abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 03:54:17 #51
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64757330
Zo ik heb echt de hele dag geSOGd.
Morgen gaat 't weer d'raan met leren (na 12-en )

Maar heb wel wat nuttigs met mijn tijd gedaan, want er moest nog een trui ontworpen worden voor de komende wintersport dus hier issie

Stiekem wel trots op enzo

Wat een eng gedoe hier met al die bekende dunne en dikke lui...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64757513
Leuk idee van die stang! Ik heb ooit eens kostuums gedaan voor een groepje luchtacrobates, en ééntje had ook zo'n stang gemonteerd in haar deuropening. Van de keuken!
  woensdag 7 januari 2009 @ 06:38:57 #53
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64757694
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 7 januari 2009 @ 07:20:32 #54
331 Merel
Be here now.
pi_64757842
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:31 schreef Merel het volgende:
Pasfoto gebeuren is gelukt, nu ein-de-lijk slapen! Over vijf uur gaat de wekker weer. Is mijn eigen ijdele schuld!
Goeiemorgen dus alweer!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64757896
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:33 schreef ElisaB het volgende:

Ja, ze was echt prachtig. Tenminste, dat vond ik.

Ik heb geen idee wat ervan over is, maar ik kan me voorstellen dat ze inmiddels wat losser in haar velletje hangt. Ach ja, de zwaartekracht en zulks

Ik vond haar echt een topwijf door die foto! Ze heeft die foto's expres zo laten maken omdat ze dat Hollywood ideaal eens wilde doorprikken. Deze foto is naturel, zònder photoshop en zij was één van de allereerste Hollywoodvrouwen die dat durfde. Ze wilde iedereen laten zien dat ook de dames in Hollywood eigenlijk heel normaal zijn qua looks en lijf, maar dat photoshoots en photoshop er iets heel anders van maken dan de werkelijkheid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64758205
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zit te twijfelen om misschien zo'n groenteabonnement te nemen . Lijkt me echt heerlijk om elke week veel (biologische) groenten te eten.. Maar er zit zoveel in dat ik niet ken! Heb ik wel de tijd, zin en energie om steeds nieuwe recepten op te zoeken? Terwijl wij juist van die mensen zijn die in de supermarkt wel beslissen wat ze nemen.

Twijfel, twijfel.
Oplossing. Groot 'groentenabonnement-wat-moet-ik-maken'-topic. Deel 1.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64758628
katers zuigen

maar ik ben wel weer op m'n werk
Ja doei.
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:46:33 #58
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64758667
...en inmiddels ook alweer op m'n werk aangeland
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64758743
ik ga vanmiddag weer slapen
Ja doei.
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:51:20 #60
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64758755
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 07:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond haar echt een topwijf door die foto! Ze heeft die foto's expres zo laten maken omdat ze dat Hollywood ideaal eens wilde doorprikken. Deze foto is naturel, zònder photoshop en zij was één van de allereerste Hollywoodvrouwen die dat durfde. Ze wilde iedereen laten zien dat ook de dames in Hollywood eigenlijk heel normaal zijn qua looks en lijf, maar dat photoshoots en photoshop er iets heel anders van maken dan de werkelijkheid.
Ik wist dat er iets was met JLC en foto's, maar het fijne wist ik er niet van. Een mooi statement!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64758782
en JLC
Ja doei.
pi_64758784
Goedemorgen.

Heb ik iets gemist?

Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: restje sperziebonen en kikkererwtenburgers
L: yoghurt met muesli
T: volkoren knackebrod slankie
T: volkoren knackebrod houmous
D: kweenognie
pi_64758809
ohjah... avondeten

ik heb zin om pizza te bestellen maar dat denk ik nu katerhebbende...

Ja doei.
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:55:11 #64
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64758818
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 03:54 schreef zwahiel het volgende:
Zo ik heb echt de hele dag geSOGd.
Morgen gaat 't weer d'raan met leren (na 12-en )

Maar heb wel wat nuttigs met mijn tijd gedaan, want er moest nog een trui ontworpen worden voor de komende wintersport dus hier issie

[ afbeelding ]

Stiekem wel trots op enzo

Wat een eng gedoe hier met al die bekende dunne en dikke lui...
Tof, alleen vind dat die kruizen links een beetje buiten de rest vallen. De rest is heel strak en simpel getekend en die kruisjes zijn losjes en expres slordig. Niet lelijk maar dat past er niet helemaal bij vind ik
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_64758891
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn oma heette zo. Dus dat was dan een compromis. Mijn moeder koos Colette en m'n oma werd toch tevreden gesteld, al waren alleen de 1e twee letters hetzelfde.....
Hier hetzelfde. Cornelia om oma tevreden te houden, en roepnaam Claudia. Het is eigenlijk nog wat erger, want de andere oma moest ook tevreden gehouden worden. Dus werd het: Cornelia Jannetje.

Zou ik kunnen gaan hardlopen of is het ook glad in Amsterdam?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:02:27 #66
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64758927
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:00 schreef Claudia_x het volgende:

Zou ik kunnen gaan hardlopen of is het ook glad in Amsterdam?
In Alkmaar was het ijzel vanmorgen, dus behoorlijk glad...Amsterdam is meestal net iets warmer, maar als het vriest dan zou het goed glad kunnen zijn...
pi_64758959
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:02 schreef Abbadon het volgende:

[..]

In Alkmaar was het ijzel vanmorgen, dus behoorlijk glad...Amsterdam is meestal net iets warmer, maar als het vriest dan zou het goed glad kunnen zijn...
Hmja, ik zal het wel aan het einde van de middag proberen. Hopelijk hebben er dan al zoveel mensen in het Oosterpark gelopen dat er niet veel meer van sneeuw en gladheid over is.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:05:33 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64758977
Utrecht is inmiddels ook wit en spekglad.

Ik ga met die knie maar geen poging wagen
Dan maar binnen ...op en neer springen ofzo.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:06:07 #69
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64758992
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hmja, ik zal het wel aan het einde van de middag proberen. Hopelijk hebben er dan al zoveel mensen in het Oosterpark gelopen dat er niet veel meer van sneeuw en gladheid over is.
...als het daarentegen gesneeuwd heeft, en dat wordt aangestampt door veel mensen terwijl de temperatuur tegen het vriespunt aanzit, wordt het alleen maar gladder
pi_64759006
hardlopen

ik wilde deze week weer beginnen, maar het is hier een grote ijsbaan in Nijmegen...

wel zag ik een stel lopen gisteravond toen wij naar de stad gingen maar ik zou echt niet lekker lopen op die ingestampte sneeuw..

Lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met muesli
T: fruit
L: knackebrod
T: fruit
D: iets makkelijks
Ja doei.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:06:35 #71
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64759008
Oh, RTL zegt dat het nu tijd is voor mijn favoriete soap.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:06:58 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64759021
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:08 schreef conleche het volgende:
Als kind vond ik Georgina een hele mooie naam, dat kwam omdat in die jeugdboekenserie van Enydt Blyton, de Vijf ook een Georgina voorkwam die alleen George genoemd wilde worden en dat vond ik een stoer wijf
De Vijf .
Ik heb alle boekjes gelezen, evenals de soortgelijke Avontuur-reeks .

Goedemorgen . Ga zo even douchen, want vanaf half 10 kan ik (lees: Mark) bellen om te horen hoe laat het bed precies bezorgd wordt. Verder ga ik vandaag lekker lopend naar de stad ipv op de fiets.
Niet meer actief op Fok!
pi_64759056
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Verder ga ik vandaag lekker lopend naar de stad ipv op de fiets.
zow, jij maakt wat mee op een dag

Ja doei.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:11:13 #74
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_64759114
Ik ga vanavond weer trainen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_64759142
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...als het daarentegen gesneeuwd heeft, en dat wordt aangestampt door veel mensen terwijl de temperatuur tegen het vriespunt aanzit, wordt het alleen maar gladder
He, shit. Gaat m'n schema. Nou ja, dan loop ik wel naar m'n werk. Helaas heb ik geen moonboots.

Wanneer houdt dit kloteweer op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')