quote:
Als je pizza kaas gelekt heeft en je krabt dat niet even van de bodem af.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja dat ken ik ook..
van gesmolten kaas ofzo in een ovenschaal en gewoon dat ding weer leuk vol aan een paar dagen later.
Mooie rookwolken krijg je dan.
Maar een groot fornuis/oven is écht handig, ben er ook heel blij mee.
Ja dikke lul ik schrijf lekker toch wat liefs!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Vivi het volgende:
Pfffffff..net met mijn mama gesproken, d'r oncoloog heeft het nu al over *maximaal* een maand.
Getver, en dit klinkt weer zo aandachtshoerderig maar ik wil het wel gewoon ff van me afschrijven.
Ben ff weg de rest van de avond. Jullie hoeven ook niet allemaal liefs te schrijven hoor, ik weet toch wel dat jullie meeleven.
getsquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Vivi het volgende:
Pfffffff..net met mijn mama gesproken, d'r oncoloog heeft het nu al over *maximaal* een maand.
Getver, en dit klinkt weer zo aandachtshoerderig maar ik wil het wel gewoon ff van me afschrijven.
Ben ff weg de rest van de avond. Jullie hoeven ook niet allemaal liefs te schrijven hoor, ik weet toch wel dat jullie meeleven.
Potverquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Vivi het volgende:
Vandaag hoorde ik op het nieuws dat iedereen die vandaag moest afrijden op een andere dag moest, vanwege de gladheidquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
Net terug van rijles. nog twee dagen tot Dday
Jaaaaaaaa! Heb er nu al zin an!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
GMTA![]()
Kom je volgende week vrijdag ook weer meeposten in XFA?
Mijn papa deed dat ook altijd in onze 'simpele' oven. Alleen dan onder elkaar ipv naast elkaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je pizza kaas gelekt heeft en je krabt dat niet even van de bodem af.
*rookwolk*
Maar echt heerlijk he! Zo'n grote oven!
Twee pizza's tegelijk, of drie als je zou willen.
Of een schaal lasagna en tegelijkertijd een stokbrood bakken. Geweldig!
Ik hoop dat het stokbrood dan niet onder de lasagnaschaal lag?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mijn papa deed dat ook altijd in onze 'simpele' oven. Alleen dan onder elkaar ipv naast elkaar.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat het stokbrood dan niet onder de lasagnaschaal lag?
Dat lijkt me eigenlijk wel lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat het stokbrood dan niet onder de lasagnaschaal lag?
Achjoh, wie let daar nou opquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! Heb er nu al zin an!
Dan durf ik helemáál niet meer in de maand- en weekstats te kijken qua postaantal
Wel een beetje platquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk wel lekkerals dat over je warme stokbrood heen zit!
laat hem dan pizza eten en eet jij je groenten tuttebelquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit met enorm dilemma: avondeten
René wil 't liefst pizza, stiekem ben ik daar ook heel erg voor![]()
![]()
maar mn verstand zegt: je hebt weer een volle groentenla, doe er mat wat mee, snol!
Anders pik je een stukje pizza mee en vul je de rest aan met de groente?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit met enorm dilemma: avondeten
René wil 't liefst pizza, stiekem ben ik daar ook heel erg voor![]()
![]()
maar mn verstand zegt: je hebt weer een volle groentenla, doe er mat wat mee, snol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |