SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Het zag er gelukkig niet zo hilarisch uit als op dit plaatje, maar schrikken was het welquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat is overkomen:
[ afbeelding ]
wanneer komt da?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
Wie is de Chef
Even kijken, de chef gaat koken. Leuk programma is dat toch!
Krijg er alleen altijd zo'n trek van
zeker een rotterdammerquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
Een chefkok met inductie thuis!
Verrassend!
Die plaat blijft nog heel lang warm, je kan niet zomaar even snel het vuur opstoken. Denk dat dat het is.quote:
Echt? Onze inductie koelt heel snel af en heeft een aparte stand om water snel aan het koken te krijgen maar hij warmt sowieso snel op. Maar ik denk dat dat heel erg kwaliteitsafhankelijk is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die plaat blijft nog heel lang warm, je kan niet zomaar even snel het vuur opstoken. Denk dat dat het is.
Ik kook overigens al jaren op een electrische kookplaat.
Juist niet toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef Ewelina het volgende:Die plaat blijft nog heel lang warm, je kan niet zomaar even snel het vuur opstoken. Denk dat dat het is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef SHE het volgende:
Alleen gas kookt fijn.
Inductie
Elektrisch
* motorbloempje heeft gelukkig wel gas
Ik heb een huurhuis met bijpassende keuken en de kookplaat zat er hier al in... hij blijft best lang warm nadat je 'm uit hebt gezet. Op zich scheelt het wel electriciteit, want je kunt de plaat eerder uitzetten. Het is minder handig als je het vuur te hoog hebt gezet en de boel overkooktquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt? Onze inductie koelt heel snel af en heeft een aparte stand om water snel aan het koken te krijgen maar hij warmt sowieso snel op. Maar ik denk dat dat heel erg kwaliteitsafhankelijk is.
Ik dacht juist van nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Juist niet toch?
Het leek toch juist op koken op gas?
Je bedoeld een 1500 of 1200quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een lift gehad in een afstandse Lada 1000 met een gast achter het stuur die echt van links naar rechts op de weg gingmachtig mooi.
Wat een auto's
De AGA van mijn ouders kookt anders ook heerlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef SHE het volgende:
Alleen gas kookt fijn.
Nee wij kunnen ook geen gas hierquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef SHE het volgende:
Alleen gas kookt fijn.
Inductie
Elektrisch
* SHE heeft ook geen gas
Ik vind het erg jammer juist dat je als kijker al weet wie de chef is. Zou in mijn ogen het concept een stuk aantrekkelijker maak als ik ook moest gokken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
Wie is de Chef
Even kijken, de chef gaat koken. Leuk programma is dat toch!
Krijg er alleen altijd zo'n trek van
Reken ik ook goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Je bedoeld een 1500 of 1200(stiekem de 2101 / 2102 of 2103)
* zwahiel heeft een Lada 2105.
Da's dezelfde die Jeremy Clarkson stuk rijdt in Topgear en die door Lotus gepimpt wordt.
Ben d'r nog steeds blij mee en 't blijft mijn auto ook al staat hij bij mijn ouders momenteel.
Zo naar de sportschool, ben 't leren weer even moe.
Wij hebben dat roestvrijstalen grote fornuis van de IKEA en het bevalt werkelijk geweldig!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:22 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hebben hier sinds een maand ook gas
![]()
Nu nog een mooi gasstel vinden. Ik wil eigenlijk een vijfpitter met een échte wokvlam, maar die zijn wat aan de prijs. Nu gaan we misschien voor een vierpitter met wokvlam. Ook oke.
Precies!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:24 schreef neen het volgende:
[..]
=
O ja, gas want dan kun je met dit soort helse temperaturen tenminste sate roosteren
quote:Koken op inductie
Het inductie koken is een relatief nieuwe techniek in Nederland? Hoe werkt het en welk materiaal is geschikt voor inductie?
Een inductie-kookplaat blijft zelf koud. De stroom wordt pas in de pan in warmte omgezet, wat betekent dat de verwarming dus pas begint als de pan op de plaat wordt gezet. De inductie werkt alleen wanneer het magnetisch veld 'gesloten' wordt. De verhitting wordt onmiddelijk gestaakt als de pan van de kookplaat wordt gehaald. Elektronische temperatuurcontrole zorgt voor een zeer nauwkeurige regeling. Tevens is er geen sprake van restwarmte, wat inhoudt dat als u de kookplaat uitschakelt, onmiddelijk de verhitting stopt.
Een inductie-kookplaat kan voor dezelfde doeleinden gebruikt worden als gaspitten of een gewone elektrische kookplaat. Het inductie-principe werkt zeer snel en gebruikt minder energie dan gas- of elektrische kookplaten en/of branders. Water is veertig procent sneller aan de kook en vanwege het feit dat het vermogen zich aan de diameter van de pan aanpast, is er nauwelijks warmteverlies.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben dat roestvrijstalen grote fornuis van de IKEA en het bevalt werkelijk geweldig!
Met een grote wokbrander in het midden en een oven waar drie pizza's naast elkaar passen
Dat klinkt goed! Welke heb je precies? Ga ik even op de website kijken of het wat voor ons is!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hebben dat roestvrijstalen grote fornuis van de IKEA en het bevalt werkelijk geweldig!
Met een grote wokbrander in het midden en een oven waar drie pizza's naast elkaar passen
#quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Toendertijd hadden ze er maar eentje! Nu ook?
Ik ga even op de site kijken maar die je daar linkte lijkt er in elk geval erg op!
Die wil ik! Die wil ik! Diewilikidiewilikdiewilik!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef Tinkepink het volgende:
Deze? http://www.ikea.com/PIAimages/53994_PE157839_S3.jpg
Dat durf ik dan weer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |