Wie maakt er een topic in het review subforumquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 22:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Wie maakt er een topic in het review subforum![]()
![]()
Ik ook. Weet iemand onder welke naam hij daar recensies schrijft?quote:Op maandag 1 december 2008 22:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Moet altijd aan Rob Oudkerk denken bij die site
Je gaat naar de hoeren en bent kieskeurig?quote:Op maandag 1 december 2008 22:51 schreef scaloni het volgende:
Ik ben een paar uur geleden op de Wallen gaan wandelen waar de redlight district zit. Ik wil graag een keer een hoer neuken, heb zowat alle hoeren gezien, aziatische hoeren, negerthoeren, latino hoeren, oostblokhoeren en nederlandse hoeren. In totaal heb iets van 5 lekkere hoeren gezien. Ik wil mijn 50 euro spenderen aan de lekkerste hoer, maar ik kan niet kiezen uit die 5 lekkere hoeren. Ze zijn alle vijf even lekker op hun eigen manier. Dus misschien kunnen jullie mij helpen? Hoe maken jullie je keuze, waar baseer jij je keuze op?
je moet je 50 euro natuurlijk wel goed besteden..quote:Op maandag 1 december 2008 23:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Je gaat naar de hoeren en bent kieskeurig?
net stond er wat andersquote:Op maandag 1 december 2008 23:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat heb ik toch net gezegd?quote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef scaloni het volgende:
maar jongens geef nou even antwoord.. waar baseren jullie je keuze op, als jullie een raamhoer bezoeken?
Gelukkig zijn er hoeren voor mannen zoals jij.quote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef scaloni het volgende:
[..]
je moet je 50 euro natuurlijk wel goed besteden..![]()
maar jongens geef nou even antwoord.. waar baseren jullie je keuze op, als jullie een raamhoer bezoeken?
Z'n eerste keer moet natuurlijk wel heul romantisch en speciaal zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 23:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik realiseerde me nadat ik op invoeren drukte dat ie nogal makkelijk tegen mijzelf gebruikt kon worden.quote:
Nou ben ik geen expert op dat gebied, *kuch*, maar is diegene van wie je het geilst wordt geen goed idee?quote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef scaloni het volgende:
[..]
je moet je 50 euro natuurlijk wel goed besteden..![]()
een van die vijf lekkere hoeren, lijkt op je avatar..quote:Op maandag 1 december 2008 23:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik toch net gezegd?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |