Oeh slim mousey!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:30 schreef Muis006 het volgende:
Of je maakt zelf pizza en bonjourt daar de groentelagroentes op!
nog een keer proberen dan, t is zo lekker om zelf te doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
de laatste keer dat ik zelf pizza maakte smaakte 't nergens naar![]()
pzza komen ze wel lekker brengen... en hoeft René alleen maar de deur open te doen (ik waag me daar niet in de buurt.. de kou!)quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nog een keer proberen dan, t is zo lekker om zelf te doen
Inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nog een keer proberen dan, t is zo lekker om zelf te doen
de pizza op Sicilië was idd zoooooo lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Inderdaadik vind zelfgebakken pizza altijd lekkerder dan supernarktpizza!
Maar mijn pizza kan toch niet op tegen die van een Italiaan. Toen ik in Italie was heb ik me ongans gegeten aan de pizza's. En dan niet snijden, gewoon dubbelvouwen!
is dat wel slankverantwoord?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
Wij eten lasagna met een foccacia (heet dat zo?) met olijf en daarbij een beetje tomatentapenade
Oehh die is echt lekker ja! Gelukkig verkopen ze dat niet in de winkel (niet bij de mijne iig) anders at ik het stiekem elke dagquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
foccacia is ook zó goddelijk.. die van de V&D![]()
Adorable!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:02 schreef conleche het volgende:
[..]
huis:
[ afbeelding ]
pad naar atelier:
[ afbeelding ]
Atelier met bevroren sneeuwvijver:
[ afbeelding ]
Héél discreet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was het discreet? Zo niet dan zou ik het terugsturen
Dunno!quote:
Och, meis tochquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Vivi het volgende:
Pfffffff..net met mijn mama gesproken, d'r oncoloog heeft het nu al over *maximaal* een maand.
Getver, en dit klinkt weer zo aandachtshoerderig maar ik wil het wel gewoon ff van me afschrijven.
Ben ff weg de rest van de avond. Jullie hoeven ook niet allemaal liefs te schrijven hoor, ik weet toch wel dat jullie meeleven.
Ik plaag je maar hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dunno!
Maar ik hoorde gister dat ik te weinig calorietjes at en vandaag was het ook weer niet veel (ivm hondje stress) dus dat kan best vanavond heb ik zo bedacht
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:36 schreef P.F het volgende:
Leuke verhalen over de douane drie topics terug
Mijn vliegtuig vertrok over drie minuten en ik dacht dat ik in London al door de douane was maar dat was alleen nog maar de incheck balieEn toen rende ik zo 80 mensen voorbij en gooide m'n schoenen uit en ik mocht doorrennen
En gehaald
En toen las ik jullie verhalen en dacht ik omg, ik heb geluk gehad
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:40 schreef conleche het volgende:
Ik weet nog een leuk douane verhaal. Een vriendin van mij was vroeger model en reisde de hele wereld rond. De BF moest thuisblijven, dus had ze een substituut genaamd Tarzan altijd mee in haar handbagage. Maar het schuifje was een keer per ongeluk aangegaan en dat was toch even schrikken toen bij de lopende band zo'n beambte ineens met een draaiend en trillend ding voor z'n neus stond!!
Hij kan het niet weten, want de afzender ontbreektquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:38 schreef Greys het volgende:
Héél discreet!
En de postbode had OF niets in de gaten, OF acteertalent!![]()
![]()
quote:Het ziet er zo leuk en schattig uit, wat er in zat! Had ik niet verwacht! Echt cute! Hihi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |