Ja hoor. De vacature staat er toch? Nou, gewoon doen dan!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef Anosmie het volgende:
Maar is het wel done om via de site op die andere vacature te reageren? Halp.
Deze ouwe carebear was met Da Bink voor een echo naar de dokterquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:24 schreef Vivi het volgende:
Greysie, ouwe carebear, kom maar lekker terug als je klaar bent met het oefenen van je hormonale aanvallen![]()
.
Ja , dat is done.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef Anosmie het volgende:
Ohja, even gewetenscheck:
In hoeverre kan ik het maken om op een functie te solliciteren bij een bedrijf waar ik gisteren via een W&S bureau heb gesolliciteerd.
Ik kwam via google achter de naam van het bedrijf en de functie die ze mij via het W&S bureau voorspiegelen is in werkelijkheid veel zwaarder en abstracter. En niet in mijn straatje.
Nu hebben zij op hun site een andere vacature, marketing & communicatie medewerker die helemaal in mijn straatje is. Ik heb geen zin om dit via het W&S bureau te spelen, ze zitten in Zwolle en dan moet ik daar heen voor een gesprek.
Maar is het wel done om via de site op die andere vacature te reageren? Halp.
Hallo, ik bedoelde het niet verkeerd, hoor. En Greys ook nietquote:
Awwww! Kusjekroel voor Da Binkquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze ouwe carebear was met Da Bink voor een echo naar de dokter
Flinke lek in een hartklep, maar ze gaan me er over terugbellen. Wat een hel voor zo'n hondje zeg, zo lang op je rug moeten liggen, haast stikkend in je eigen tong en op de heenweg in de auto bibberen omdat je zo nodig moet plassen maar je mag niet plassen want de echo moet met een volle blaas omdat ze dan tenminste de weg kunnen vinden in al die orgaantjes
Nu even allerlei bezorgde Bink-lovers bellen hoe het ging en het hondje wassen, want die is volledig plakkerig van de echogeltroep.
Tot strakkies
Ach, dat klinkt wel heel sneuquote:
Dat is zielig!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Wat een hel voor zo'n hondje zeg, zo lang op je rug moeten liggen, haast stikkend in je eigen tong en op de heenweg in de auto bibberen omdat je zo nodig moet plassen maar je mag niet plassen want de echo moet met een volle blaas omdat ze dan tenminste de weg kunnen vinden in al die orgaantjes
Yep; dat klinkt als de gemeente Rotterdam!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:01 schreef loveli het volgende:
Hier ook geweldige ervaringen met de belastingdienst van Rotterdam. Ooit (+/- 10 jaar geleden) heb ik, toen ik nog in die regio woonde, kwijtschelding van belasting gekregen, want student en geen geld. Nu wordt nog steeds elke keer als ik geld terug moet krijgen van de belasting die terruggave geblokkeerd, omdat er nog steeds een vordering uitstaat.
Belastingdienst bellen, verhaal uitleggen, doorverbonden worden naar de volgende afdeling, terugbelverzoek neerleggen omdat de juiste afdeling telefonisch nooit direct te bereiken is.
Na gemiddeld 3 terugbelverzoeken belt er iemand terug om te vertellen dat het geregeld wordt, dan moet ik nog minstens twee keer dezelfde procedure doorlopen voordat het daadwerkelijk wordt gestort.
Sterkte voor Bink. Lekkende hartklep is niet best, maar vast wel te fixen. Hoop ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze ouwe carebear was met Da Bink voor een echo naar de dokter
Flinke lek in een hartklep, maar ze gaan me er over terugbellen. Wat een hel voor zo'n hondje zeg, zo lang op je rug moeten liggen, haast stikkend in je eigen tong en op de heenweg in de auto bibberen omdat je zo nodig moet plassen maar je mag niet plassen want de echo moet met een volle blaas omdat ze dan tenminste de weg kunnen vinden in al die orgaantjes
Nu even allerlei bezorgde Bink-lovers bellen hoe het ging en het hondje wassen, want die is volledig plakkerig van de echogeltroep.
Tot strakkies
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:06 schreef SHE het volgende:
Ik heb geen idee. Vraag het iemand anders !
Naam van die meneer opschrijven enzo, anders heb je er na 12 januari nog meer werk/gezeik aan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lang aan de lijn blijven hangen met het UWV loont![]()
Een meneer gevonden die de situatie ook van de zotte vond en raadt aan niet te gaan en de situatie uit te leggen als ze willen gaan korten.
Daar kan je tenminste wat mee!
Hou je er rekening mee dat ze eerst gaan korten en jij dan pas je verhaal weer kunt doen voor de honderdste keer?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lang aan de lijn blijven hangen met het UWV loont![]()
Een meneer gevonden die de situatie ook van de zotte vond en raadt aan niet te gaan en de situatie uit te leggen als ze willen gaan korten.
Daar kan je tenminste wat mee!
Kreeg vandaag een brief dat ik alvast een voorschot krijgquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat ze eerst gaan korten en jij dan pas je verhaal weer kunt doen voor de honderdste keer?
Als jij niet gaat, dan gaan ze sowieso korten/uitkering niet uitkeren.
volgens mij niet, die van mij heeft het ook en hij moet er maar mee leven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Sterkte voor Bink. Lekkende hartklep is niet best, maar vast wel te fixen. Hoop ik.
quote:
Wij mogen wel op de bruiloft komen hè?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is the Pope Catholic
Does the bear shit in the woods
Tuluk krijg je een ring
Even terugdenken aan HAAR, dan weet je weer hoe het moet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu een vrouw aan het terugmailen dat ik een punt wil zetten achter ons contact. Altijd vervelend.
Done. Eerlijk ben ik sowieso, maar het is natuurlijk nooit leuk om iemand af te wijzen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Even terugdenken aan HAAR, dan weet je weer hoe het moet.
Even serieus, ik vind dat eerlijkheid altijd te verkiezen is boven ergens omheen praten.
Heb je de uitnodigingen al verstuurd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu een vrouw aan het terugmailen dat ik een punt wil zetten achter ons contact. Altijd vervelend.
Uitnodigingen waarvoor?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je de uitnodigingen al verstuurd?
Muissiequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef Muis006 het volgende:
Lijst tot nu toe:
O: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 mandarijnen
L: 2 boterhammen pindakaas, 1 appel
T: handje cashews
en telkens netjes om de 2 uur.
En nu even bijlezen!
Ik ga er meteen 1 uitzoeken!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is the Pope Catholic
Does the bear shit in the woods
Tuluk krijg je een ring
Ik wilde verdomme net al typen joh!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef Muis006 het volgende:
Waar is SHE om mijn prachtige lijstje te bejubelen?
nvm ik haal 2 namen door elkaarquote:
Het ging er mij niet om wat er precies waar was, maar dat het in eerste instantie voorgeschotelde verhaal niet klopte. En daar had ik gelijk in, want het is nu ineens heel anders geworden. En delicaat? Ik post delicate zaken niet op internet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor, maar ik vind met zoiets delicaats, dat ook al héb je je twijfels maar is er maar een halve procent kans dat het wél waar is je toch je mond moet houden (als het om zoiets ontzettend gevoeligs als het betreffende verhaal gaat dan).
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef loveli het volgende:
boterhammen met roomboter en hagelslag,
Die gaat wel ff grasmaaien; komt goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef SHE het volgende:
Ik ga er meteen 1 uitzoeken!!!
geen receptie he?
gewoon in jurkje op het strand.
geen pers ook{/q]
Check
[q]
Vind je beeb het ook goed? Of begraven we die in de kelder?
Dat geldt voor mij soms ook wel, maar in dit geval moet ik echt even aan de slag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
ohh, maar ik hou ontzettend van mezelf als ik dat (af en toe) eet hoor
![]()
Nog lekkerder is extra pure hagelslag op zo'n vers wit kaiserbroodje. zucht
Hoi! Ja hij ging lekker vandaagquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik was SHE even achter de schermen aan het aflikken, goedmaaksex, jeweetz.
Ze komt vast zo weer Muissie!
Ging het goed vandaag?
Bink heeft een plakje rosbief gehad. En Boris ook. Voor de morele support![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |