Nee, liever niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
lente mag nog even weg blijven hoor.
Inderdaad, ik vind dit weer ook wel wat hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
lente mag nog even weg blijven hoor.
Jaah lente, ontbijten in de tuin aan de picknicktafelquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, liever niet.
Lezen op het balkon.
Ik snap geen donder van deze postquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet ook nog even iets leuks bestellen had ik bedacht![]()
maar mn geld is bijna op
tegen de tijd dat ik de motor weg kan rijden iig wel, maar nu sneeuwt het weer
In het gras liggen in het park, kanoën over de grachten, lekker fietsen in een rokje en een shirtjequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jaah lente, ontbijten in de tuin aan de picknicktafel
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
Mail ze gewoon nu ff Vik! Het duurt nu wel lang genoeg bij jou.
Staat op de sitequote:Vandaag bestellen, morgen in huis
Ik denk het volgende: Dr geld is nu niet op, maar nadat ze de motoreparatie heeft betaald wel, alleen kan ze die nu niet wegbrengen want het sneeuwtquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap geen donder van deze post.
hier, koelkast:quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik denk het volgende: Dr geld is nu niet op, maar nadat ze de motoreparatie heeft betaald wel, alleen kan ze die nu niet wegbrengen want het sneeuwt
Nu heb ik ElisaB van alle kanten beklikt maar no webshop gezien.. PM?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Een bestelling via de webshop van ElisaB
Zijn die dingen die erin staan wel SHE-proof?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier, koelkast:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Nu heb ik ElisaB van alle kanten beklikt maar no webshop gezien.. PM?.
Bluh, wat zul je pissig zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:Ik moet zo direct aangifte gaan doen. Eén of andere onverlaat heeft de antenne van mijn auto afgebroken en het merkplaatje gestolen. Zo triest en puberaal.
Godsamme, dat zijn altijd zulke enorm lullige dingen inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet zo direct aangifte gaan doen. Eén of andere onverlaat heeft de antenne van mijn auto afgebroken en het merkplaatje gestolen. Zo triest en puberaal.
Ah Yes! Lekker groot, beter dan mijn kleine trollenkoelkast speciaal gemaakt voor kabouters (nou ben ik maar 1.62, dus dat is op zich oke)quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier, koelkast:
[ afbeelding ]
Nou ik begin het echt heel vreemd (en een beetje naar) te vinden!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat Ewelina ook wer eens moet komen posten. Die heb ik hier nog niet gezien sinds 1 januari.
Ze woont toch in hetzelfde gebouw als Anneque? En die heeft ook niks meer van zich laten horen.
Zou er een verband zijn?.
who caresquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn die dingen die erin staan wel SHE-proof?.
Ik wou ze al gaan pm-en, maar toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik begin het echt heel vreemd (en een beetje naar) te vinden!
Vooral omdat Anneque wel een pakje moet hebben ontvangen lijkt me, dan gaat er toch een lampje branden dat je nog ergens aan beloofd had mee te doen? Als er maar niets gebeurd is
Dat moet ook, dan hoeft ze niet meer tussen die enorme bergen voorraad te wonen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ElisaB krijgt allemaal nieuwe klanten dankzij jou.
Wilde ik ook doen idd en ik heb het nu wel gedaan (Ewelina dus).quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou ze al gaan pm-en, maar toch maar niet gedaan.
Je ziet voor je dat ElisaB struikelt over de vibratoren als ze even naar het toilet gaat 's nachts?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet ook, dan hoeft ze niet meer tussen die enorme bergen voorraad te wonen!
Zo zie ik het voor me he....![]()
Ja zoiets!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je ziet voor je dat ElisaB struikelt over de vibratoren als ze even naar het toilet gaat 's nachts?.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet ook, dan hoeft ze niet meer tussen die enorme bergen voorraad te wonen!
Zo zie ik het voor me he....![]()
Moet je echt elke keer reageren als iemand het over SHE-proof heeft?quote:
Zie! Jij hebt het nu ook!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef Anosmie het volgende:
[..]!
Ow.. nu heb ik een beeld in mn hoofd van 2 meisjes aan de cornflakes aan de keukentafel tussen de.. euh.. voorraad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |