SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Het zag er gelukkig niet zo hilarisch uit als op dit plaatje, maar schrikken was het welquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat is overkomen:
[ afbeelding ]
wanneer komt da?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
Wie is de Chef
Even kijken, de chef gaat koken. Leuk programma is dat toch!
Krijg er alleen altijd zo'n trek van
zeker een rotterdammerquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
Een chefkok met inductie thuis!
Verrassend!
Die plaat blijft nog heel lang warm, je kan niet zomaar even snel het vuur opstoken. Denk dat dat het is.quote:
Echt? Onze inductie koelt heel snel af en heeft een aparte stand om water snel aan het koken te krijgen maar hij warmt sowieso snel op. Maar ik denk dat dat heel erg kwaliteitsafhankelijk is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die plaat blijft nog heel lang warm, je kan niet zomaar even snel het vuur opstoken. Denk dat dat het is.
Ik kook overigens al jaren op een electrische kookplaat.
Juist niet toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef Ewelina het volgende:Die plaat blijft nog heel lang warm, je kan niet zomaar even snel het vuur opstoken. Denk dat dat het is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef SHE het volgende:
Alleen gas kookt fijn.
Inductie
Elektrisch
* motorbloempje heeft gelukkig wel gas
Ik heb een huurhuis met bijpassende keuken en de kookplaat zat er hier al in... hij blijft best lang warm nadat je 'm uit hebt gezet. Op zich scheelt het wel electriciteit, want je kunt de plaat eerder uitzetten. Het is minder handig als je het vuur te hoog hebt gezet en de boel overkooktquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt? Onze inductie koelt heel snel af en heeft een aparte stand om water snel aan het koken te krijgen maar hij warmt sowieso snel op. Maar ik denk dat dat heel erg kwaliteitsafhankelijk is.
Ik dacht juist van nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Juist niet toch?
Het leek toch juist op koken op gas?
Je bedoeld een 1500 of 1200quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een lift gehad in een afstandse Lada 1000 met een gast achter het stuur die echt van links naar rechts op de weg gingmachtig mooi.
Wat een auto's
De AGA van mijn ouders kookt anders ook heerlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef SHE het volgende:
Alleen gas kookt fijn.
Nee wij kunnen ook geen gas hierquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:17 schreef SHE het volgende:
Alleen gas kookt fijn.
Inductie
Elektrisch
* SHE heeft ook geen gas
Ik vind het erg jammer juist dat je als kijker al weet wie de chef is. Zou in mijn ogen het concept een stuk aantrekkelijker maak als ik ook moest gokken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
Wie is de Chef
Even kijken, de chef gaat koken. Leuk programma is dat toch!
Krijg er alleen altijd zo'n trek van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |