking af
Dat meen je niet? Oh My!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit is geen grappie:
Een week later stopt er een bestelbus voor de deur; mind you, ik woonde in hartje centrum he.
Staat me er toch een levensgrote ( en then some ) knalpaarse bewegende dildo op dat dak !!!!
Voor wat het waard is: de bezorger gaf het idd in een nette, discrete verpakking af
HAHAHAAAAAAAAA!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit is geen grappie:
Oh echt! hahaha lekker dan!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Co, bah! Dit is helemaal geen weer om daar te zitten dan inderdaad!
@Cycle en Vik: ja maar het schijnt dat ze bij discrete verpakkingen van C le Duc bv het postbusnr van de afzender herkennen. Die shop van Elies is niet zo wereldberoemd toch? Dus ik heb goede hoop dat hij het niet weet. En anders maar wel
Oh ja! Track & trace!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:37 schreef Viking84 het volgende:
Greys, jouw pakje wordt gewoon door de TNT bezorgd, dus no worries.
quote:
Second that.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef Muis006 het volgende:
Nu moet ik de anal beads van die oma eens gaan aanschouwen!
Toch eens de zus van de dildo-leverancier van Kim aantikken.
Ja, er is namelijk nog geen internet en de UvA is dicht tussen kerst en oud en nieuwquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat Ewelina ook wer eens moet komen posten. Die heb ik hier nog niet gezien sinds 1 januari.
Ze woont toch in hetzelfde gebouw als Anneque? En die heeft ook niks meer van zich laten horen.
Zou er een verband zijn?.
Nee want ik ben bang dat ik depri word en ik ben al bluh genoeg vandaagquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef Greys het volgende:
Die film is best leuk hoor Muis! En die oma echt hilarisch met d'r mooie ketting!
PS I love you nou al gezien?
Nu weet iedereen dat jij geilt op oma's met anal beadsquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef Muis006 het volgende:
En die eerste zin komt nogal verkeerd over.
Die echo dame kon niets vreemds aan de lever ontdekkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef DarkElf het volgende:
Oh en greys wat schrikken dat Bink zoń lekkage heeft.. zeker omdat er een paar maanden terug nog niets aan de hand was...
houdt dat verband met die vergrote lever?
Dat is iets wat geen gehoor vindt hier DE.quote:
Ja!quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit is geen grappie:
Jahoor. Ik post best vaak over (di)eten. En zo zijn er nog wel een aantal.quote:
Deze dame heeft het boek niet gelezen en alleen de film gezienquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is iets wat geen gehoor vindt hier DE.
Ik zeg al tijden dat ik vind dat de film volledig naar hollywood stijl is herschreven en het verhaal van geen kant meer klopt maar dat mag de pret niet drukken volgens de dames.
Maar het irriteert mij gewoon als een prachtig verhaal niet gewoon volgens het boek verfilmd wordt. Als het verhaal anders had gemoeten was het wel zo geschreven.
oh getsie zegquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Die echo dame kon niets vreemds aan de lever ontdekken
Wat op zich goed nieuws is, maar dan toch weer raar dat die DA het zo enorm vergroot vond.
Hij was wel wat groot, maar niet zorgwekkend ofzo.
Dus we weten nog niet waarom Bink vorige week 's nachts er haast in bleef.
Ze gaan overleggen, maar wellicht dat ze een sterk allergische reactie op de antibiotica heeft gehad en daarom haast het loodje legde! Want ze heeft die dag pijnstillers en antibiotica gehad en die nacht ging het zo enorm mis.
Heel misschien was er dus op zich niet zoveel mis met de Bink to begin with, toen we bij de DA kwamen. Maar is het mis gegaan door de medicijnen juist!
Het is zo moielijk bij te houden hier! Het is gewoon een dagtaak.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Het hele vorige topic geloof ik.
Of die daarvoor!
En als je er iets over wilt zeggen of vragen, gewoon tussendoor roepen hoor!
Dan zijn we direct weer scherp en alert
En wat Greys zegt natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Het hele vorige topic geloof ik.
Of die daarvoor!
En als je er iets over wilt zeggen of vragen, gewoon tussendoor roepen hoor!
Dan zijn we direct weer scherp en alert
Gerald Butler hoorquote:
Ik heb nergens gehoor gevonden, jij wel dan? Gimme!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zeg al tijden dat ik vind dat de film volledig naar hollywood stijl is herschreven en het verhaal van geen kant meer klopt maar dat mag de pret niet drukken volgens de dames.
Maar het irriteert mij gewoon als een prachtig verhaal niet gewoon volgens het boek verfilmd wordt. Als het verhaal anders had gemoeten was het wel zo geschreven.
Ola! Hoe is het met je huis? Meurt het al naar de warme choco met mint?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, er is namelijk nog geen internet en de UvA is dicht tussen kerst en oud en nieuw
Hallo
volledig eensch.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoor jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gehoor gevonden, jij wel dan? Gimme!
Dan heeft mijn officiele DVD het fout want daar staat Gerardquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gerald Butler hoor.
* Viking84 heeft PS I love you en Made of honor aangevraagd bij de dildo-leverancier van K_I_M.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Het is zo moielijk bij te houden hier! Het is gewoon een dagtaak.
Met mijn huis is alles prima, zie mijn topicquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ola! Hoe is het met je huis? Meurt het al naar de warme choco met mint?
Ik las tietenquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef conleche het volgende:
Terwijl ik zit te wachten onder een dekentje tot de houtkachel zijn werk doet is de oermens in meneer c. opgestaan. Emmertjes sneeuw overal. (Ik weet niet of hij wil dat ik me daarmee ga wassen, if so, he's dead wrong) Hout wordt aangesleept. Zometeen nog dat everzwijn uit het bos en het plaatje is compleet...
![]()
Ik heb de oven op max. gezet en open. en daar duw ik zo maar iets te eten in ook. Kamperen, het heeft wel wat....![]()
Evenzogoed is het hier nu wel een plaatje zo mooi hoor.......
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volledig eensch.
het boek is zoveel mooier en echter om te lezen, zoveel duidelijker en gevoeliger...
de film is compleet anders.. ik zag hem in t vliegtuig en heb er nog van die oorsetdingen voor gekocht want ik dacht: leuk! maar wat een teleurstelling zegWat een waardeloze film.
Ik wist de tijd niet meer, dus dat heb ik maar weggelatenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Na half twaalf ook vaak genoeg
Ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Het klinkt beregezelligquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef conleche het volgende:
Terwijl ik zit te wachten onder een dekentje tot de houtkachel zijn werk doet is de oermens in meneer c. opgestaan. Emmertjes sneeuw overal. (Ik weet niet of hij wil dat ik me daarmee ga wassen, if so, he's dead wrong) Hout wordt aangesleept. Zometeen nog dat everzwijn uit het bos en het plaatje is compleet...
![]()
Ik heb de oven op max. gezet en open. en daar duw ik zo maar iets te eten in ook. Kamperen, het heeft wel wat....![]()
Evenzogoed is het hier nu wel een plaatje zo mooi hoor.......
Die tijd wordt steeds vroeger tegenwoordigquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik wist de tijd niet meer, dus dat heb ik maar weggelaten
Heb je ook zo'n mooie Popeye-anker op je borst?quote:
Die kruizen hebben een betekenis (net als al het anderequote:Op woensdag 7 januari 2009 08:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tof, alleen vind dat die kruizen links een beetje buiten de rest vallen. De rest is heel strak en simpel getekend en die kruisjes zijn losjes en expres slordig. Niet lelijk maar dat past er niet helemaal bij vind ik
Doe wat wij ook allemaal gedaan hebben: zeg je baan op.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:46 schreef Angelof9 het volgende:
Het is zo moielijk bij te houden hier! Het is gewoon een dagtaak.
Neequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n mooie Popeye-anker op je borst?. Of borst: ergens onder je schouder
.
Ik en anatomie![]()
.
Laat je ontslaan en je bent helemaal weer bijquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Doe wat wij ook allemaal gedaan hebben: zeg je baan op.
Je bent niet de enige die dat is overkomen:quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit is geen grappie:
Ik heb nog wel eens een lift gehad in een afstandse Lada 1000 met een gast achter het stuur die echt van links naar rechts op de weg gingquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef zwahiel het volgende:
CL heeft 't koud en de oermens staat weer op hoor
Viking, slagroom is sleeeeeeeccht....!
[..]
Die kruizen hebben een betekenis (net als al het andereze staan voor de plekken waar we vorig jaar heen gingen. 't grote kruis is waar we moesten belanden (en ik ook heen reed) en de anderen zijn waar de rest belandde, op de terug weg werd dit nog eens herhaald. Bedoel hoe moeilijk is het om Utrecht aan te houden vanuit Duitsland. Maar mensen belandden in Maastricht en Nijmegen
Terwijl ondergetekende met zijn Russische bolide toch echt als eerste en enige in Utrecht aan kwam. De letters zijn overigens de eerste letters van doornamen van de mensen die meegaan.
Dat overkomt je dan weer niet als je het zelf in een winkel gaat kopen. Alleen moet je geen bekende treffen die je naar binnen of buiten ziet gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat is overkomen:
[ afbeelding ]
Tweepersoons gekocht?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben slaperig.
Gelukkig slaap ik vanavond ws in m'n nieuwe bed![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Het zag er gelukkig niet zo hilarisch uit als op dit plaatje, maar schrikken was het welquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat is overkomen:
[ afbeelding ]
wanneer komt da?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
Wie is de Chef
Even kijken, de chef gaat koken. Leuk programma is dat toch!
Krijg er alleen altijd zo'n trek van
zeker een rotterdammerquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
Een chefkok met inductie thuis!
Verrassend!
Die plaat blijft nog heel lang warm, je kan niet zomaar even snel het vuur opstoken. Denk dat dat het is.quote:
Echt? Onze inductie koelt heel snel af en heeft een aparte stand om water snel aan het koken te krijgen maar hij warmt sowieso snel op. Maar ik denk dat dat heel erg kwaliteitsafhankelijk is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die plaat blijft nog heel lang warm, je kan niet zomaar even snel het vuur opstoken. Denk dat dat het is.
Ik kook overigens al jaren op een electrische kookplaat.
Juist niet toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef Ewelina het volgende:Die plaat blijft nog heel lang warm, je kan niet zomaar even snel het vuur opstoken. Denk dat dat het is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef SHE het volgende:
Alleen gas kookt fijn.
Inductie
Elektrisch
* motorbloempje heeft gelukkig wel gas
Ik heb een huurhuis met bijpassende keuken en de kookplaat zat er hier al in... hij blijft best lang warm nadat je 'm uit hebt gezet. Op zich scheelt het wel electriciteit, want je kunt de plaat eerder uitzetten. Het is minder handig als je het vuur te hoog hebt gezet en de boel overkooktquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt? Onze inductie koelt heel snel af en heeft een aparte stand om water snel aan het koken te krijgen maar hij warmt sowieso snel op. Maar ik denk dat dat heel erg kwaliteitsafhankelijk is.
Ik dacht juist van nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Juist niet toch?
Het leek toch juist op koken op gas?
Je bedoeld een 1500 of 1200quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een lift gehad in een afstandse Lada 1000 met een gast achter het stuur die echt van links naar rechts op de weg gingmachtig mooi.
Wat een auto's
De AGA van mijn ouders kookt anders ook heerlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef SHE het volgende:
Alleen gas kookt fijn.
Nee wij kunnen ook geen gas hierquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef SHE het volgende:
Alleen gas kookt fijn.
Inductie
Elektrisch
* SHE heeft ook geen gas
Ik vind het erg jammer juist dat je als kijker al weet wie de chef is. Zou in mijn ogen het concept een stuk aantrekkelijker maak als ik ook moest gokken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
Wie is de Chef
Even kijken, de chef gaat koken. Leuk programma is dat toch!
Krijg er alleen altijd zo'n trek van
Reken ik ook goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Je bedoeld een 1500 of 1200(stiekem de 2101 / 2102 of 2103)
* zwahiel heeft een Lada 2105.
Da's dezelfde die Jeremy Clarkson stuk rijdt in Topgear en die door Lotus gepimpt wordt.
Ben d'r nog steeds blij mee en 't blijft mijn auto ook al staat hij bij mijn ouders momenteel.
Zo naar de sportschool, ben 't leren weer even moe.
Wij hebben dat roestvrijstalen grote fornuis van de IKEA en het bevalt werkelijk geweldig!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hebben hier sinds een maand ook gas
![]()
Nu nog een mooi gasstel vinden. Ik wil eigenlijk een vijfpitter met een échte wokvlam, maar die zijn wat aan de prijs. Nu gaan we misschien voor een vierpitter met wokvlam. Ook oke.
Precies!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:24 schreef neen het volgende:
[..]
=
O ja, gas want dan kun je met dit soort helse temperaturen tenminste sate roosteren
quote:Koken op inductie
Het inductie koken is een relatief nieuwe techniek in Nederland? Hoe werkt het en welk materiaal is geschikt voor inductie?
Een inductie-kookplaat blijft zelf koud. De stroom wordt pas in de pan in warmte omgezet, wat betekent dat de verwarming dus pas begint als de pan op de plaat wordt gezet. De inductie werkt alleen wanneer het magnetisch veld 'gesloten' wordt. De verhitting wordt onmiddelijk gestaakt als de pan van de kookplaat wordt gehaald. Elektronische temperatuurcontrole zorgt voor een zeer nauwkeurige regeling. Tevens is er geen sprake van restwarmte, wat inhoudt dat als u de kookplaat uitschakelt, onmiddelijk de verhitting stopt.
Een inductie-kookplaat kan voor dezelfde doeleinden gebruikt worden als gaspitten of een gewone elektrische kookplaat. Het inductie-principe werkt zeer snel en gebruikt minder energie dan gas- of elektrische kookplaten en/of branders. Water is veertig procent sneller aan de kook en vanwege het feit dat het vermogen zich aan de diameter van de pan aanpast, is er nauwelijks warmteverlies.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben dat roestvrijstalen grote fornuis van de IKEA en het bevalt werkelijk geweldig!
Met een grote wokbrander in het midden en een oven waar drie pizza's naast elkaar passen
Dat klinkt goed! Welke heb je precies? Ga ik even op de website kijken of het wat voor ons is!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben dat roestvrijstalen grote fornuis van de IKEA en het bevalt werkelijk geweldig!
Met een grote wokbrander in het midden en een oven waar drie pizza's naast elkaar passen
#quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Toendertijd hadden ze er maar eentje! Nu ook?
Ik ga even op de site kijken maar die je daar linkte lijkt er in elk geval erg op!
Die wil ik! Die wil ik! Diewilikidiewilikdiewilik!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef Tinkepink het volgende:
Deze? http://www.ikea.com/PIAimages/53994_PE157839_S3.jpg
Dat durf ik dan weer nietquote:
Ik kan je het niet aanraden, of je moet van ijspegels aan je neus houden, dan wel....quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
Oh Co, ik zou zo chocomel met slagroom komen drinken bij je!
En dan samen elegant over het ijs zwieren! Als ik schaatsen had, that is. En elegant was
Jup! Deze is het dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
Op het productboekje van ons Ikeafornuis staat For IKEA from Whirlpool, mod. Pro A60.
Zal even kijken of dat dezelfde is als het plaatje van Tink.
Maar vergis je niet in het plaatje, het ding is echt huge in het echt!
Ik klikte op James. Why?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
er is een hoerenlopers forum
om er maar wat anders in te gooienje leuter JAMES noemen
na topic Raamhoeren: hoe kies je haar uit?
Mijn keuken is 1 bij 1..quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup! Deze is het dus
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50074215
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
Zending opgehaald en in sorteerproces 06-01-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 07-01-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 07-01-2009 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 07-01-2009 Wateringen , pakkettendistributie
Jeuj! Elies!
als je de oven niet aanhebt kan je een enorme shitload aan spullen daarin kwijt..quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:14 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mijn keuken is 1 bij 1..
Ach what the hell. Kastruimte is sooo 2008.
Wat netjes!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
List-time!
O: brinta (5 eetlepels, 150/200 ml magere melk, scheutje zoetstof en kaneel en paar stukjes banaan erdoor). Net een soort gebakje
T: krentenbol
L: 2 grote boterhammen met pindakaas. Broodje co ga ik volgende week uitproberen, geen tijd gehad om ingredienten te halen
T: 100 g halfvolle kwark a.k.a danoontje
D: vier kleine gehaktballetjes, rode kool, salade
En ik had een keer een rollade gebraden er in en die ovenschaal er gewoon in laten staan met braadvocht ('komt later wel, dat afwassen'). En dan twee dagen later die oven weer opstoken en denken 'wat RUIK ik toch?'quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je de oven niet aanhebt kan je een enorme shitload aan spullen daarin kwijt..
wel even eruit halen voor je hem aanzet
(jaja ik legde er ook vaak dingen in maar na een compleet gesmolten verpakking afbakbroodjes kijk ik wel altijd even en leg ik er alleen nog ovenschalen ed in)
oh ja dat ken ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik had een keer een rollade gebraden er in en die ovenschaal er gewoon in laten staan met braadvocht ('komt later wel, dat afwassen'). En dan twee dagen later die oven weer opstoken en denken 'wat RUIK ik toch?'
Dat ziet er ook keurig uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik zal mijn volledige lijstje dan ook maar posten, dan heb ik mijn aandeel in ontopic posts wel geleverd voor vandaag!
O: 2 bammen pindakaas
T: 2 mandarijnen
L: 2 bammen pindakaas, 1 appel
T: cashewnoten
D: vis en sla
*stuiter*
quote:
Als je pizza kaas gelekt heeft en je krabt dat niet even van de bodem af.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja dat ken ik ook..
van gesmolten kaas ofzo in een ovenschaal en gewoon dat ding weer leuk vol aan een paar dagen later.
Mooie rookwolken krijg je dan.
Maar een groot fornuis/oven is écht handig, ben er ook heel blij mee.
Ja dikke lul ik schrijf lekker toch wat liefs!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Vivi het volgende:
Pfffffff..net met mijn mama gesproken, d'r oncoloog heeft het nu al over *maximaal* een maand.
Getver, en dit klinkt weer zo aandachtshoerderig maar ik wil het wel gewoon ff van me afschrijven.
Ben ff weg de rest van de avond. Jullie hoeven ook niet allemaal liefs te schrijven hoor, ik weet toch wel dat jullie meeleven.
getsquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Vivi het volgende:
Pfffffff..net met mijn mama gesproken, d'r oncoloog heeft het nu al over *maximaal* een maand.
Getver, en dit klinkt weer zo aandachtshoerderig maar ik wil het wel gewoon ff van me afschrijven.
Ben ff weg de rest van de avond. Jullie hoeven ook niet allemaal liefs te schrijven hoor, ik weet toch wel dat jullie meeleven.
Potverquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Vivi het volgende:
Vandaag hoorde ik op het nieuws dat iedereen die vandaag moest afrijden op een andere dag moest, vanwege de gladheidquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
Net terug van rijles. nog twee dagen tot Dday
Jaaaaaaaa! Heb er nu al zin an!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
GMTA![]()
Kom je volgende week vrijdag ook weer meeposten in XFA?
Mijn papa deed dat ook altijd in onze 'simpele' oven. Alleen dan onder elkaar ipv naast elkaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je pizza kaas gelekt heeft en je krabt dat niet even van de bodem af.
*rookwolk*
Maar echt heerlijk he! Zo'n grote oven!
Twee pizza's tegelijk, of drie als je zou willen.
Of een schaal lasagna en tegelijkertijd een stokbrood bakken. Geweldig!
Ik hoop dat het stokbrood dan niet onder de lasagnaschaal lag?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn papa deed dat ook altijd in onze 'simpele' oven. Alleen dan onder elkaar ipv naast elkaar.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat het stokbrood dan niet onder de lasagnaschaal lag?
Dat lijkt me eigenlijk wel lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat het stokbrood dan niet onder de lasagnaschaal lag?
Achjoh, wie let daar nou opquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! Heb er nu al zin an!
Dan durf ik helemáál niet meer in de maand- en weekstats te kijken qua postaantal
Wel een beetje platquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk wel lekkerals dat over je warme stokbrood heen zit!
laat hem dan pizza eten en eet jij je groenten tuttebelquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit met enorm dilemma: avondeten
René wil 't liefst pizza, stiekem ben ik daar ook heel erg voor![]()
![]()
maar mn verstand zegt: je hebt weer een volle groentenla, doe er mat wat mee, snol!
Anders pik je een stukje pizza mee en vul je de rest aan met de groente?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit met enorm dilemma: avondeten
René wil 't liefst pizza, stiekem ben ik daar ook heel erg voor![]()
![]()
maar mn verstand zegt: je hebt weer een volle groentenla, doe er mat wat mee, snol!
Oeh slim mousey!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:30 schreef Muis006 het volgende:
Of je maakt zelf pizza en bonjourt daar de groentelagroentes op!
nog een keer proberen dan, t is zo lekker om zelf te doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
de laatste keer dat ik zelf pizza maakte smaakte 't nergens naar![]()
pzza komen ze wel lekker brengen... en hoeft René alleen maar de deur open te doen (ik waag me daar niet in de buurt.. de kou!)quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nog een keer proberen dan, t is zo lekker om zelf te doen
Inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nog een keer proberen dan, t is zo lekker om zelf te doen
de pizza op Sicilië was idd zoooooo lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Inderdaadik vind zelfgebakken pizza altijd lekkerder dan supernarktpizza!
Maar mijn pizza kan toch niet op tegen die van een Italiaan. Toen ik in Italie was heb ik me ongans gegeten aan de pizza's. En dan niet snijden, gewoon dubbelvouwen!
is dat wel slankverantwoord?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
Wij eten lasagna met een foccacia (heet dat zo?) met olijf en daarbij een beetje tomatentapenade
Oehh die is echt lekker ja! Gelukkig verkopen ze dat niet in de winkel (niet bij de mijne iig) anders at ik het stiekem elke dagquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
foccacia is ook zó goddelijk.. die van de V&D![]()
Adorable!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:02 schreef conleche het volgende:
[..]
huis:
[ afbeelding ]
pad naar atelier:
[ afbeelding ]
Atelier met bevroren sneeuwvijver:
[ afbeelding ]
Héél discreet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was het discreet? Zo niet dan zou ik het terugsturen
Dunno!quote:
Och, meis tochquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Vivi het volgende:
Ik plaag je maar hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dunno!
Maar ik hoorde gister dat ik te weinig calorietjes at en vandaag was het ook weer niet veel (ivm hondje stress) dus dat kan best vanavond heb ik zo bedacht
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:36 schreef P.F het volgende:
Leuke verhalen over de douane drie topics terug
Mijn vliegtuig vertrok over drie minuten en ik dacht dat ik in London al door de douane was maar dat was alleen nog maar de incheck balieEn toen rende ik zo 80 mensen voorbij en gooide m'n schoenen uit en ik mocht doorrennen
En gehaald
En toen las ik jullie verhalen en dacht ik omg, ik heb geluk gehad
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:40 schreef conleche het volgende:
Ik weet nog een leuk douane verhaal. Een vriendin van mij was vroeger model en reisde de hele wereld rond. De BF moest thuisblijven, dus had ze een substituut genaamd Tarzan altijd mee in haar handbagage. Maar het schuifje was een keer per ongeluk aangegaan en dat was toch even schrikken toen bij de lopende band zo'n beambte ineens met een draaiend en trillend ding voor z'n neus stond!!
Hij kan het niet weten, want de afzender ontbreektquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:38 schreef Greys het volgende:
Héél discreet!
En de postbode had OF niets in de gaten, OF acteertalent!![]()
![]()
quote:Het ziet er zo leuk en schattig uit, wat er in zat! Had ik niet verwacht! Echt cute! Hihi!
Nou, wat zij zegt dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dikke lul ik schrijf lekker toch wat liefs!
Heel veel sterkte en ik denk aan je en hier is een dikke pakkerd voor jou en je mamma!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuk douane verhaal. Een vriendin van mij was vroeger model en reisde de hele wereld rond. De BF moest thuisblijven, dus had ze een substituut genaamd Tarzan altijd mee in haar handbagage. Maar het schuifje was een keer per ongeluk aangegaan en dat was toch even schrikken toen bij de lopende band zo'n beambte ineens met een draaiend en trillend ding voor z'n neus stond!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:40 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:49 schreef P.F het volgende:
Ik slik weer (regelmatig) de pil en ik heb vandaag al drie keer buikkrampPerziken zijn niet slecht hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar je bedoelt vast die gevallen van Haribo. Ik wacht tot m'n pasta klaar is. Saus is al klaar
.
Niet meer actief op Fok!
Ik bedoelde nectarinesquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Perziken zijn niet slecht hoor.
Maar je bedoelt vast die gevallen van Haribo. Ik wacht tot m'n pasta klaar is. Saus is al klaar
.
Gelukkig maar Bolletje!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:51 schreef P.F het volgende:
Co nog bedankt voor je lieve woorden twee dagen terug!
(Als je nog weet waar het over ging, hij zei: ooo ja ik had niet naar de tekst geluisterd. () Haha. O was dat de tekst
Ja dat is wel ..naar want ik werd er eigenlijk wel vrolijk van
![]()
)
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef Muis006 het volgende:
Vraagje he, zijn knakworsten slecht als avondeten?
Ik lust zuurkool alleen als ik het in mijn hotdog frotmaar zuurkool is wel goed voor me!
De man van Co heeft veel verstand van verwarming geloof ik!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er niet iemand hier die bij een energie bedrijf werkt of er veel verstand van heeft toevallig?
Sorry voor het 100 jaar later reagerenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Er is hoop. Ik heb ook echte heupen (was ooit nog een opmerking hier, toen ik foto plaatste, dat ik duidelijk heup had) maar ben wel van 32 naar 29 gegaan. En daarvoor maar 2 kg afgevallen. Mijn bovenbenen werden strakgetrokken, heupen steken nu zelfs uit
en opeens pastte het.
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Gelukkig maar Bolletje!!![]()
Ben je srsly alles aan het bijlezen??
Hier op Fok? Die kan vast mijn vraag wel beantwoorden denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:00 schreef neen het volgende:
Ik ken wel iemand die bij de nuon werkt. callcenter![]()
Ja maar volgens mij post hij nooit meer, maar er zullen wel meer op Fok! zittenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hier op Fok? Die kan vast mijn vraag wel beantwoorden denk ik.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De man van Co heeft veel verstand van verwarming geloof ik!
(Sorry, flauw grapje)
Ik stoor me er niet aan heur!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik stop nu wel met op alles reageren want dat is denk ik best irritant.
Dat heb ik nou juist geen zin om hier of in een apart topic neer te gooien, daarom hoopte ik op iemand met verstand van zaken die ik even per pm de boel uit kon leggen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:04 schreef neen het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij post hij nooit meer, maar er zullen wel meer op Fok! zittenwat moet je weten dan?
Welk bed heb je gekocht?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:05 schreef Viking84 het volgende:
*Burp*. Dat was weer lekker.
En ik mag vanavond, als het bed in elkaar gezet is, een kop warme chocolademelk van mezelf. Zonder slagroom, want dat heb ik niet in huis
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |