Dan woon je héél dicht bij mijn medemod Vorkquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik woon op 5min lopen van Park Sonsbeek en op een half uurtje lopen van het bos.
Daarnaast heeft Arnhem ook nog eens prachtige wijken met schitterend uitzicht over de stad.
Klopt. Hij woont in de chique wijk naast de prachtwijk waar ik woon.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Dan woon je héél dicht bij mijn medemod Vork![]()
Wel als je ook nog gewoon loopt op de roltrap, dan heb je dubbel profijtquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:17 schreef SHE het volgende:
Ik vind niets stommer dan mensen die een fucking roltrap nemen als ze niet oud/debiel of gehandicapt zijn.
Het is potdomme nog sneller ook
Of heet dat nu kanswijk, ik weet dat nooit zo goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Klopt. Hij woont in de chique wijk naast de prachtwijk waar ik woon.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:05 schreef Greys het volgende:
Jeujjjjjjjjj, Vik kan aan de spijlen gaan hangennnnn!
Oh dat heb ik gister gedaan, ik ben erachter gekomen dat ik 1x per week gratisch mag zonnen bij de sportschool!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
Ik moet ook dringend zonnebanken vanavond.
Zie er gewoon tegenop om die rode jurk aan te moeten vrijdag
BRRRRRRRRR!
En je moet nog oefenen met je Carmensetquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
Ik moet ook dringend zonnebanken vanavond.
Zie er gewoon tegenop om die rode jurk aan te moeten vrijdag
BRRRRRRRRR!
Ik wil wel elke keer een andere route, anders verveel ik mequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wandelen
Elke dag minimaal 1 uur en een kwartier en 2 x in de week 2 uur. Het is zo heerlijk,alleen wel tijdrovend.
Planningslijstje voor vandaag
4 x volkorenboterham met lightbeleg
1 x beschuit met jam
1 x gekookt eitje
Appel, peer, mandarijn, worteltjes
D: 300 gram spruitjes, 300 gram sperzieboontjes, 100 gram tartaar
Planning sport: 2 uur wandelen
Hee, bij mij in Den Haag heet dat een voorrangswijk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Klopt. Hij woont in de chique wijk naast de prachtwijk waar ik woon.
Arnhem heeft voor mij geen sfeer, echt helemaal niets..quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:05 schreef Tinkepink het volgende:
Wat vind jij eigenlijk zo vervelend aan Arnhem moblo? Ik ga altijd graag naar Arnhem, maar bijna iedereen in mijn omgeving gaat liever naar Nijmegen (of Venlo). Tot op heden heb ik de charme van Nijmegen nog niet ontdekt, maar misschien kijk ik niet goed of kom ik op de verkeerde plaatsen. Tips zijn welkom! Helemaal om dat Nijmegen "iets" dichterbij is dan Arnhem.
Waar in Den Haag woon jij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, bij mij in Den Haag heet dat een voorrangswijk!
Ik wil misschien ook wat meer gaan lopen/wandelen, want bijna alle beweging die ik nu krijg is qua intensiteit hoger, dus minder vetverbanding enzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil wel elke keer een andere route, anders verveel ik me. En 2 uur wandelen, Jezus
. Ik vind een uur wel genoeg en dan heb ik al bijna een rondje stad gehad
.
Ik ga dat nooit halen, dat Carmenset gedoe, helaas!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je moet nog oefenen met je Carmenset.
Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat(en dat is niet sarcastisch bedoeld
).
Is dit die ene, hele mooie prinsessenjurk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga dat nooit halen, dat Carmenset gedoe, helaas!![]()
Kan vrijdag rond zes uur thuis zijn, dan nog beestjes verzorgen, zelf eten, omkleden, in die jurk gehesen worden en tutten. En dan uiterlijk om half acht weg. No way dat ik die krullen ga redden. Jammer!
Ja die rodequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Is dit die ene, hele mooie prinsessenjurk?
Krijgen we dan eindelijk een foto
Aw nee, dat is zonde!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die rode
Maar ik ken mezelf, dit wordt grote paniek en stress vrijdag en dan ga ik uiteindelijk gewoon in iets simpels en blijft de rode jurk in de kast hangenIk weet ook al niet welke schoenen ik er onder aan moet, dus daar begint het al...
Het kan best hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga dat nooit halen, dat Carmenset gedoe, helaas!![]()
Kan vrijdag rond zes uur thuis zijn, dan nog beestjes verzorgen, zelf eten, omkleden, in die jurk gehesen worden en tutten. En dan uiterlijk om half acht weg. No way dat ik die krullen ga redden. Jammer!
Den Haag is een prima stad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Den Haag ben ik ook blij dat ik weg benwas er vorige week weer, maar kan er echt niet veel meer aan vinden..
Nijmegen![]()
Groningen is leuk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Den Haag is een prima stad.
Volgens mij vind jij het een rotstad omdat je er zelf gewoond hebt. Over een paar jaar haat je Nijmegen ook.
Ik vind Groningen tegenwoordig ook best, maar ja, het gras is altijd groener bij de buren hè
.
Station Noordquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Groningen is leuk!
Heb nog een korte poging tot studeren (en wonen) gedaan daar, maar dat was na 6 weken weer over![]()
Ik zou dan vlak bij dat tweede station gaan wonen, niet CS maar...??
Nee hoor, heb dit topic vandaag pas gevonden. Post iedereen elke dag wat we gegeten hebben?quote:
quote:
OF te dichte schoenen, OF veel te open schoenen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:23 schreef Tinkepink het volgende:
En wat voor schoenen heb je staan thuis?
Hoezo, ben ik ook al styliste?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aw nee, dat is zonde!
SHE, kun jij haar niet even te hulp komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |