abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 03:54:17 #51
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64757330
Zo ik heb echt de hele dag geSOGd.
Morgen gaat 't weer d'raan met leren (na 12-en )

Maar heb wel wat nuttigs met mijn tijd gedaan, want er moest nog een trui ontworpen worden voor de komende wintersport dus hier issie

Stiekem wel trots op enzo

Wat een eng gedoe hier met al die bekende dunne en dikke lui...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64757513
Leuk idee van die stang! Ik heb ooit eens kostuums gedaan voor een groepje luchtacrobates, en ééntje had ook zo'n stang gemonteerd in haar deuropening. Van de keuken!
  woensdag 7 januari 2009 @ 06:38:57 #53
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64757694
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 7 januari 2009 @ 07:20:32 #54
331 Merel
Be here now.
pi_64757842
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:31 schreef Merel het volgende:
Pasfoto gebeuren is gelukt, nu ein-de-lijk slapen! Over vijf uur gaat de wekker weer. Is mijn eigen ijdele schuld!
Goeiemorgen dus alweer!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64757896
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:33 schreef ElisaB het volgende:

Ja, ze was echt prachtig. Tenminste, dat vond ik.

Ik heb geen idee wat ervan over is, maar ik kan me voorstellen dat ze inmiddels wat losser in haar velletje hangt. Ach ja, de zwaartekracht en zulks

Ik vond haar echt een topwijf door die foto! Ze heeft die foto's expres zo laten maken omdat ze dat Hollywood ideaal eens wilde doorprikken. Deze foto is naturel, zònder photoshop en zij was één van de allereerste Hollywoodvrouwen die dat durfde. Ze wilde iedereen laten zien dat ook de dames in Hollywood eigenlijk heel normaal zijn qua looks en lijf, maar dat photoshoots en photoshop er iets heel anders van maken dan de werkelijkheid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64758205
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zit te twijfelen om misschien zo'n groenteabonnement te nemen . Lijkt me echt heerlijk om elke week veel (biologische) groenten te eten.. Maar er zit zoveel in dat ik niet ken! Heb ik wel de tijd, zin en energie om steeds nieuwe recepten op te zoeken? Terwijl wij juist van die mensen zijn die in de supermarkt wel beslissen wat ze nemen.

Twijfel, twijfel.
Oplossing. Groot 'groentenabonnement-wat-moet-ik-maken'-topic. Deel 1.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64758628
katers zuigen

maar ik ben wel weer op m'n werk
Ja doei.
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:46:33 #58
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64758667
...en inmiddels ook alweer op m'n werk aangeland
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64758743
ik ga vanmiddag weer slapen
Ja doei.
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:51:20 #60
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64758755
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 07:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond haar echt een topwijf door die foto! Ze heeft die foto's expres zo laten maken omdat ze dat Hollywood ideaal eens wilde doorprikken. Deze foto is naturel, zònder photoshop en zij was één van de allereerste Hollywoodvrouwen die dat durfde. Ze wilde iedereen laten zien dat ook de dames in Hollywood eigenlijk heel normaal zijn qua looks en lijf, maar dat photoshoots en photoshop er iets heel anders van maken dan de werkelijkheid.
Ik wist dat er iets was met JLC en foto's, maar het fijne wist ik er niet van. Een mooi statement!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64758782
en JLC
Ja doei.
pi_64758784
Goedemorgen.

Heb ik iets gemist?

Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: restje sperziebonen en kikkererwtenburgers
L: yoghurt met muesli
T: volkoren knackebrod slankie
T: volkoren knackebrod houmous
D: kweenognie
pi_64758809
ohjah... avondeten

ik heb zin om pizza te bestellen maar dat denk ik nu katerhebbende...

Ja doei.
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:55:11 #64
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64758818
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 03:54 schreef zwahiel het volgende:
Zo ik heb echt de hele dag geSOGd.
Morgen gaat 't weer d'raan met leren (na 12-en )

Maar heb wel wat nuttigs met mijn tijd gedaan, want er moest nog een trui ontworpen worden voor de komende wintersport dus hier issie

[ afbeelding ]

Stiekem wel trots op enzo

Wat een eng gedoe hier met al die bekende dunne en dikke lui...
Tof, alleen vind dat die kruizen links een beetje buiten de rest vallen. De rest is heel strak en simpel getekend en die kruisjes zijn losjes en expres slordig. Niet lelijk maar dat past er niet helemaal bij vind ik
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_64758891
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn oma heette zo. Dus dat was dan een compromis. Mijn moeder koos Colette en m'n oma werd toch tevreden gesteld, al waren alleen de 1e twee letters hetzelfde.....
Hier hetzelfde. Cornelia om oma tevreden te houden, en roepnaam Claudia. Het is eigenlijk nog wat erger, want de andere oma moest ook tevreden gehouden worden. Dus werd het: Cornelia Jannetje.

Zou ik kunnen gaan hardlopen of is het ook glad in Amsterdam?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:02:27 #66
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64758927
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:00 schreef Claudia_x het volgende:

Zou ik kunnen gaan hardlopen of is het ook glad in Amsterdam?
In Alkmaar was het ijzel vanmorgen, dus behoorlijk glad...Amsterdam is meestal net iets warmer, maar als het vriest dan zou het goed glad kunnen zijn...
pi_64758959
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:02 schreef Abbadon het volgende:

[..]

In Alkmaar was het ijzel vanmorgen, dus behoorlijk glad...Amsterdam is meestal net iets warmer, maar als het vriest dan zou het goed glad kunnen zijn...
Hmja, ik zal het wel aan het einde van de middag proberen. Hopelijk hebben er dan al zoveel mensen in het Oosterpark gelopen dat er niet veel meer van sneeuw en gladheid over is.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:05:33 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64758977
Utrecht is inmiddels ook wit en spekglad.

Ik ga met die knie maar geen poging wagen
Dan maar binnen ...op en neer springen ofzo.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:06:07 #69
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64758992
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hmja, ik zal het wel aan het einde van de middag proberen. Hopelijk hebben er dan al zoveel mensen in het Oosterpark gelopen dat er niet veel meer van sneeuw en gladheid over is.
...als het daarentegen gesneeuwd heeft, en dat wordt aangestampt door veel mensen terwijl de temperatuur tegen het vriespunt aanzit, wordt het alleen maar gladder
pi_64759006
hardlopen

ik wilde deze week weer beginnen, maar het is hier een grote ijsbaan in Nijmegen...

wel zag ik een stel lopen gisteravond toen wij naar de stad gingen maar ik zou echt niet lekker lopen op die ingestampte sneeuw..

Lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met muesli
T: fruit
L: knackebrod
T: fruit
D: iets makkelijks
Ja doei.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:06:35 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64759008
Oh, RTL zegt dat het nu tijd is voor mijn favoriete soap.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:06:58 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64759021
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:08 schreef conleche het volgende:
Als kind vond ik Georgina een hele mooie naam, dat kwam omdat in die jeugdboekenserie van Enydt Blyton, de Vijf ook een Georgina voorkwam die alleen George genoemd wilde worden en dat vond ik een stoer wijf
De Vijf .
Ik heb alle boekjes gelezen, evenals de soortgelijke Avontuur-reeks .

Goedemorgen . Ga zo even douchen, want vanaf half 10 kan ik (lees: Mark) bellen om te horen hoe laat het bed precies bezorgd wordt. Verder ga ik vandaag lekker lopend naar de stad ipv op de fiets.
Niet meer actief op Fok!
pi_64759056
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Verder ga ik vandaag lekker lopend naar de stad ipv op de fiets.
zow, jij maakt wat mee op een dag

Ja doei.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:11:13 #74
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64759114
Ik ga vanavond weer trainen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_64759142
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...als het daarentegen gesneeuwd heeft, en dat wordt aangestampt door veel mensen terwijl de temperatuur tegen het vriespunt aanzit, wordt het alleen maar gladder
He, shit. Gaat m'n schema. Nou ja, dan loop ik wel naar m'n werk. Helaas heb ik geen moonboots.

Wanneer houdt dit kloteweer op?
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:12:49 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64759147
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zow, jij maakt wat mee op een dag

Nou .
Ik weet het: ik heb echt een saai leven momenteel, dus lopend naar de stad is een hele happening voor mij .
Maar ik bedacht me dat lopend gaan beter is dan fietsen, want dan ben ik zo weer thuis. Plus: toen ik in het begin een week lang elke dag naar stage liep (40 mins heen en terug) raakte ik in een week 2 kilo kwijt .
Niet meer actief op Fok!
pi_64759151
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou .
Ik weet het: ik heb echt een saai leven momenteel, dus lopend naar de stad is een hele happening voor mij .
Maar ik bedacht me dat lopend gaan beter is dan fietsen, want dan ben ik zo weer thuis. Plus: toen ik in het begin een week lang elke dag naar stage liep (40 mins heen en terug) raakte ik in een week 2 kilo kwijt .
hulde
Ja doei.
pi_64759186
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Plus: toen ik in het begin een week lang elke dag naar stage liep (40 mins heen en terug) raakte ik in een week 2 kilo kwijt .
Gewoon lopen is voor mij ook ontzettend effectief! Ik ben ervan overtuigd dat ik niet ben dichtgegroeid met mjin eetpatroon doordat ik werkelijk alles loop en altijd de trap neem. Op het station drommen de mensen doorgaans voor de roltrap terwijl het zo weinig moeite is om de gewone trap op te gaan. Ik begrijp dat niet.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:15:48 #79
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64759191
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:12 schreef Claudia_x het volgende:

He, shit. Gaat m'n schema. Nou ja, dan loop ik wel naar m'n werk. Helaas heb ik geen moonboots.

Wanneer houdt dit kloteweer op?
Ik hoop erg snel...dit weer is niet aan mij besteed...

...en je laat je door een beetje weer toch niet van je schema afhouden? Dit zijn de momenten om karakter te tonen, en de strijd met de elementen aan te gaan!
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:17:43 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64759217
Ik vind niets stommer dan mensen die een fucking roltrap nemen als ze niet oud/debiel of gehandicapt zijn.
Het is potdomme nog sneller ook
pi_64759253
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik hoop erg snel...dit weer is niet aan mij besteed...
Mijn lichaam verstijft van de kou. Ik ben meer gemaakt voor mediterrane temperaturen. Dat wil zeggen, sinds ik afgevallen ben kan ik niet meer tegen de kou.
quote:
...en je laat je door een beetje weer toch niet van je schema afhouden? Dit zijn de momenten om karakter te tonen, en de strijd met de elementen aan te gaan!
Ik kan echt niet lopen als het glad is. Ik vermoed dat het in Amsterdam vandaag niet tegen het vriespunt aan zit, maar dat het gaat dooien. Vanmiddag loop ik toch langs het Oosterpark als ik van mijn werk kom, dus dan kijk ik wel even hoe het park eruit ziet.

Verder is er gewoon geen alternatief. Over een paar maanden woon ik waarschijnlijk in een appartementencomplex met inpandig fitnesscentrum. Dan kan ik op de loopband.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:22:11 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64759312
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gewoon lopen is voor mij ook ontzettend effectief! Ik ben ervan overtuigd dat ik niet ben dichtgegroeid met mjin eetpatroon doordat ik werkelijk alles loop en altijd de trap neem. Op het station drommen de mensen doorgaans voor de roltrap terwijl het zo weinig moeite is om de gewone trap op te gaan. Ik begrijp dat niet.
Precies.
Ik denk dat stevig wandelen echt onderschat wordt. Ik moet dat eigenlijk vaker gaan doen. Misschien een goed idee om elke avond even een stevige wandeling te maken... Als ik dat volhoud tenminste .
Niet meer actief op Fok!
pi_64759342
ik had wellicht wel warmere pootjes gehad als ik naar 't werk was gaan lopen vanochtend, maar dan was ik nog later geweest, ik mag nu al pas om half 1 naar huis

al ga ik denk ik wel wat eerder

iemand nog afhaal/bezorgeten tips die niet al te ev0l zijn?
Ja doei.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:24:31 #84
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64759355
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:19 schreef Claudia_x het volgende:

Mijn lichaam verstijft van de kou. Ik ben meer gemaakt voor mediterrane temperaturen.
Hier hetzelfde...kou is voor eskimo's...pardon, Inuit...ik ben blij dat ik niet in Limburg woon deze dagen...
quote:
Ik kan echt niet lopen als het glad is. Ik vermoed dat het in Amsterdam vandaag niet tegen het vriespunt aan zit, maar dat het gaat dooien. Vanmiddag loop ik toch langs het Oosterpark als ik van mijn werk kom, dus dan kijk ik wel even hoe het park eruit ziet.
Nou vooruit, dan zal ik er verder niet heel moeilijk over gaan doen verder

...zegt degene die al een paar maanden niet hardloopt omdat het te nat, te koud of te winderig is...
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:27:33 #85
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64759403
Hmmm, ik ben thuisgebleven, ziekgemeld op werk, mijn rugpijn is héls.
SHE, heb jij geen goeie tip daarvoor?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:28:09 #86
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64759415
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Precies.
Ik denk dat stevig wandelen echt onderschat wordt. Ik moet dat eigenlijk vaker gaan doen. Misschien een goed idee om elke avond even een stevige wandeling te maken... Als ik dat volhoud tenminste .
In theorie verbrand je ook meer vet als je stevig wandelt ( weer het aerobe en anaerobe training verhaal )
Waarbij ik wel moet zeggen dat je met hardlopen in zijn totaliteit meer kcals kunt verbranden.
Maar in feite blijft hardlopen een cardiovasculaire training en train je dus vooral je hart en verbrand je carbs als een malle.

Maar goed, dan moet je flink hardlopen.

Wandelen blijft toch echt de beste keuze, het is low impact, blessure ongevoelig en je verbrand er goed je vetten mee.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:30:26 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64759454
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:28 schreef SHE het volgende:

[..]

In theorie verbrand je ook meer vet als je stevig wandelt ( weer het aerobe en anaerobe training verhaal )
Waarbij ik wel moet zeggen dat je met hardlopen in zijn totaliteit meer kcals kunt verbranden.
Maar in feite blijft hardlopen een cardiovasculaire training en train je dus vooral je hart en verbrand je carbs als een malle.

Maar goed, dan moet je flink hardlopen.

Wandelen blijft toch echt de beste keuze, het is low impact, blessure ongevoelig en je verbrand er goed je vetten mee.
O, dank je voor je uitleg! >
Ik heb wel een tijdje aan hardlopen gedaan en dat zal ik als het beter weer wordt vast ook wel weer gaan doen, maar ik vind wandelen toch een stuk fijner. Bovendien ben ik met wandelen wel afgevallen en met hardlopen niet . Ja leuk hoor, die goeie conditie, maar ik doe het toch vooral voor het afvallen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:30:39 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64759459
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:27 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, ik ben thuisgebleven, ziekgemeld op werk, mijn rugpijn is héls.
SHE, heb jij geen goeie tip daarvoor?
Belangrijk is te weten waar de pijn vandaan komt?
Is het een uitstralende pijn? Is het nieuw?Is het een zwakke plek? Is het een tocht/kou-rug?

Voor helse pijnen moet je altijd naar de doc, daar ga ik me niet aan branden.
Heb je een tochtrug/spierpijn/menstruatie-rug dan moet je een compres maken van wodka of ander gedestileerd ; die op de pijnlijke plek leggen en daar een sjaal om binden.
( of een wollen doek ) Als het maar van wol is.
Dat gaat broeien en wordt heel warm, wat verlichting geeft.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:32:26 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64759499
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O, dank je voor je uitleg! >
Ik heb wel een tijdje aan hardlopen gedaan en dat zal ik als het beter weer wordt vast ook wel weer gaan doen, maar ik vind wandelen toch een stuk fijner. Bovendien ben ik met wandelen wel afgevallen en met hardlopen niet . Ja leuk hoor, die goeie conditie, maar ik doe het toch vooral voor het afvallen .
Klopt.
In theorie is wandelen ook een betere afval-methode dan hardlopen.

Hardlopen is vooral goed voor je klopper en vaten.
Dus wat let je? Er zit met dit weer lekker veel zuurstof in de lucht; ga lekker elke dag een uurtje wandelen!
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:33:39 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64759530
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Klopt.
In theorie is wandelen ook een betere afval-methode dan hardlopen.

Hardlopen is vooral goed voor je klopper en vaten.
Dus wat let je? Er zit met dit weer lekker veel zuurstof in de lucht; ga lekker elke dag een uurtje wandelen!
Jeej, dat ga ik doen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:34:53 #91
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64759556
Het is lage rugpijn, ben twee keer bij een huisarts geweest en diclofenac helpt helaas niet. Ibuprofen slik ik nu voortdurend, maar ook dat werkt nauwelijks. Ik heb het nu twee weken, het is spontaan ontstaan en na zitten en bij bukken is het inderdaad een helse pijn. Beweging zou alles moeten verhelpen, dat doe ik ook, maar ik merk geen verandering nog.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:38:02 #92
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64759625
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:34 schreef Sugar het volgende:
Het is lage rugpijn, ben twee keer bij een huisarts geweest en diclofenac helpt helaas niet. Ibuprofen slik ik nu voortdurend, maar ook dat werkt nauwelijks. Ik heb het nu twee weken, het is spontaan ontstaan en na zitten en bij bukken is het inderdaad een helse pijn. Beweging zou alles moeten verhelpen, dat doe ik ook, maar ik merk geen verandering nog.
Klinkt mij een beetje als spit in de oren.
Voor mij werkt ibu en diclo ook nooit, naproxen weer wel, dat zou je eens kunnen proberen.

Ik zou toch even je ha bellen als het niet wegtrekt; al zou de kou nu ook niet echt helpen. Infrarood lamp kan ook wonderen doen trouwens en is fijn warm.
Warm houden is toch wel het fijnste wat je kunt doen voor je rug.
pi_64759647
Rene wil ook pizza laten bezorgen...

en het is pas half 10 maar ik moet straks wel beslissen of ik boodschappen ga halen of niet
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 januari 2009 @ 09:40:10 #94
163650 Greys
pi_64759666
Mogguh liefjes!

Is SHE nu ook al dokter?

Ik kwam amper de wijk uit met mijn Smart vanmorgen, haske glad
Daarna op de grotere wegen ging het wel weer prima eigenlijk.

En Elisa! Gina Gherson heb ik hier laatst nog gepost als zijnde 'daar zou ik op vallen als ik lesbisch was'
Smaken verschillen zullen we maar zeggen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:45:15 #95
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64759801
ik ben net ongenadig op n bek gegaan op weg naar mn werk

en toen ik thuis een nieuwe maillot aan t aantrekken was (want andere kapot geschuerd met vallen mehhhh) was ik ineens heel boos en besloot ik vandaag thuis te werken. bah. ik HAAT dit weer. gatverdegatver...

en mn knie doet auw (ik val altijd op mn linkerknie, die ene die al verrot is en waar al vocht in zit...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:46:18 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64759835
Ook goedemorgen! Hier was het vanmorgen gelukkig wat minder glad dan gisteren en eergisteren, maar ik kon nog steeds niet harder dan 50. Op 100 km-wegen dus.

De suiker en het snoep gaan bij mij weer even in de ban. Ik ben nog niet aangekomen (vanmorgen 57,3 kg), maar ik kan geen maat houden en dat is níet de bedoeling.

Mijn dagplanning:
O: 2 eieren
T: magere yoghurt met frambozen
L: tomatensoep en runderstoofpannetje
T: appel en peer. En eventueel een rijstwafel
D: gemengde lauwe groente salade met waarschijnlijk vis
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_64759878
kusje derop over
Ja doei.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:49:12 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64759901
Doe eens even niet zo onaardig dames.

Er worden stommere vragen gesteld in dit topic.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:49:31 #99
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64759908
*ja mama 'snikje'*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64759962
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:49 schreef kwakveense het volgende:
*ja mama 'snikje'*
!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')